Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
2.6.2015 20:06
Variaattorin säädöt pielessä.
2.6.2015 20:25
Onhan nuita rullia kokeiltu vaikka minkä painosia, 3,5 grammasista 5,5 grammasiin, mutta joko ylikiertää tai sitten ei liiku mihinkään kun ei kierrä. Noilla4,5:lla tuntus toimivan parhaiten..
3.6.2015 17:07
Sulla on hihnan liikevara vajaa. Onko takavari jo modattu? Tolla hihnalla tarttee avautuvuutta muistaakseni 2mm lisää.
3.6.2015 20:59
Takavaria ei ole modattu. Sen voisin kyllä tehdä.
Tuntuu silti että tehoa ei yksinkertasesti ole olemassakaan, kiihtyvyys ei ole noiden virien tasolla, tuntuu samalta kuin olisi vakiopytty alla... Vaikka kierrosalue tuntuisi olevan kohdillaan niin ruoska ei kiihdy eikä kule kuin 60 (sain tänään+10kmh huippuja pienellä etuvarin säädöllä)
23.6.2015 23:13
Minkäkokosta suutinta suosittelette kun on vakio ilmanputsari josta kuri pois ja Metrakitin tehoputki?
27.6.2015 19:58
Mikähän tuohon keewayhyn tuli kun alkoi booaamaan alamäessä ja ei kulje alamäkeen yhtään kovempaa kuin suorallakaan. Kaasarissahan se vika on mutta ei se ainakaan liikaa bensaa saa, tulppa on maitokahvin värinen
Eikä kulje suoralla eikä ylämäkeen niin kovaa kuin ennen. Tulppa ja tulpanhattukin vaihdettu, ilmanputsari puhdistettu.
Seuraavaks ajattelin puhistaa kaasarin jos sillä alkais toimimaan.
4.7.2015 18:40
Hakusessa olisi -11 vuoden Keeway F-actin sähkökaavio
4.7.2015 18:49
Mikäs voisi olla vikana kun ostin Motoforce Racing CDI:in ja laitoin paikalleen niin starttaa mutta ei käynnisty. Laitoin vanhan CDI:n takaisin ja käynnistyi heti.
5.7.2015 17:27
Kertokaas mikä kiiwissä vikana ku varikopan puolella alkaa rohisemaan kiihdyttäessä, ja kiihdyttäessä välillä koko skotteri tärisee noin muutaman sekunnin, ja mitä kovempaa ajaa niin tärinöiden väli tiheytyy, onko jotain mennyt vikaan ku hihnan vaihdon jälkeen alkoi tekemään tätä, vaihdettiin painamalla takavaria eli ei avattu etuvaria, joku takapään laakeri paskana?
6.7.2015 1:12
Pööki kirjoitti:Kiiwiin vittuuntunut kirjoitti:Mikäs voisi olla vikana kun ostin Motoforce Racing CDI:in ja laitoin paikalleen niin starttaa mutta ei käynnisty. Laitoin vanhan CDI:n takaisin ja käynnistyi heti.
No luultavasti siinä CDI: ssä on vikaa... Näihin löytyy ainakin kahta erilaista CDI: tä vakiona. Vanhemmissa ajonestolla varustetuissa Kiiweissä on ainakin erilainen CDI kuin uudemmissa ajonestottomissa. Ei ainakaan toimineet kun vaihtoi päittäin.
Mulla on ollu kahenlaista CDI:tä tuossa Naraku ja nyt tuo Motoforce. Narakun tilasin MCscatterista, löin paikalleen niin poltti sulakkeen, toisen kerran kun testasin, CDI poksahti ja muovikuori tais lentää kiertoradalle ku ei löytyny mistään
. Siihen oli sulanu noin ½cm iso reikä. Pitääkös niihin kaikkiin kohtiin siinä liittimessä mennä johto, yhteen ei nimittäin mene
6.7.2015 1:12
Pööki kirjoitti:Kiiwiin vittuuntunut kirjoitti:Mikäs voisi olla vikana kun ostin Motoforce Racing CDI:in ja laitoin paikalleen niin starttaa mutta ei käynnisty. Laitoin vanhan CDI:n takaisin ja käynnistyi heti.
No luultavasti siinä CDI: ssä on vikaa... Näihin löytyy ainakin kahta erilaista CDI: tä vakiona. Vanhemmissa ajonestolla varustetuissa Kiiweissä on ainakin erilainen CDI kuin uudemmissa ajonestottomissa. Ei ainakaan toimineet kun vaihtoi päittäin.
Mulla on ollu kahenlaista CDI:tä tuossa Naraku ja nyt tuo Motoforce. Narakun tilasin MCscatterista, löin paikalleen niin poltti sulakkeen, toisen kerran kun testasin, CDI poksahti ja muovikuori tais lentää kiertoradalle ku ei löytyny mistään
. Siihen oli sulanu noin ½cm iso reikä. Pitääkös niihin kaikkiin kohtiin siinä liittimessä mennä johto, yhteen ei nimittäin mene
9.7.2015 11:35
Ajattelin vaihtaa nyt keewayhyn kevlar hihnan ja eikös se ole niin kun se kevlar hihna on 804 pitkä ja 17.5mm leveä, vakio taas 788 ja 17.0mm leveä, että se kulkee kovempaa sillä pitemmällä hihnalla ja taas kiihtyvyys huonontuu?
Eli pitäisikö minun vaihtaa samalla kevyemmät rullat? Nyt siis paikoillaan 6.3g rullat ja hyllystä löytys 5.5g rullat, laittasinko ne paikoilleen samalla
13.7.2015 7:16
Pööki kirjoitti:No jopas
Kannattaa tarkistaa onko CDI: t AC vai DC mallisia. Sähköthän näissä on muistaakseni yleensä AC-malliset. Minkäs vuotinen ja mallinen Keeway on kyseessä?
Keeway Fact-evo -11 malli on
16.7.2015 20:25
Oisko kellää laittaa kuvaa Keeway Matrixin ilmanputsarin "kurista,snorkkelista", serkun skootterista ilmeisesti poistettu se ja laitettu teippiä sinne sun tänne(edellisen omistajan toimesta), jonka takia ei toimi aina kunnolla, eli sillon ku vetää eli teipit kestää ni menee ihan ok(60km/h)110kg aikuisen alla, sillon ku teipit fuskaa ni ei kule ku 30km/h 50kg lapsen alla..
Pääsis senki laittaa kuntoo..
17.7.2015 23:55
HEI!! Mikä kiiwei fact classicissa vikana kun kulkee vaan 65kmh puhelimen gps:sään vaikka on tekniikkana : stage6 streetrace 70cc, gianelli extra v2 ,16mm mikunin kaasari, s6 sport pro vari,malossi mhr delta kytkin 107, 788mm s6 hihna, 95suutin ja neulan sokka keskimmäisessä lovessa ,malossin punainen vp ja punaiset kytkinjouset ja 6g rullat, ilmanputsarin kuri pois ja narakun elementti sisällä. Alkaa jo vituttamaa ku rahaa menny ihan hirvee määrä eikä kule mihikää