en osaa sit sanoo yhtää, riippuu mitä sul on piristyssarjana. jos on uutta ilmanputsaria, teharia uutta pyttyy nii siin on syy, koska 10 numeroo isompi suutin ei riitä. mut jos on jotai pientä vaa nii sit en tiiä yhtää, kannattaa paikallisesta pienkonekorjaamost lähtee sit kysyy vinkkii jos ei rupee omil keinoil toimimaa.
E: offtopic: Itse opin kantapään kautta, ajoin derbillä kun oli joko suutin tukossa tai liian iso suutin, pätki iha sairaasti piti ainaki kilsa tapella että sai piikin. sitä sain säädettyy jotenki ilmanputsarii vääntämällä, meinaan pipercrossia. sit sielt meni alempi neulalaakeri, voi olla kyl et voitelu ei ollu kunnos. sitä ennen mulla leikkas alle 1000 kilsaa ajettu barikitti teharin kans kiinni. veikkaan et ei saanu tarpeeks voiteluu, nykysin mul ei oo tuorevoiteluu ollenkaa ja termostaatti irti. hyvin on toiminu, teharillaki toimi tosi hyvin. nykysin vaa vakioputki kiinni koska poliiseita ruvennu liikkumaa ihan liikaa.
E2:Mutta pätkiminen todennäkösesti johtu isosta suuttimesta ku mul oli taas tos kuukaus sitten tehari kii 105 suuttimella nii teki samaa pätkimistä, 92 suuttimella toimi ku unelma!
ja noi leipomiset ym varmaa johtui jos tuorevoitelu ei syöttäny enää öljyy ku ei se paljoo paskaakaa öljyy säiliöstä syöny. ite luotan enemmän omii seoksii ku tuorevoiteluihi. et täs on vinkki niille ketkä virittää mopoonsa enemmän et joko säätää tuorevoitelun kunnolla tai sit käyttää omii seoksii.
Viimeksi muokannut kymco4life päivämäärä 21.4.2012 23:48, muokattu yhteensä 2 kertaa