Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
2.5.2013 18:22
Omassa racing mk2sessa on kupumäntä
2.5.2013 19:50
Taidanpa sitten ostaa sen normi racingin männän
2.5.2013 21:42
Nyt ilmeni, että sulake pitäisi vaihtaa. Jotkut väittävät, että sulake olisi 25A taI 7,5A. Minkä kokoinen se nyt oikeasti on?
ja jos se jotain vaikuttaa niin kyse siis 07- roxista.
2.5.2013 23:17
Pööki kirjoitti:Voisin jopa väittää että ei ja ei. Racingissa on tasalakimäntä ja helmat on eri pituiset. Sport Prossa taas kupumäntä
Miksi scooter attack ja twostroke myy samaa mäntää sitten racing ja sport pro pyttyyn?
Tuossa twostrokelta lainattu teksti "Kolvkit till Stage6 Sport Pro och Racing"
E: vanhan mallin racing ja sport pro männissä oli eroa ja uudemmissa ei.
2.5.2013 23:22
http://www.motot.net/talli/osat/id52835/Tuosta jokaiselle Aeroc nikkarille osaa! Tarvitsee saada pois DR350 projektin tieltä!
Paikanpäällä pieni tinkivara Motot.net:foorumilaiselle
5.5.2013 11:36
En vieläkään ole löytänyt vastausta tuohon ongelmaan, tyhjensin pumput, ei sieltä öljyä tullut, olisiko pitänyt? Mitä öljyä sinne pitää lisätä?
6.5.2013 15:35
Eli voiko S6R pytystö ottaa joku yks neljäsosa senttiä pois helmoista?
6.5.2013 16:10
Mites on , jos ostan e hyväksytyn tehoputken jossa on kuristus paikallaan niin pitääkö mun vaihdella suutinta tai pistää variaattoria säätöihin
? Eli putki vaan kiinni ja kovaa ajoa? Kiitos asiallisista vastauksista jo etukäteen.
6.5.2013 18:18
Sampsor kirjoitti:Mites on , jos ostan e hyväksytyn tehoputken jossa on kuristus paikallaan niin pitääkö mun vaihdella suutinta tai pistää variaattoria säätöihin
? Eli putki vaan kiinni ja kovaa ajoa? Kiitos asiallisista vastauksista jo etukäteen.
Mikä putki kyseessä? Ja kai tiedät että sillä e-hyväksynnällä ei ole mitään merkitystä?
6.5.2013 20:22
Mistäs mahtaa johtua, kun aeroxissa ohjaus on tulee paljon raskaammaksi kun kääntää oikealle. Välillä pitää oikee voimaa käyttää, että saa väännettyä
Ja mites sais fixattua?
6.5.2013 21:32
Niin pystyykö nuita pytyn helmoja lyhentään tarttis äkkiä vastauksen.? sen 1 kolmas-osa senttiä about
6.5.2013 21:54
Nyt joku joka on tehnyt Roxiin kuituperän!
Mitä pitää ottaa huomioon kun kuiduttaa roksiin kuituperän, että sen saa vielä irtikin skootterista, esim. tankin tyhjäystä varten.
7.5.2013 15:08
Nahkela kirjoitti:Sampsor kirjoitti:Mites on , jos ostan e hyväksytyn tehoputken jossa on kuristus paikallaan niin pitääkö mun vaihdella suutinta tai pistää variaattoria säätöihin
? Eli putki vaan kiinni ja kovaa ajoa? Kiitos asiallisista vastauksista jo etukäteen.
Mikä putki kyseessä? Ja kai tiedät että sillä e-hyväksynnällä ei ole mitään merkitystä?
Putkea en ole valinnut ja tiedän ettei e hyväksynnällä ole mitään merkitystä. Meinasin vaan että tarvitseeko kuristetuun tehariin pistää myös suutin isommaksi?
7.5.2013 16:46
Kuristettu tehari = ei kulje, vakiota huonompi. Tosin kyllä riippuu pitkälti putkesta.
7.5.2013 16:58
Joo no älä sitten ainakaan mitään Stage6 Pro Replicaa tai Giannelli Extraa hommaa jos et aio ottaa kuria pois. Jos poliisia pelkäät niin suosittelen esim. jotain kuritonta Giannelli Go:ta, piristyy mukavasti mutta ei kulje. Tai ainakin kaverin Nöössissä näin.