Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
17.8.2011 18:42
Onko variaattorin puoleinen kampiakselin stefa suurempi vai pienempi ? Jos on mittoja kertokaa
18.8.2011 9:17
Muistaakseni on variaattorin puoleinen stefa on isompi, ja magneeton puolella on pienempi en ihan varma kyllä ole
18.8.2011 11:07
Näin on, eipä tarvitse mittoja ottaa.
Menet vaan lähimmälle Kymcon jälleenmyyjälle kysymään.
18.8.2011 15:23
Okei kiitosss.. Ajattelin vaa ostinko oikean, kymco liikkeessä eivät tienneet kumpa on kummalle puolelle...
18.8.2011 19:36
Nyt on variaattorin puoleinen stefa vaihdettu, stefassa oli koloja sekä jousi oli rikkoutunut. Ei kuitenkaan käynnistynyt tämänkään jälkeen.
Hyvä kipinä tulee, joten kaadettiin tipetillinen bensaa tulpanreiästä ja koitettiin käynnistää mutta ei edes luvannut, kaikki johdot katsottu läpi ja kaikki kunnossa.
Tämän jälkeen huomattiin että öljypumppu heilui ja sieltä välistä valui vettä, bensaa ym, joten irroitettiin öljypumppu ja huomattiin että tiiviste oli irti, siellä alhaalla (kampikammiossa?) oli vettä, bensaa, jousenpätkiä, tiivisteen palasia ym... Otin ne jousenpätkät ym sieltä pois sekä laitoin uuden tiivisteen ja uuden pultin öljypumppuun että pysyy kiinni.
Voiko vika olla siinä että siellä on vettä ja kaikkea mälliä ettei lähde käymään? Pesun jälkeen sammahti viimeisen kertansa eikä sen jälkeen ole edes luvannut.. Pitäisi jollaan koittaa imeä ne vedet pois sieltä...voiko vika olla siinä?? Nyt on öljypumppu kunnolla kiinni ettei vedenKÄÄN pitäisi päästä sinne.. Rikkoikohan vesi ja paska jotain?
-Rami
19.8.2011 6:00
kinkkeli14 kirjoitti:Nyt on variaattorin puoleinen stefa vaihdettu, stefassa oli koloja sekä jousi oli rikkoutunut. Ei kuitenkaan käynnistynyt tämänkään jälkeen.
Hyvä kipinä tulee, joten kaadettiin tipetillinen bensaa tulpanreiästä ja koitettiin käynnistää mutta ei edes luvannut, kaikki johdot katsottu läpi ja kaikki kunnossa.
Tämän jälkeen huomattiin että öljypumppu heilui ja sieltä välistä valui vettä, bensaa ym, joten irroitettiin öljypumppu ja huomattiin että tiiviste oli irti, siellä alhaalla (kampikammiossa?) oli vettä, bensaa, jousenpätkiä, tiivisteen palasia ym... Otin ne jousenpätkät ym sieltä pois sekä laitoin uuden tiivisteen ja uuden pultin öljypumppuun että pysyy kiinni.
Voiko vika olla siinä että siellä on vettä ja kaikkea mälliä ettei lähde käymään? Pesun jälkeen sammahti viimeisen kertansa eikä sen jälkeen ole edes luvannut.. Pitäisi jollaan koittaa imeä ne vedet pois sieltä...voiko vika olla siinä?? Nyt on öljypumppu kunnolla kiinni ettei vedenKÄÄN pitäisi päästä sinne.. Rikkoikohan vesi ja paska jotain?
-Rami
Ei välttämättä ole mitään rikkonut, mutta kannattaa käyttää kone pöydällä ja puhistaa. Kampikammiossa on varmasti vesibensaa nii senkin takia ei lähde.
21.8.2011 17:56
300km ajettu uudella männällä ja hoonautetulla sylinterillä(merkkiliikeessä) ja nyt huomattiin että kaksi sentin koloa männässä... Männänrenkaat jumissa ja silleen. Nyt meni hermot ja saa seistä tossa pihalla, vois mennä vaatimaa korvauksia porauttajalta...
Edit: Oisko kellään myydä super fiiverin
kokonaista ja ehjäää, vähän ajettua konetta?
22.8.2011 16:20
kinkkeli14 kirjoitti:300km ajettu uudella männällä ja hoonautetulla sylinterillä(merkkiliikeessä) ja nyt huomattiin että kaksi sentin koloa männässä... Männänrenkaat jumissa ja silleen. Nyt meni hermot ja saa seistä tossa pihalla, vois mennä vaatimaa korvauksia porauttajalta...
Edit: Oisko kellään myydä super fiiverin
kokonaista ja ehjäää, vähän ajettua konetta?
Ei ole ihan kokonaista, mutta männän vaihdolla selviää ! Saat koko mopon 50e + Leovince ZX putki kaupan päälle!
Laita yvtä jos kiinnostaa.
22.8.2011 16:47
Laitoin yv:tä!
26.8.2011 16:03
Kohta lähtee kymco viimeiselleen matkalle peräkärryssä mökille purettavaksi. Laittakaa yv:tä jos tarviitte jotaa osaa. Toinen super fiiveri tulee jokupäivä tallii ni on siihen sitte varaosii
Edit: Jos feveri menee 70 mittariin paljonko se on oikeaa nopeutta?? 58/60km/h?
27.8.2011 11:57
kinkkeli14 kirjoitti:Kohta lähtee kymco viimeiselleen matkalle peräkärryssä mökille purettavaksi. Laittakaa yv:tä jos tarviitte jotaa osaa. Toinen super fiiveri tulee jokupäivä tallii ni on siihen sitte varaosii
Edit: Jos feveri menee 70 mittariin paljonko se on oikeaa nopeutta?? 58/60km/h?
Etkö ostakkaa minulta tuota kymcoa?
27.8.2011 20:51
jamoooh kirjoitti:kinkkeli14 kirjoitti:Kohta lähtee kymco viimeiselleen matkalle peräkärryssä mökille purettavaksi. Laittakaa yv:tä jos tarviitte jotaa osaa. Toinen super fiiveri tulee jokupäivä tallii ni on siihen sitte varaosii
Edit: Jos feveri menee 70 mittariin paljonko se on oikeaa nopeutta?? 58/60km/h?
Etkö ostakkaa minulta tuota kymcoa?
Laitoin yv:tä.. Perkele tuli purettuu kymco osii mut nyt tuli veljenkaa mieleen että taietaan kunnostaa tuo vehe ja tehä siitä talveksi tuunaus projekti:D
Ei pysty olla eros tost
30.8.2011 17:42
Eikös täs ole vakiona 39.00mm mäntä?
30.8.2011 21:23
kinkkeli14 kirjoitti:Eikös täs ole vakiona 39.00mm mäntä?
On.....
31.8.2011 11:55
http://www.mc-scatter.com/mantasarja-39 ... 25917.html Meneekö kyseinen mäntä super feveriin (-03) ! KIIRE !
Edit: Kuvassa vaan 1 männänrengas, mitä eroa onko 1 vai 2 ?
https://sparewheel.fi/product_info.php/ ... cts_id/398 Tai meneekö tuo ???