Jos sulla on muuten vakio niin ei mene kuin max 55km/h
Suosittelen ottamaan variaattorista holkista paksunnuksen pois esim sorvaamalla koska muuten kone huutaa ja se ei tee hyvää ja samalla saat myös pienemmän bensan kulutuksen.
Sitten osaako kukaan auttaa minua? Olen ottanut pakoputkesta katalysaattorin pois sekä pari muuta putkea änkästä ja hitsannut loppu pillin tilalle ison putken pätkän joka auttoikin hieman vääntöön ja sai kunnon hienot äänet
Eli mitä jos otan änkästä kaikki osat pois? Jättäisin villat vaan vaimentimeksi.
Tilasin netistä 38mm holkin (rajottamattoman) koska entinen oli lyhennetty 36mm:iin ja ei saa tuosta syystä kunnon kierroksia. Kysymys on, että pysyykö nopeus samassa 60km/h:ssa ? Samalla tilasin pipercrossin vaahtomuovi ilman suodattimen ja liitän sen suoraan kaasariin samalla luulen, että 105-110? Suutin on ok
Sitten viimenen kysymys, että auttaako multivariaattori mitään nopeudessa tai kiihtyvyydessä 50cc:ssä?
Nimittäin ajattelin ostaa sellaisen jotta se toisi ylämäki vääntöä ja nopeutta lisää edes hiukan. Itsellä kävi sellainen ongelma, että kampurasta meni rihlat joten hitsattiin tähtiprikka kiinni etummaiseen hammaspyörään ja siten se pyörittää koko höskää. Jos ostaisin multivarin niin minun tarvitsisi ostaa tähti prikka, sekä uusi tuuletin jotta saan sen toimimaan kuin tuon vanhankin eli hitsauksella. Luulen, että tuo hitsaus on kuitenkin kaikkein kestävin tapa kiinnittää variaattori jottei käy tuollaista vahinkoa uudelleen.
Tosiaan sitten vielä noiden jälken voisi ostaa sen rajattoman cdi boxin ja olisi kiva kuulla auttoiko se edes mitään.
Kiitän vastauksista jos joku vaivautuisi!