Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

30.9.2007 18:31

Muistakaa!!! aihe on KYMCO SUPER 8 !!! eikä faver ja agi...
Viimeksi muokannut IG päivämäärä 30.9.2007 18:33, muokattu yhteensä 1 kerran

30.9.2007 18:33

Mun mielest hienoin tuunaus on iso kajari penkin alla joka toimi -_- ... onks kenel helpoi ohjeit tohon.. ja kylmät katodit pohjaan on tosi hienoaa!!

30.9.2007 18:37

IG kirjoitti:Muistakaa!!! aihe on KYMCO SUPER 8 !!! eikä faver ja agi...


Jaa, hyvä kun huomautit!
Super 8, Agility, samaa paskaa...

30.9.2007 21:16

IG kirjoitti:OK, ajoin joo yli 500km ja kävin ekass huollossa ,maksoi 61 euroa , ja onsks tietoo ku ei käynistyy sähkö startilla AINA aamuisin kun meen kouluun ? ja onks tärkeeätä lämmittää enne ajoa koska yleens en kere ku on kiire kouluun sitt se nyki välil...
On tärkeää lämmittää. Se kone kuluu ja kärsii ihan älyttömästi kylmänä. Lämmittämisen jälkeenkin ois hyvä ajella ja kiihytellä vähän iisimmin eka kilometri. Mut kuha vaan ees jaksasitte lämmittää.

1.10.2007 14:56

Osaiskohan joku sanoa minkä kokonen se kuriton holkki? siis niinku pituudeltaan ja niin eteenpäin..

2.10.2007 13:00

kurtzu kirjoitti:Osaiskohan joku sanoa minkä kokonen se kuriton holkki? siis niinku pituudeltaan ja niin eteenpäin..


tätä puitiin jo tuolla jos jaksat selata yhen sivun taaksepäin..

2.10.2007 18:08

Phekemees kirjoitti:
kurtzu kirjoitti:Osaiskohan joku sanoa minkä kokonen se kuriton holkki? siis niinku pituudeltaan ja niin eteenpäin..


tätä puitiin jo tuolla jos jaksat selata yhen sivun taaksepäin..
ei sitä kokoa kyllä kerrota, mutta sain ainakin ohjeen saada sen kurittomaks :)

3.10.2007 16:20

zeiou kirjoitti:
IG kirjoitti:Muistakaa!!! aihe on KYMCO SUPER 8 !!! eikä faver ja agi...


Jaa, hyvä kun huomautit!
Super 8, Agility, samaa paskaa...


ON täysin eri mieltä... p.s. ei ole paskaa!

3.10.2007 18:23

IG kirjoitti:
zeiou kirjoitti:
IG kirjoitti:Muistakaa!!! aihe on KYMCO SUPER 8 !!! eikä faver ja agi...


Jaa, hyvä kun huomautit!
Super 8, Agility, samaa paskaa...


ON täysin eri mieltä... p.s. ei ole paskaa!

Totta vaan Super8 on paskaa, Agi <3<3<3<3<3 :D:D:D

Mutta tekniikka on samaa mitä zeiou varmaan tarkoittikin.

Aika hienoi noi Masco.fi:ssä olevat kuvat ku joku ajaa tälläsellä 8:silla radalla ajopuku päällä :D ja sitte ainaski kaverin Super8:ssa lukee että sportti skootteri edessä :D Se että tilaa löytyy takamatkustajalle on ainoota plussaa mitä ite oon löytäny vert. agility ku oon kaverin tota testaillu ja verrannu omaan. huiput ja kiihtyvyys jotain aivan hirveetä...

3.10.2007 19:56

Joopajoo, Agi ei varmasti kule yhtään sen kovempaa varsinkaan vakiona kuin Kasi, enkä kiihtyvyydessäkään usko kummempia eroja.

3.10.2007 21:55

Pösötin kirjoitti:Joopajoo, Agi ei varmasti kule yhtään sen kovempaa varsinkaan vakiona kuin Kasi, enkä kiihtyvyydessäkään usko kummempia eroja.
Kulkee. Ja selvästi. Superissa on painoa sen verran nempiettä jää agille selvästi. kaverin 8 menee mittariin 43 ja jos se viel kusee vähän ni oikeeta hikiseen 40.

4.10.2007 10:44

Meillä menee tasan 45, vaikka näyttääkin lähes 50km/h.

4.10.2007 16:08

joo mulla menee kanssa tasan 45. Ja kiihtyvyydestä, että kiihtyy just samalla tu agi, mutta agi vaan jatkaa vielä matkaa sen jälkeen ku 8 tulee huiput täytee.. ei se ero suuri oo, tullu ajettuu kolmen eri agin kaa rinnakkain. :)

4.10.2007 17:18

kaveril ollu kaks eri Super kasia (eka meni avk:lle :D nyt toka alla) ja aina jääny mulle. Ja eikös sen voi laskeakkin että akilitin on pakko kiihtyä paremmin.
agility: 2,7 kw/97kg+ kuski.
super 8: 2,7 kw/106kg + kuski.
ero on aika iso, lisäksi kasin tuulilasi ei oo varmaan mikään maailman aerodynäämisin...

Kurtzun kaverit on vaan niin läskejä että agi ei kulje niitten alla :D

4.10.2007 17:50

Myös isommat pyörät heikentää kiihtyvyyttä ja huippuja.