Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
6.6.2006 0:15
Nyt kulkee JetForce C-TECH sellaset 80km/h
viel ku laittaa sen suuremman kaasarin niin khyllä lähtee...
7.6.2006 15:46
Ostin lähiaikoina sinisen jetforcen c-tech 05':n, ja nyt olisi aika repiä prikka pois. Oisko kellään ohjeita kyseiseen kirurgiseen toimenpiteeseen (kuvia ym.). Paljon skoba kulkee suunnillee prikan poiston jälkeen? Onko mopossa muita rajoittimia? (jos vastaukset mainittu aiemmin jo topikissa anteeksiantakaa minut, kiitos)
7.6.2006 16:09
Ohje prikan poistamiseen.
7.6.2006 16:22
Kiitän ja kumarran!
7.6.2006 22:23
Jetforce C-TECH skootterin prikanpoisto ei tapahdu edelleenkään noin koska siinä on ylipitkä holkki joka estää hihnan nousemisen ylös ei auta vaikkaa kuristin levyn niin sanotun prikan ottaa pois sillä holkki on sen verran pitkä että hihna ei nousue vieläkään ihan ylös mutta ylemmäs kyllä...
jos haluaa että kulkee kunnolla soittaa vaan fortecolle et tarvis uuden holkin niin ne lähettää sieltä sellasen, maksaa noin 20¤ sen jälkeen menee sellaset 80¤ jos on hukkis tukittu putkesta...
7.6.2006 22:26
tai sitten mulla variaattori on jotenkkii erilainen ku mun mopo on todennäköisesti niitä jotka on suomeen tuotaessa tyyppikatsastettu jolloin seuraavia eriä ei enää tarvitsi samalla tavala tyyppikatsastaa.
7.6.2006 22:33
Ok, kiitti lisäinfosta. Pitänee availla mopoa ja katella onko mulla sama juttu. Mitään vinkkejä kellään hukkiksen tukkimiseen? (jos jossain on jo hukkistopicci niin linkkejä, ei valitusta, kiitos)
Edit: tuli yhdys_sana virhe
7.6.2006 22:36
vanha tuttu tapa, eli vaik rautasahalla/rälläkällä hukkis siitä irti ja joku vaikka metallinpala siihe ja hitsaat sen siihen kii. sitte voit viel kyttien hämäykseks hitsata sen hukkiksen takas siihen päälle, jottei huomaa ensisilmäyksellä, että se on tukittu.
paljon kannattavampi tapa on kuitenkin ostaa tehopakoputki, sillä vakioputken tärveleminen on vähän kyseenalaista sen hintavuuden takia. yleensä tehari on myös tehokkaampi ku kuriton vakioputki
7.6.2006 23:05
kiitti taas asiallisest vastauksesta
. mikäli sen teharin hommais nii voisitko viel kertoo mist hommaan sen. saanko suomesta vai pitääkö tilata euroopasta.
ot: pistän näit n0b0kysymyksii vaa lisää nii ainaki n0b0kerroin nousee
7.6.2006 23:17
suomestakin pitäis saada, mutta ainakin scooter-attackissa pitäis olla vähän enemmänki putkia.
...näköjään ainakaan emc, eikä moposport myy.
leovince zx:ää saa storm-motorista hintaan 167¤, mutta saksasta vaikka kimppatilauksessa ku tilaat ni tulee pari kymppiä halvemmaksi.
8.6.2006 9:20
Melkeen kannattaa ostaa tehari, ku niitähän on myös saatavilla E-hyväksyttyinä eli sen kurin kanssa ihan laillisia ja yks kysy pösöön alkuperästä kattipakoputkea niin hinnaks tais tulla joku 700¤. Tehari taas sellaset ~150¤. Osta tehari vaan jos lisää tehoo ja vauhtia haluat.
8.6.2006 20:10
voisko petzku (tai ihan kuka vaa) vielä mainita jotain E-hyväksyttyjä tehareita (mielellään halvasta päästä)?
OT: paljon S-A:sta tilatessa tulee postimaksua/tilaus
9.6.2006 11:48
kostis90_ kirjoitti:voisko petzku (tai ihan kuka vaa) vielä mainita jotain E-hyväksyttyjä tehareita (mielellään halvasta päästä)?
technigas next-r
9.6.2006 12:05
Sillä e-hyväksynnällähän ei ole mitään väliä jos se putki on kuristamaton. :/
9.6.2006 12:16
Niitähän on esim. Tecnigas Next-r, Leovince ZX ym ym.
Niitä E-hyväksyttyjä putkia on kaikki ne attackissakin joissa lukee että (WITH EURO APPROVAL). Niissä on siinä tapauksessa sellainen koneen hengittävyyttä haittaava kuristinprikka ihan alkukäyrän alussa. Tietenkin se putki on laiton, jos prikan ottaa siitä pois, mutta joku oli sitä mieltä että pelkkä kuristettu tehari toisi jo hieman lisätehoa mutta tuota en itse allekirjoita. Vaikka ottaisikin prikan pois niin voihan sitä aina väittää, että tehari on E-hyväksytty