27.12.2016 13:45
J Ros kirjoitti:ML1:
Ollos hyva,
27.12.2016 18:33
ML1 kirjoitti:
Muutama ....
28.12.2016 14:27
J Ros kirjoitti:ML1 kirjoitti:
Muutama ....
2. Ei, se "saastutin" kiertää vain katteiden alla toiselle puolelle, sen voi jättää sinne, eikä se ole kytköksissä sähköjen kanssa. Muita "antureita" tuossa vuosimallissa ei pitäisi olla...
28.12.2016 14:50
ML1 kirjoitti: ]
28.12.2016 15:40
J Ros kirjoitti:ML1 kirjoitti: ]
Ja tuosta sylinteri rempasta, itse olen ottanut koko koneen aina irti, eli pöydälle, jotta sylinterinasennus vaiheessa ei mene roskia/likaa tai muuta rojua sylinteriin....
28.12.2016 16:31
ML1 kirjoitti:
Ok
Kiitos vinkistä ajattelin...)
31.12.2016 1:12
31.12.2016 12:56
ML1 kirjoitti:Noniin.
Aeroxi purettu ja cylinteri hoonattu..............
31.12.2016 16:34
J Ros kirjoitti:ML1 kirjoitti:Noniin.
Aeroxi purettu ja cylinteri hoonattu..............
Itselläkin tuo sama manuaali, ja luulen että samaarvo on edelleen voimassa. Tosin noita kasannut jo useamman, niin ihan perustuntumalla ja kun on ajettu lämpöoseksi, sitten jälkikiristys. Vähän saman oloinen asia kun auton renkasvaihto ruljanssi, tosin peltivannettahan ei tarvitse jälkitarkisaa, mutta aluvanne kyllä.............
11.3.2017 15:25
25.3.2017 19:52
Rootteri kirjoitti:joo elikkä mulla on yamaha jog r nestejäähdytteinen vuosimalli 2011. aattelin virittää vielllä sen verran, että ottaisin kurin pois tai ostaisin jonkun halvan "tehoputken" esim giannel go mitä mieltä ootte kumpi järkevämpää käyttää 70e toisee putkee vai pilata vakio putki poraamalla kuri pois? ja jos muten jollain oisi myydä giannel go nii ilmottakaa. ja se viellä jos hommaan sen giannel go niin tarviiko vaihtaa mitään kykin tai vp jousia itseni mielestä ei koska eihän se nyt niin paljoa vaikuta vakioputkeen mutta oisi kiva saada varmistus.
28.3.2017 20:58
28.3.2017 23:28
29.3.2017 20:14
ML1 kirjoitti:Kausi avattu ja Aeroxilla ajettu jo noin 100 kilsaa.......
29.3.2017 20:54
J Ros kirjoitti:ML1 kirjoitti:Kausi avattu ja Aeroxilla ajettu jo noin 100 kilsaa.......
Ei välttämättä tarvitse vaihtaa suutinta, jos ottaa täyden kaasun ilman "booausta".
Jos kaasuttimena on Gurtnet on niihin vaikea saada osia, muutakuin pääsuutin. Itse voi olla että vaihdan tarvittaessa seosputken, neulan ja tyhj.suuttimen, jotta saan hyvän alaväännön (kaasarina silloin Dellorto).
Eli jos toimii hyvin ei tarvitse muuttaa mitään..
Itse suosin sellaista että, vaikka tuorevoitelu on käytössä, niin aavistus öljyä myös bensan sekaan, vaikka olisi sisäänajo suoritettu...sillä nykyajan öljyt ovat tuhkautumattomia ja jos öljyn saantiin tuleee vika, voitelee bensan seassa oleva öljy konetta...