Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
21.6.2011 20:11
Eihä tuuletuslautasta voi ottaa pois ku mis se hihna sit menee
Fiksu kaveri siulla. Ite oon kaverin tollasta mikälie random suzukin morinia rassannu, en siis streetin vaa jotai nestekoneista. Samanalaine tekniikka siin o ku minarelliski, et ei tässäkää voi ottaa pois, järkiki sanoo.
21.6.2011 21:52
Eikös siinä ole erillinen tuuletuslautanen ja laippa jotka sitten tulee päällekkäin?
Mäkin sitä sille sanoin että ei sitä kyllä pois pidä/voi ottaa mutta ite se halus tietää. mistä niitä tuuletinlautaasia sais kun Scooter-Centeriltä ei muuta saa kuin Multivaria ja siinä ei sitä lautasta oo mukana. Maahantuojalta voi sitten maksaa aika runsaasti.
21.6.2011 22:00
Erillinen tuuletus lautanen on, ja voithan sen ottaa pois, mutta en näen mitään järkeä
jos se ei mihinkään osu tai muutenkaa haittaa niin kyllähän se sielä vielä jotain tuulettaa.
22.6.2011 1:02
No en kyllä menis ite poistaa jos ei olis joain kytkinkelloo mikä sitä ilmaa liikuttais. Koska sitä vartenhan se tuuletuslautanen on että se liikuttais ilmaa ja hiukka jäähdyttäis sitä varia.
22.6.2011 14:24
Kiitosta vastuaksista. Itehän en tuota tuuletuslevyä pos ottais, Speedfightissa se onki siinä laipassa kiinni
Sanoin kyllä sille kaverille että ois se hyvä siinä kyllä olla mutta en muista että se voi olla niin palasina että se ei kiinni pysy. T'ytyy ettiä uus jostain.
24.6.2011 12:36
Tuskin kun ei tossa lue, osta tosta streettii tarkotetut, on viel halvemmatki.
http://www.mc-scatter.com/jarrukengat-s ... 41487.html
28.6.2011 22:15
Herätelläs eloon, mistäs saisi sopivaa kuritonta imukaulaa? Linkkiä? Laitoin muuten muutaman uuden kuvan street magicista.
30.6.2011 0:24
SuZuKi!1! kirjoitti: Laitoin muuten muutaman uuden kuvan street magicista.
HIenoja oli
Kertopaakas mikä on vikana jarruissa (etu) kun jarrutaessa levy kuumuu/lämpenee niin jarrut jäävät pohjaan/jumiin niin että lähtee liikkeelle mutta ei kulje kuin 45-55 ja kiihtyy huonosti tämän takia!
täytin jarru nestesäiliön ei mitään vaikikutusta asisaan!
Eli mikä voi olla vikana ja miten noi taka jarrun palat vaihdetaan että onko vaikeaa kun taka jarru hyvä että jarruttaa enään
edit: lisäsin itekki kuvia xD =)
30.6.2011 10:34
Njoo, streetti oli pöllitty ja sain sen eilen takaisin. Virtalukko oli rikottu ja ennen kuin se vakuutukseen menee ja korjataan niin tekisi mieli ajella kauppaan ja ties mihin kun asun täällä suht kaukana. Eli käyntiinhän sen saa, mutta kyselisin että mitä neuvoisitte sammuttamiseen? Poliisit vetäs tulpanhatun irti, mutta käsittääkseni se ei ihan se turvallisin metodi ole?
Onhan siinä ne kaksi johtoa virtalukon alla jotka pitää yhdistää että saa virrat päälle niin sammuishan se vissiin jos ne ottaa erilleen. En vaan ole uskaltanu niihin koskea käynnissä ollessa, iskeekö käsille ja ku tarkemmin miettii niin eikai se eroa siitä kun ne yhteen solmitaan niin eihän silloinkaan mitää tule.
30.6.2011 11:14
Hookkuup kirjoitti:Kertopaakas mikä on vikana jarruissa (etu) kun jarrutaessa levy kuumuu/lämpenee niin jarrut jäävät pohjaan/jumiin niin että lähtee liikkeelle mutta ei kulje kuin 45-55 ja kiihtyy huonosti tämän takia!
täytin jarru nestesäiliön ei mitään vaikikutusta asisaan!
