Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

Re: Mikä kaasari

14.2.2006 21:41

Micce kirjoitti:
jsulosuo kirjoitti:68CC sylinteri tarvis Ilmeisesti kunnon kaasarin.
Kylmänä Toimii imu päällä tosi hienosti. Kiihtyy ja kulkee mittarin pohjaan. (putkesta on kuristukset poistettu, ja variaattoristakin rajoitin)
Mutt lämmetessään parin minuutin päästä meno hyytyy.
Ilmeisesti automaatti-imun kujeita. Onkos kukaan saanut kunolla toimimaan vakio kaasarilla viripyttyä, ja millä reseptillä. Vakio kaasarissakin ois varmaan potentiaalia, kun vaan tietäis miten kikkailla.
Mitäs raati suosittelee ensiavuksi.

mikä on automaatti-imu? :) tarkoitat varmaan automaattiryyppyä?
jos kerta kone käy ryyppy päällä paremmin (=2min) niin silloin täytyy vaihtaa muutaman numeron isompi pääsuutin.


"Automaatti" tarkoittaa varmaan tuossa sitä alipaineella imevää bensaletkua

15.2.2006 19:26

No niimpä tietenkin. Tähän automaattisesti imevän pensaletku päähän on sitten tilattu 17.5mm dellorto.
Lauantaina testaillaan. Palataan

15.2.2006 21:39

ilmotappa sitte paljo kulkee.... ;)

18.2.2006 20:52

Jokos niitä tuloksia tulis... ;)

19.2.2006 18:50

Jeps. Kiihtyy todella hyvin. Mutta säädöt on vielä hakusessa. Imukaulakin vaihtui avarammaksi. Ilmanputsari pitää vielä uusia ja suuttimia testailla.
Ens viikon projekti.

21.2.2006 19:00

jsulosuo kirjoitti:Jeps. Kiihtyy todella hyvin. Mutta säädöt on vielä hakusessa. Imukaulakin vaihtui avarammaksi. Ilmanputsari pitää vielä uusia ja suuttimia testailla.
Ens viikon projekti.
Paljokos menee ja ootko saanu jo säätöihin?

21.2.2006 22:18

Harzka kirjoitti:onko näissä vivacityissä ollu mitää vikaa kertokaa omanne???ku oisin ostamassa tämmöstä mopoo!!!

Omassa vivassani ei oo ollu tähänasti mitään vikaa.. Ja Silversport, Sportline tai tää sama versio mikä mul on nii ne on kyl ne tyylikkäimmät.. :P Kannattava ostos vaikka hieman laiska vakiona onkin.. :)

21.2.2006 22:55

Tietääkö kukaan muuten että onko Silversportin vakioputksessa katalysaattoria? Eli siinä käyrässä putkessa?

22.2.2006 17:10

Pösötin kirjoitti:Tietääkö kukaan muuten että onko Silversportin vakioputksessa katalysaattoria? Eli siinä käyrässä putkessa?

On siinä.

testailua

23.2.2006 8:16

Ei tainnut katti tykätä virityksistä. Hehkuu nimittäin puolet takapöntöstä oranssina muutaman kilometrin jäkeen, ja menee käynti tukkoiseksi.
Putki vaihtoon hetimiten, katti v***uun.
Kunnon säätöihin ei päässyt muutoin kuin kylmänä.

Tyyppi vikoja:
-alkuperäinen takaiskari on huono laatuinen.
-pakoputken pintakäsittely surkea, ruostuu
-Kromaus huonoa. Etuiskarit ruostuu ympärivuotisessa käytössä
-vilkkurele ei kestä pakkasta
Ps. nämä ovat omia kokemuksia

Re: testailua

23.2.2006 17:47

jsulosuo kirjoitti:Tyyppi vikoja:
-alkuperäinen takaiskari on huono laatuinen.
-pakoputken pintakäsittely surkea, ruostuu
-Kromaus huonoa. Etuiskarit ruostuu ympärivuotisessa käytössä
-vilkkurele ei kestä pakkasta
Ps. nämä ovat omia kokemuksia


No tuo takaiskari ei tosiaankaan oo mikään hyvä, mutta oman vivani pakoputkessa ei kyl oo mitään ruosteen merkkejä ja vilkkurelekkin on kestänyt tämän talven pakkaset.. Nämäkin omia kokemuksia. :)

23.2.2006 18:27

mulla on kans takaiskari huono ja katteiden kiinnitykset on suoraan sanoen perseestä!

Vilkkurelee

24.2.2006 10:33

Vilkkurele kestää kyllä talven koitokset.
Mutta sen toiminta muuttuu ilmojen viilentyessä.
Yli 25 jos on pakkasta, vilkkuvalo on koko ajan päällä.
sen pimeänä olo aika lyhenee, nippa nappa huomaa että se käy pimeänä välillä.

Re: Vilkkurelee

24.2.2006 17:04

jsulosuo kirjoitti:Vilkkurele kestää kyllä talven koitokset.
Mutta sen toiminta muuttuu ilmojen viilentyessä.
Yli 25 jos on pakkasta, vilkkuvalo on koko ajan päällä.
sen pimeänä olo aika lyhenee, nippa nappa huomaa että se käy pimeänä välillä.

ei ole tullut mieleen, että tämä voi olla yksilöllistä?

Re: Vilkkurelee

25.2.2006 21:01

Micce kirjoitti:
jsulosuo kirjoitti:Vilkkurele kestää kyllä talven koitokset.
Mutta sen toiminta muuttuu ilmojen viilentyessä.
Yli 25 jos on pakkasta, vilkkuvalo on koko ajan päällä.
sen pimeänä olo aika lyhenee, nippa nappa huomaa että se käy pimeänä välillä.

ei ole tullut mieleen, että tämä voi olla yksilöllistä?
Mullakin reistaili vähän aikaa sitten talvella se vilkun merkkivalo mut nyt on taas toiminu.