Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
24.2.2014 22:38
Vakioputsari on yleensä parhaiten suojattu ja kokonaisuutena paras ratkaisu myös kevyesti piristettyihin peleihin. Jos ilmansaantia pitää parantaa, voi elementin vaihtaa vaikkapa Malossin vapaammin hengittävään malliin.
25.2.2014 18:24
Vauhtiviivatarra kirjoitti:Vakioputsari on yleensä parhaiten suojattu ja kokonaisuutena paras ratkaisu myös kevyesti piristettyihin peleihin. Jos ilmansaantia pitää parantaa, voi elementin vaihtaa vaikkapa Malossin vapaammin hengittävään malliin.
vakio mulla onkin paikalla, mutta silti se hörppii vettä...
25.2.2014 19:23
Erikoista, tuollaista ongelmaa ei ole vakioputsarin kanssa tullut vastaan. Putsari on siis ehjä ja liitokset tiiviit, mutta silti sadekelillä filtteri pääsee kastumaan? Oletko varma että putsariin pääsee vettä?
25.2.2014 22:03
Vauhtiviivatarra kirjoitti:Erikoista, tuollaista ongelmaa ei ole vakioputsarin kanssa tullut vastaan. Putsari on siis ehjä ja liitokset tiiviit, mutta silti sadekelillä filtteri pääsee kastumaan? Oletko varma että putsariin pääsee vettä?
no tai siis siihen ilma boxiin tai mikä lie nyt onkaan joka tulee sit siihe putsarin koteloon kiinni.
26.2.2014 22:39
eipä tuo putsari otakkaan vettä enään..
KERTOKAA NYT JOKU OIKEASTI MIKÄ VIKANA: Kylmällä koneella toimii hyvin, kun on ajanut n.1km verran, alkaa röpöttämään paljon.. pintakaasulla voi vielä liikkua mutta heti kun kaasu pohjaan nii alkaa armoton röpötys. Vireinä leovince zx, 72 suutin, rajotinlevy pois, stagen medium vp, 15% polinin kytkinjouset. Ongelma alko ku lauhtu kelit plussan puolelle.
Eikä tätä 12mm gurtnerin kaasaria voi säätää milläänlailla... mikä vikana?
28.2.2014 1:10
Suutin 5-10 kokoo pienemmäks...
28.2.2014 1:53
Mulla on -07 sf2 prikka otettu pois ja Turbokitin tehari paikallaan muut osat vakioita. Kiihtyy tosi hyvin mutta sitten tippuu kierrokset. Minkälaista säätöö/osien vaihtoo pitäs tehä että nuo kierrokset pysys tasasena?
28.2.2014 19:27
jusbe9 kirjoitti:Mulla on -07 sf2 prikka otettu pois ja Turbokitin tehari paikallaan muut osat vakioita. Kiihtyy tosi hyvin mutta sitten tippuu kierrokset. Minkälaista säätöö/osien vaihtoo pitäs tehä että nuo kierrokset pysys tasasena?
Mulla oli sama homma turbokitin kans.. koita vaihtaa kevyempii rullii
EDIT: laita 25% vastapaine jousi esim stage 6 medium
2.3.2014 19:24
Onkos speedfight 3 lc kannattava ostos? Kiihtyykö tarpeeksi vakiona ja jaksaako viedä mäet llman pahempia hyytymisiä ylös? Kuinkas sitten "matka ajossa" pystyykö vauhtia pitämään siinä 50kmh ja vähän yli ilman huudattamista? Saako tämmöisen kuinka helposti kulkemaan sen 55Kmh?
24.3.2014 17:57
kertokaas mulle ÄKKIÄ minkä kokoinen on sf2 magneeton puolen stefa?
13.4.2014 14:57
Kertokaas mikä vikana ku peugeot speedfight 2 -08 kylmällä koneella lähtee käyntiin ja kulkee mutta lämpimällä pitää polkea 15min ja kulkee 35/kmh
Voisiko johtua väljyydestä sylinterissä kun leipoi vähän aikaa sitten? sytytys on vähän huono Air cooled malli
13.4.2014 14:58
Ja ehdottakeees hyviä sylinterisarjoja Peugeot speedfight 2 Air Cooled malliin!
Kannattaisko pistää 70cc kun ei ole multivaria?
Ja mitäs mieltä ootte Alumiinisesta tnt sylinterisarjasta? hintaa 80e
13.4.2014 20:15
Ja kellä on tietoa kun meinaan ostaa peugeot sf2 airsal 50 sylinterisarjan niin siinä ei näytä tulevan neulalaakeria mukana niin mikähän neulalaakeri pitää tilata ettei ole väärä? onko se 12x-15x jako vai ?
13.4.2014 20:39
Ja sitten vähän hillitään niitä tupla ja triplapostauksia.
Muokkaa nappia voi ja pitää käyttää.
13.4.2014 20:56
Ostetaan pösöön vakioputki, maksan maksimissaan 40€ tarjoa yv:llä