13.3.2013 0:09
13.3.2013 13:44
13.3.2013 14:13
19.3.2013 15:22
19.3.2013 20:11
19.3.2013 21:30
20.3.2013 8:42
21.3.2013 17:05
21.3.2013 19:32
Pööki kirjoitti:Kannattaa tutustua Mr. Koljosen galleriaan. Jotain osviittaa voi sieltä soveltaa myös omaan sylinteriin. Ota toki huomioon ettö Koljosella on MK1 version pytty
Männäksi S6R:n oma mäntä?
21.3.2013 20:02
21.3.2013 20:30
21.3.2013 20:47
thounimakarooni kirjoitti:Omistaa S6 Racingin ja alaväännöt... Huoh... Jos haluat sitä tehoa, niin vaan kaikki tuon pytyn vaatimat osat ja säätöä. Ja skoottereissa ei tarvita sitä vit*n alavääntöä!
21.3.2013 23:09
22.3.2013 0:00
Juunish kirjoitti:Pinnoite kestää, kovilla kierroksilla ja muistaakseni hienolla hiomarullalla paras tehdä, kannattaa katsoa täältä skootteripuolen viilaustopicista vielä. Siellä jkoljo oli kai vastannut mulle, että millä se viilaus kannattaa tehdä...
Mutta nyt saatana: kerro meille minkälaista muuta viripalikkaa sulle on tulossa tuolle sylinterille? Itsellä viilaamaton S6R MK2 ja palikkaa mm. S6 R1200, 24mm PWK, V-forcet, kisasähköt ja muu tarvittava hilpe. Toivottavasti sullakin on, jos noin kova hinku on viilata, niin sulla on varmasti palikat kohdallaan. Haluun välttämättä kuulla mitä osia sulla on
Ja näihin "alavääntöihin": kun puhut skootterista ja alaväännöstä samassa lauseessa, kuulostat idiootilta, skoottereissa ei ole varsinaista alavääntöä, koska variaattorivehkeissä kierrokset pysyy suurinpiirtein samana koko ajan.
22.3.2013 0:09