Eli mikä voi olla vikana ja miten noi taka jarrun palat vaihdetaan että onko vaikeaa kun taka jarru hyvä että jarruttaa enään
edit: lisäsin itekki kuvia xD =)
Kannattaa koittaa vaihtaa jarrunesteet kokonaan. EIkä se palojen vaihtokaan kovin huono juttu varmaa olis, ei ne paljoo maksa. Takajarrupalojen vaihto menee niin että otat takarenkaan irti, siinä on ne jarrupalat, otat ne irti sillee kun ne lähtee ja laitat uudet tilalle. Eipä niitä voi väärin laittaa.
30.6.2011 11:19
olmura kirjoitti:Njoo, streetti oli pöllitty ja sain sen eilen takaisin. Virtalukko oli rikottu ja ennen kuin se vakuutukseen menee ja korjataan niin tekisi mieli ajella kauppaan ja ties mihin kun asun täällä suht kaukana. Eli käyntiinhän sen saa, mutta kyselisin että mitä neuvoisitte sammuttamiseen? Poliisit vetäs tulpanhatun irti, mutta käsittääkseni se ei ihan se turvallisin metodi ole?
Onhan siinä ne kaksi johtoa virtalukon alla jotka pitää yhdistää että saa virrat päälle niin sammuishan se vissiin jos ne ottaa erilleen. En vaan ole uskaltanu niihin koskea käynnissä ollessa, iskeekö käsille ja ku tarkemmin miettii niin eikai se eroa siitä kun ne yhteen solmitaan niin eihän silloinkaan mitää tule.
Tähän piti vielä sanoa, mitä se nyt tekis paha jos ottaa tulpanhatun pois? Samahan se on kun virrat katkeis. Joten kylä se on ihan hyvä tapa. Otan silti osaa magicin pöllimiseen, sentään sait takasin suht ehjänä, joltakinhan oli pöllitty magic eikä se ollu saanu sitä ikinä takas ja jonku magic oli poltettu. On se silti säälittävää että pitää pölliä mopoja.
7.7.2011 0:33
Ompas ollu hiljasta....
mutta mutta minäpä sain oman magicin kasaan tänään ja ekat savut käyty jo heittämässä
siinähän kesti vaan 6kk . Vakavaa säätöä vaille kyllä mutta käy ja liikkuu kummiskin.
7.7.2011 11:03
Itekki miettiny miten on niin hiljasta. Kaikki magic kuskit vaan katoo. Mutta onnittelut toimivasta magicistä. Aiotko pitää sellasenaan, myydä virittää vai mitä aiot? Mutta eikös vakionakin kiihdy aika hyvin.
Tossa muuten huomasin, kun menin poriin vakio magicillä, että unohdin kevyemmät rullat sisään, (siis sekarullat, 3 vakioo ja 3 jotain muuta, ei tietoo painosta) niin meni tasasella 50 helposti, olis ehkä menny vähä enemmänki mutta alko CDI sitte 50 jälkee pätkii, sitte ylämäet meni 50-45, (yleensä mun alla hyytyy aika lailla) ja kiihty todella hyvin. Eli vakio magiciin kannattaakin pistää hieman kevyemmät rullat.
7.7.2011 11:30
Kyllähän tää ittellä pidetään ku ni hauska vekotin on. Ajan mittaa laitellaa ja viritetään.
Tosin säädöt tosi pahasti hukassa ja sen takia vähän laiskahko. Kun kaasari ei ollenkaan säädöissä ja rulla kuluneet aivan neliöiksi ja tietty putki täynnä reikiä
mutta kyllä se siitä. Mutta kulki äsken 70 mittariin tasasella!!??? ja kyllä perstuntumalta vaikutti aikas oikealta. Mutta ku pääse reissusta pois niin voi putken hitsailla kasaan ja hommailla vähä suuttimia,rullia ja jousia testailua varten
Mutta mites teillä on kaasu vaijerit riittäneet isomman kaasarin kanssa?? nyt kun on phbg16 ja vielä pv:n imukaula niin ei riitä vaijeri oikein. siirsin vaijerin tulemaan rungon oikealta puolelata ja nyt joten kuten riittää mutta silti sisä vaijeri on liian lyhyt. Säädöt minimissä mutta silti nostaa luistia vähäsen. Noh nytten kiinni 125rm vaijeri ja siinä säädöt max. ja jää vielä löysää