Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

Re: Kymco Super Fever ZX

10.8.2011 14:35

Läppien pitää olla aivan tiivisti kiinni läppärunkoa vasten, jos vähänkin raottavat,
voi se jo vaikuttaa käynnistymiseen. Läpät näkyy kun irroittaa imukaulan,
mutta läppärunko pitää sen jälkeen vielä irroittaa lohkoista,
yleensä se on tehtaan jäljiltä lujassa kiinni.

Edittiä: Btw. Lähti moparilta tilaukseen tommoset:
VAIHDERATTAAT, ENSIÖ HON; PEU 50CC 16/32 [MALOSSI]

Otin selvää että pitäisi sopia myös fiiveriin,
kerran oon tuosta peräkoppaa käyttäny jo auki, pitäis olla ihan simppeliä jos onnistuu yhtä helposti,
kun aikanaan tuohon Cobraan vaihdoin perään malossin rattaat, lämpösovitteellahan tua isompi ratas tuleepi kiinni :P

Re: Kymco Super Fever ZX

12.8.2011 16:23

Nyt on corsa ja 19mm arreche kiinni ja hyvin tuntuu liikkuvan ja kiihtyy aika paljo paremmin kuin vakio :D ja vauhti sain kymcon omaa mittariin 90km/h ja tiedän että se mittari kusee aika paljon :D

Re: Kymco Super Fever ZX

12.8.2011 17:52

Asiaa, kehtaa kymcolla kerranki ajella? ;)

Pistivät tnä malossin perärattaat postiin, harvoin odottaa maanantaita näin paljo ku nyt :P

Voipi olla että pistelen sitte kuvaa tänne asennuksesta, jos jotakuta kiinnostaa...

Re: Kymco Super Fever ZX

13.8.2011 11:58

http://www.mc-scatter.com/kierrostenraj ... 30121.html Käykö tälläinen rajotin kymco super feveriin? :)

Re: Kymco Super Fever ZX

13.8.2011 23:58

Etttiskö joku mulle uuden etuvalon poltttimon, edellisestä palo lyhyet ja muutenkin oli iha perseestä :)

Re: Kymco Super Fever ZX

14.8.2011 0:11

Tossa olis kirkkaampaa ja menee ihan bolt-on kiinni, ku on sama kanta:
http://www.mc-scatter.com/polttimo-3535 ... 40792.html

Siinähä voi si tilailla muutenki kaikennäköstä pikkukivaa samalla :P

Re: Kymco Super Fever ZX

14.8.2011 0:17

Kiiitosta, juu sitähän minäki et jotai kivaa vois katellla samalla :)

Re: Kymco Super Fever ZX

15.8.2011 12:41

Viittiskö joku kertoo ton kaasarin säädöt? Ettei tarvis ihan pelkäl korvakuulol säädellä. Vakiokaasari siis kyseessä..

Re: Kymco Super Fever ZX

15.8.2011 14:04

Mitähän viriä sulla on, kun tarvitset säätää sitä?

Re: Kymco Super Fever ZX

15.8.2011 14:09

kalouu:
-04 fiiveris vakiosuutin vastaa n.75 numeron keihin suutinta,
suuttimeessa ei lukenu mitään numeroa (ainakaa tossa omassa)
Luistin-neulan prikassa ei muistaakseni ollu säätömahdollisuutta?
Seosruuvi n.1½-2-kierrosta aukipäin, yleinen tehdasarvo näissä.
Jos sulla vanhempi fiiveri (mis on se putkitarakka ;) ) niis pakoputkea ei ole liiemmin kuristettu, niin kokeile jtn. 85-88 numeroista. Jos on teharia, muuta, kokeile 90 ylöspäin.
Mä käytän 88 suutinta, mutta pakarista pillikuristin, hukkis ja 2 katalysaattoria otettu pois, imukaulan kuristus viilattu 14>16mm, kiekkarajoitin ohitettu ja putsarista se ''tutti'' pois.

E: abbajee, tänää tuli kiekot postis, sitte vaan toivotaan, että sopii kans kiinni.
Nämä on siis peugeot fox & rapido ja honda visioniin ''tarkoitettu'',
easypartsilla tosin myydään samoja rattaita fiiveriin...
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.

Re: Kymco Super Fever ZX

15.8.2011 19:10

Läpät kunnossa, tulee imua, tulee kipinä, kaasari putsattu toimii.. Voiko ne "stefat" olla paskana? Ja miten selittää ettei menis bensaa tulpalle asti vaikka on imua? Miten oireilee ?

Re: Kymco Super Fever ZX

15.8.2011 22:58

Stefoissa voi olla vikaa...ja nyt en kyllä keksi tuohon mitään :roll:

Koita kattoo vielä semmonen, et startin miinuspiuha saa kunnolla maata (eli makaa runkoon), jos on karstaa tms. välissä ja ei saa maata, niin se vaikuttaa näissä sillätavalla että sytytys pätkii.

Re: Kymco Super Fever ZX

16.8.2011 7:37

skrymer kirjoitti:Stefoissa voi olla vikaa...ja nyt en kyllä keksi tuohon mitään :roll:

Koita kattoo vielä semmonen, et startin miinuspiuha saa kunnolla maata (eli makaa runkoon), jos on karstaa tms. välissä ja ei saa maata, niin se vaikuttaa näissä sillätavalla että sytytys pätkii.


Okei... Kiitti vinkeistä, pitää katsoo koulun jälkee jos oon viel hengis. Mut osaisko joku viel perustella noita stefoja?

Re: Kymco Super Fever ZX

16.8.2011 8:02

kinkkeli14 kirjoitti:
skrymer kirjoitti:Stefoissa voi olla vikaa...ja nyt en kyllä keksi tuohon mitään :roll:

Koita kattoo vielä semmonen, et startin miinuspiuha saa kunnolla maata (eli makaa runkoon), jos on karstaa tms. välissä ja ei saa maata, niin se vaikuttaa näissä sillätavalla että sytytys pätkii.


Okei... Kiitti vinkeistä, pitää katsoo koulun jälkee jos oon viel hengis. Mut osaisko joku viel perustella noita stefoja?


Kampiakselin stefa voi olla hajonnut, eli ei pidä paineita koneen sisässä, stefa löytyy etuvarin alta. Minulla oli neosissa sama vika, mutta se ei ollut hajonnut. Se oli pullahtanut pois paikoltaan. Jos sulla on hajonnut nii kannattaa se uusi laittaa jollakin tiivisteliimalla tms.

Re: Kymco Super Fever ZX

16.8.2011 20:58

Sielä ne olis kymcon sisuksissa, bolt-on kamaa fiiveriin nämä moposportin rattaat:
VAIHDERATTAAT, ENSIÖ HON; PEU 50CC 16/32 [MALOSSI] :P
Tuli lisää ongelmia, hihna alkoi luistaa kiihdytyksessä ja täysiä ajettaessa,
koska teho välittyy takarenkaalle niin paljon paremmin.
Mittarin mukaan nopeutta n.75km/h, mitähän toi kulkee ku hihnan vaihtaa...
ei vaan jaksa ihan mahottomia kiertää kun on kuriton skootteri ja
noi rattaat on vähintää 70cc sporttipytyn kans tarkoitettu.
Mutta ei se mitää, mukavempi ajaa ku ei tarvii huudattaa kokoaja,
jos ajelee vaikka kuudenkympin alueella.

Jos mietitte mikä on paras ja halvin viritys,
millä saa vielä bensaa säästymään, niin ehdottomasti tämä!
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.