Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
1.12.2011 18:09
mut ei viittis laittaa kulkee yli 65 ku sit kemmuvero nii jos ostas teharin nii pitäs vissii pitää prikka ja muut kurit et kulkis sen alle 65?
sit kyl todellaki ostan teharin jos se lisää kiihtyvyyt mut jos kulkee yli 65 teharin ja kurien kaa nii sit en..
nii et paljos se kulkis esim leovince tt ja prikka kii ja hukkist ei tukittu?
1.12.2011 19:53
Prikka vaan kiinni ja putkesta kuristus pois alkukäyrästä niin menee alle 65km/h.
Kiihtyvyydestä sen verran, että sitä tulee huomattavasti lisää. Tuskin joudut pettymään tehoputkeen. Muista vain säätää variaattori tarpeiden mukaiseksi.
1.12.2011 23:26
en oo iha varma mut siis puhuiks teharist ku sanoit et alkukäyrästä vaa kuristus pois? ku mä käsitin ettei teharis oo kuristust?
kyl mä tiiän et vakioputkes on hukkis mikä pitää tukkii mut katoin kuvii leovince tt ei siin näkyny mitää hukkist?
älä ihmettele jos oon juntti mut pakko kysyy...
1.12.2011 23:35
Joo, siis tuota noin. Yleisesti ottaen nämä tehoputket joita 50cc sylinterin kaveriksi hankitaan, ovat E-hyväksyttyjä joten näissä on ihan alkukäyrän alussa kuristus. Siitä ei kannata pelästyä, sillä sen saa pois esimerkiksi vääntämällä ruuvimeisselillä, koska se on kiinni erittäin heikosti. LeoVince TT:stä löytyy samanlainen, ja olen varma, ettei sekään ole kovin tiukasti kiinni. Omasta LeoVince ZX:stäni lähti todella helposti irti.
Oikein - LeoVince TT:ssä ei ole hukkaputkia. Kuristaminen on hoidettu yllämainitulla tavalla.
Variaattoriin suositellaan yleisesti ottaen sekä +15% tiukempaa vastapainejousta että +15% jäykempiä kytkinjousia. Myöskin rullia kevennetään noin 1 gramma. Rullat näistä ovat eniten kokeilunvaraisia, joten suosittelen aloittamaan kokeilemisen juuri vaikkapa vakioista 1 gramman kevyemmistä ja lisäämään/vähentämään painoa tarpeen mukaan. Hihnan vaihto ei ole tarpeen, ellei vanha ole jo kulunut jolloin siinä samalla vaihtaa helposti myös uuden hihnan.
Toivottavasti tämä auttoi jotain.
2.12.2011 14:29
joooojoo kiitti kyl mä omin avuin ny selviin
ku noi variaattorin säädöistki on ohjeet tääl mototnetis
7.1.2012 21:32
jos joku kaipaa tollasta yybertyyyning underia ni kattokaa galleriast kuvii! Sen saa ilmatteeks!
Ja sit viel ton powerfiltterin ja läpinäkyvän kannen saa pientä korvaust vastaa ja koropalaki viel!
2.2.2012 1:10
onkos kaikki pösömiehet ja -naiset talviunessa ku näin hiljane topicci tääki?
29.3.2012 16:46
paljo myyt underis
29.3.2012 20:49
siihe on sit nykyää rengas ottanu kii ja maalit lähteny pienest kohast ja kiinnitys on oma viritys
jos haluut sen ilman et yhtää ehostan sitä ni saat sen 10e + postimaksuil...Vähä korvaust siitä et pistän postii eikä toi alumiinikaa iha halpaa oo
ellet sit haluu jtn sihe kylkee noi kaikki meinaa lähtee sit
16.5.2012 17:32
aika hiljast
16.5.2012 23:12
Vähän tasoa, tämä ei ole mikään tv-chat. Kaupankäynnit kannattaa muutenkin hoitaa yksityisviesteillä.
29.5.2012 16:22
Paljo luulisitte et kulkee jos ohittaa sähkösen rajottimen? Ja eiks se ohiteta vaa et otetaa variin menevä johto veke/katki?
30.5.2012 0:04
Mitäs kaikkia letkuja tulee -05 mallin vivacityn vakiokaasariin (Gurtner) kiinni? Ainakin polttoaineletku ja öljyletku. Kohokammion yläreunasta lähtee joku lyhyt letkun pätkä ja kohokammion reunaa pitkin alaspäin kulkee joku kanava.. Mitähän nämä ovat ja mitä muita letkuja sinne tulee?
11.6.2012 6:19
Vauhtiviivatarra kirjoitti:Vähän tasoa, tämä ei ole mikään tv-chat.
Mut joo, mistä sais -99 vivaan jonku 60-70cc sylinterisarjan mahollisimman halvalla?
11.6.2012 7:18
Eebaystä saa johonkin 50€ ihan varmasti.