Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
23.10.2014 11:26
-mutiainen- kirjoitti:oon laittamassa piaggioon stage6 pro replicaa niin tarviiko tehdä mittään säätöjä esim. suuttimen vaihtoa? tällä hetkellä 60 suutin.
Kyllä, isompi suutin n.10 numeroa.
Vari puolelle saat vaihdella kytkin jouset, vastapaine jousen ja rullia.
Jos siis haluat että se toimii oikein.
23.10.2014 11:28
mattimoi kirjoitti:APUVA
laitettu uusi mäntä, 60 suutin, kurit pois.
vika (sama ennen männän vaihtoa)
Ei ota kierroksia.
lähtee hyvin käyntiin, ottaa hetken kierroksia niinkuin pitää
parin minuutin päästä ei ota enään kierroksia, eikä jaksa mennä eteenpäin.
Kaasutin puhdistettu useaan otteeseen, tankki puhdistettu, ns. bensapumppu tarkistettu, läpät tarkastettu, imukaula tarkastettu, laitettu isompi suutin 53->60
mikään ei auta..
jos pitää kaasua päällä sammuu..(ei saa bensaa)
Jos päästää kaasusta, jaksaa käydä tyhjäkäyntiä ok.
olisko vinkkiä mikä mahtaa olla vialla?
Eli kylmänä toimii kun ryyppy on päällä? auto imu?
Eli ei saa bensaa, koita isommalla suuttimella, puhdistithan myös tyhjäkäynti suuttimen?
23.10.2014 13:39
rupes toimiin kun laitettiin 90 suutin..
vähän ihmetyttää kun ennen ollut 53
nyt pitäis saada lähtemään liikkeelle pikkasen pienemmillä kieroksilla, tarvii pirusti kaasua ennenkun lähtee vetämään
23.10.2014 14:26
mattimoi kirjoitti:rupes toimiin kun laitettiin 90 suutin..
vähän ihmetyttää kun ennen ollut 53
nyt pitäis saada lähtemään liikkeelle pikkasen pienemmillä kieroksilla, tarvii pirusti kaasua ennenkun lähtee vetämään
Vakio vari hilppeet?
löysemmät kytkinjouset nii silloinhan se kytkee aikasemmin, mutta jos vakiot nii sitte ei voi.
Rullien kunto?
Ookko millo viimeks putsannu varin
23.10.2014 14:48
Vakio vari
En oo viel purkanut, mut pitää aukaista ja laittaa ainakin prikka takas kun kulkee nyt yli 80
23.10.2014 20:55
Mittariin vai gepsii? 80
23.10.2014 21:04
mittariin 86-88, mut kuitenkin liikaa polis-miehille
1.11.2014 16:06
Minkä kokoinen suutin kiinni variaattorin prikan, hukkaputkien ja messinkilevyn poiston jälkeen? Paljon kulkee noin? Entä samat kysymykset jos jätän hukkaputket?
1.11.2014 22:20
Vakio tai 5 numeroa isompi.
Jos jätät hukkikset nii vakio
3.11.2014 22:32
Kyllä se suutin pelkän messinkilevyn poiston jälkeen pitää suurentaa sinne 58-60 kokoon asti. Hukkikset tukittuna +5 numeroa, eli 65.
3.11.2014 23:20
Entä huippunopeus näiden jälkeen?
9.11.2014 14:12
Parta779 kirjoitti:-mutiainen- kirjoitti:oon laittamassa piaggioon stage6 pro replicaa niin tarviiko tehdä mittään säätöjä esim. suuttimen vaihtoa? tällä hetkellä 60 suutin.
Kyllä, isompi suutin n.10 numeroa.
Vari puolelle saat vaihdella kytkin jouset, vastapaine jousen ja rullia.
Jos siis haluat että se toimii oikein.
Rullat gramman kevyemmät? ja mitkä vp- ja kytkinjouset?
9.11.2014 15:36
Pro replican kans löytyy kyllä säädötki jos viitsii vähän googlettaa, mutta heitetään ne nyt tähän vielä kerran.
Eli siis Malossin punaset kytkin jouset ja punanen vp.
Rullat vehkeestä riippuen, minarellissa 4.5-5.0g n.1.0-1.5g kevyemmät entä vakiot.
Suosittelen myös multivaria tai s6 sport pro varia.
Ja jos vielä haluat tehoa niin lasikuitu/hiilikuitu läpät.
12.11.2014 18:13
Jos haluatte virittää pikkasen NRG POWER DD tä niin vaihtakaa rikan paikkaa rullakupin ja rullakotelonn väliin se rikka että se on rullakupin sisällä ja ei kule yli 63 mittarii kylläkin 74 mut siin on semmonen homma että varikuppi ei ota heti (3tonnin kierroksilla eteenpäi ja sit ku on 4-5 tonnia kierrokset nii ottaa piikin n. 8 tonnin kierroksiin ja kulkee)
Oisko kellään myyä nrg power dd silver bulletin oikeanpuolen valkoista sivukatetta
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.