Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
23.4.2012 16:17
50cc Airsal ja dellorton phva 17.5mm + tähtiprikka ja pakoputken tiiviste => 190e
Epäilen, että pytty on loppu:
- ei lähde ikinä ensimmäisellä käyntiin
- ei kierrä täysille
- tehari+vapaavirta+hebo ng+säädöt >> 55kmh
________________
Eikös tuo airsalin hintalaatu suhde ole ihan hyvä?
23.4.2012 16:18
Onhan se, tilaa samalla hiilariläpät
23.4.2012 16:25
Hiilikuituläpät löytyy jo:D Hurricanes oli semmoseet ni siin paketis oli yhet ylimääräiset.
> Mikä imukaula phva kaasariin? Vanhassa ikävän näköisiä halkeemisia..
23.4.2012 19:06
Mihin mommentin kannen pulltit laittetan keeways?
23.4.2012 19:49
Tommonen setti tilaukseen, heti kun kotisponsori suostuu rahoituksen suhteen avittamaan...
Viimeksi muokannut Leevasd päivämäärä 23.4.2012 22:58, muokattu yhteensä 1 kerran
23.4.2012 20:13
Hiiren oikealla kuvan päällä ja "kopioi kuvan url-osoite" ja se img tagien väliin. Niin saat kuvan näkymään..
- Koodi:
[img]http://desmond.imageshack.us/Himg217/scaled.php?server=217&filename=racingplanet.jpg&res=landing[/img]
Tuossa^^
23.4.2012 20:19
Paljohan keewayhin maksaa malossin läpät? paljon käytettynä kannattas maksaa? ja läpät lisää sitte kiihtyvyyttä mitä oon kuulu.
23.4.2012 20:22
Oma mielipide: täysin turhat 50ccllä
..
23.4.2012 20:29
Eihän ne turhat ole..auttaa vääntöön jonkiverran nim. kokemusta on monessa vehkeessä. Esson baarin juttuja että ovat turhia.
23.4.2012 20:39
Ohan niitä tehokkaampia tapoja saada tehoa irti, esim. Viila ja taidot käyttää sitä. Sillä saa aika paljon enemmän kuin läpillä.
23.4.2012 20:44
Tässä puhuttiin nyt läpistä eikä viilasta, kaikki kyllä tietävät että sitä tehoa muullakin tavalla saa.
23.4.2012 21:20
Mulla on tossa keeway matrix -07 vireinä:
-stage6 pro replica
-malossi multivar(pösön vakiorullat koska idiootit laittoivat huollossa 9.0g)
-malossin valkoinen vp
-vakio suutin(55 xD)
Sitä vaan että tossa yks päivä piti ihmeellistä kilkatusta/kolinaa mahdollisesti etuvariaattorista ja sain sen korjattua sen. mutta nyt ilmeni uudelleen se sama kolkotus ja kilahti eikä lähde käyntiin enään mutta sähköstartilla moottori pyörii nätisti mutta kun polkee niin siellä on aivan jäätävät puristukset eikä lähe käyntiin oisko kellää mitää ehdotuksia/tietoa mitä kannattaisi tehdä ?
23.4.2012 21:39
Avaa varikoppa, varmaan poljinpaska jumissa. Laita nyt hemmetti isompi suutin ettei leivo..
23.4.2012 21:46
Mikä ois sopiva suutin ? oon miettiny 65 ?
23.4.2012 22:15
Pakko oli nöyrtyä ja tulla kysymään neuvoa enemmän asiaan perehtyneiltä ku omista mopoajoista onkin jo hetki. Eli kyseessä siis muijan pikkuveljen keeway matrix, joka on päättänyt temppuilla oikein urakalla.
Skootteri oli alun perinkin jo erittäin laiska ja sehän ei nuorelle miehelle passannut, vaan piti laittaa teharia, suutinta ja ilmanputsaria. Eihän se kulku mihinkään muuttunut ja veikkasin ite kulahtanutta vastapainejousta, sekä ehkä ujosti väljää pyttyä. Ikinä ei vaan keretty kokeilemaan näitä, kun skootteri päätti sammua eikä enään startannut, vaikka kuinka putsasin kaasarit ja ilmanputsarit ja uudella tulpallakin kokeiltii. Noh jostain järkeilin, että pytty yksinkertaisesti niin väljä ettei starttaa (jos käänsi kaasun täys asentoon tuli putkesta kuitenki savua ja ehkä jopa vähä yrittikin käynnistyä, mutta olevinaan kuuntelin, että pytystä kuuluisi vingahdus, eli ei muutaku konetta auki)
Oli vanhan männän helmassa lievä yhteenoton jälkikin. Noh pytty hoonaukseen ja uusi mäntä ja hilppeet ja tadaa lähti käyntiin. Hetken käyttelin ja kuuntelin, että mikä helvetti etuvariaattorissa kilisee. Vari auki ja startin ratashan se sielä kilkatti. Härskiä oli vaan, ku anto hetken kilistä ni ihanku olis napannu kone jotenki kiinni ja sammu ku seinää. Pari kertaa teki näin, jonka jälkeen tajusin putsata osat ja kilinä loppui. Omistaja sanoi, että oli tehnyt vielä kerran näin.
Pari päivää skootteri siis toimi ja nyt jälleen on iha hengetön. Ei ollut kuulemma lähtenyt käyntiin, jolloin neuvon hakemaan uuden tulpan ja putsaamaan kaasarin. Oli samalla vaihtanut isomman suuttimen (kuulemma booannut vähän ajossa). Vitullisen polkimisen jälkeen lähteny käyntiin ja ajossa toiminut hyvin. Sammutti skootterin ja oli hetken sisällä jonka jälkeen ei enään mitään eloa.
Kipinä tuntuu tulevan ja bensaakin saa, kerta tulpan kastelee. Krapulassa en enempää jaksanut viikonloppuna romua vilkuilla, enkä oikeastaan olis mitään enää keksinykkään kurkkaamatta sylinterin sisään.
Ideoita otetaan siis vastaan