Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
4.10.2016 19:53
MalossiPoika kirjoitti:Osaisiko joku selittää/l.....s
Siinä se on ilmanputsarin päällä (ei siellä montaa osaa ole, ainakin 1997-2012), menee osittain kotelon sisään......
6.10.2016 8:12
Niin elikkä onko se juuri se torvi mistä saa ilmaa? Lähteekö vetäsemällä pois?
6.10.2016 19:07
MalossiPoika kirjoitti:Niin elikkä onko se juuri se torvi mistä saa ilmaa? Lähteekö vetäsemällä pois?
Torvi torvi,
, voi olla et tarvii vähän mäiseliäkin....
6.10.2016 20:11
Moro, miks jogi ei käynnisty männän vaihdon jälkeen
8.10.2016 11:09
J Ros kirjoitti:aerox2012 kirjoitti:[qu....
Kannattaa vaihtaa vanhaputki takas....
Mikä järki nyt vanhaa laittaa takas ku täs nii paljo enemmä vetoi ja muuteki toimii tietty pitäs vaihtaa jäykempi vp jousi et ottaa piikin heti.
8.10.2016 17:10
mikä periaate noilla 3 pienellä jousimötillä starttivapaa kytkimen sisällä on? mullakin niitä on enään 2, että mistä sais halvimmalla kyseisen osan? vai toimiiko ilman niitä?
8.10.2016 18:59
aerox2012:
No sitte se on varmaan hyvä, itse teen aina aeroxin niin että lähtee vihaisesti paikaltaa/sutii/tarvittaessa keulii, mut kulkee alle 62....
8.10.2016 19:02
laripitkalaa kirjoitti:Moro, miks jogi ei käynnisty männän vaihdon jälkeen
tuliko männänrenkaat oikein? tuliko männän tapin lukkorenkaat oikein? Laitoitko asennus öljyä kasaus vaiheessa?
8.10.2016 19:06
nakk3z kirjoitti:mikä periaate noilla 3 pienellä jousimötillä starttivapaa kytkimen sisällä on? mullakin niitä on enään 2, että mistä sais halvimmalla kyseisen osan? vai toimiiko ilman niitä?
Ne purevat kiinni kun starttaat(sähköstartti), taitaa Moposportista saada koko vapaakytkimen 15 ekellä....kandee laittaa kaikki paikoilleen, keskittää oikein, mut et välttämättä tarvitse niitä jos polkaset käyntiin....
11.10.2016 21:52
Miksi aerox lähtee lämpimänä polkasemalla ok käyntiin, mutta seuraavan kerran kun käynnistää pitää antaa vähä kaasua? Lähtee myös käyntiin vaikka kaasupohjassa polkasis.
12.10.2016 8:39
Pelaakos vanhan mallinen Aeroxin jännitteensäädin uuden mallin sähköjen kanssa? Liitin on erilainen mutta saisiko sen liittimen vaihdolla toimimaan? Ja eikös tuo tarvitse jänärin jotta sytytys toimii?
12.10.2016 9:22
Joo kaikki on laitettu oikeen ja nyt lähti käyntii mutta kaasu jää "leijumaan" kun sitä painaa.
12.10.2016 10:05
TboHammu kirjoitti:Pelaakos vanhan mallinen Aeroxin jännitteensäädin uuden mallin sähköjen kanssa? Liitin on erilainen mutta saisiko sen liittimen vaihdolla toimimaan? Ja eikös tuo tarvitse jänärin jotta sytytys toimii?
Sähkökaaviot ois ainakin hyvä katsoa ennen kytkentää, eli verrattava vanhemman ja uudemman sähkökaaviota.
Esim. Valentino Rossi editionmallin mittari(mikäli kierroslukumittari) ei käy suoraan tavallisen samanvuotisen kanssa, eli sähköt aavistuksen erilaiset....
12.10.2016 10:15
laripitkalaa kirjoitti:Joo kaikki on laitettu oikeen ja nyt lähti käyntii mutta kaasu jää "leijumaan" kun sitä painaa.
Luistin jumissa?
12.10.2016 10:17
MalossiPoika kirjoitti:Miksi aerox lähtee lämpimänä polkasemalla ok käyntiin, mutta seuraavan kerran kun käynnistää pitää antaa vähä kaasua? Lähtee myös käyntiin vaikka kaasupohjassa polkasis.
Itse tavannu samalaisen ongelman, mutta ei aiheuttanut toimenpiteitä, aina on lähtenyt käyntiin...
Noissa vanhemmissa 1997-2003 ei olut samalaista onegelmaa, koska käsiryyppy....