1.2.2007 13:45
2.2.2007 15:25
8.2.2007 10:46
asmike kirjoitti:Itsellä vitality 4t. Sanon et vaikkei kiihdy kuin 2t niin ei myöskään haise vaatteissa 2t.Ja vääntää kivasti sekä on hiljainen.
9.2.2007 23:42
9.2.2007 23:44
Eipä se mikään kauheen iso ollu kun messuilla sitä kattelin, isot vanteet vaan.Pösötin kirjoitti:Kyllähän tuo toisaalta ihan nätin näkönen on, mutta en itse kyllä ostas. Melko isokokonen...
Näkyy olevan 14-tuuman vanteet ja kaikki, voi olla melko hyvä ajettava.
10.2.2007 12:00
Pösötin kirjoitti:Kyllähän tuo toisaalta ihan nätin näkönen on, mutta en itse kyllä ostas. Melko isokokonen...
Näkyy olevan 14-tuuman vanteet ja kaikki, voi olla melko hyvä ajettava.
10.2.2007 22:44
27.3.2007 11:40
24.5.2007 17:41
24.5.2007 17:45
Jönkkä kirjoitti:Jaa että 4-tahti hitaammin kiihtyvä? tuskin... Ohan se painavampi kuin 2-t mutta tehokkaampi.
Ja 2-tahtiseen saat lisätä koko ajan öljyä kakkos tankkiin
25.5.2007 12:05
"koko ajan" hmm. ite ajan about 2000km ennenkuin pitää taas täyttää öljytankki...Jönkkä kirjoitti:Jaa että 4-tahti hitaammin kiihtyvä? tuskin... Ohan se painavampi kuin 2-t mutta tehokkaampi.
Ja 2-tahtiseen saat lisätä koko ajan öljyä kakkos tankkiin
26.5.2007 16:27
26.5.2007 18:28
26.5.2007 18:37
Hahahah ;A,dA,asd täällä taas tekniikka nero avautuu. 4 tahtisen tekniikka on sikana monimutkasempi/kalliimpi kuin 2-tahtisen. 2-tahdit on kalliita, koska se "sopii" paremmin tehoiltaan 50cc koneelle, mopon hinta taas ei johu koneesta vaan muista osista. Tietysti joku fuden 300e kone on tehty huonommista materiaaleista kuin esim. Minarellin 2-tahti mitä roxissa on. Totuushan se kyllä on, että tuossa 10 vuoden päästä 2-tahtisia koneita on vaan laivoissa/pienkoneissa. Mopoista yli puolet/ ellei kaikki uudet ole 4-tahtisia. Valmistajien ei enää kannata valmistaa kyseistä konetta kun ihmiset alkavat suosimaan 4-tahtisia.A R kirjoitti:4-t on vähän turhan jämerä 50 kuutioiseen, kevareissa 4-t ei niissäkään ole yhtä suosittu kuin 2-t... Ja tiedoksi niille jotka puhuu kehityksestä, 4-t skodet maksaa lähes poikkeuksetta alle 1500¤ ja ne on "made in Aasia" eli valmistettu kiinas tai taiwanis. Jos 4-t ois jotenki "parempi" nii miksi kaikki yli 2000¤ skodet on 2-t?? tai miks ykskään kalliimpi merkki ei pidä lippulaivanaan tai skodenaan 4-t mallia??
27.5.2007 15:55
A R kirjoitti:4-t on vähän turhan jämerä 50 kuutioiseen, kevareissa 4-t ei niissäkään ole yhtä suosittu kuin 2-t... Ja tiedoksi niille jotka puhuu kehityksestä, 4-t skodet maksaa lähes poikkeuksetta alle 1500¤ ja ne on "made in Aasia" eli valmistettu kiinas tai taiwanis. Jos 4-t ois jotenki "parempi" nii miksi kaikki yli 2000¤ skodet on 2-t?? tai miks ykskään kalliimpi merkki ei pidä lippulaivanaan tai skodenaan 4-t mallia??