Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
26.5.2010 13:33
mul on kans tommone piaggio. otin sen pois tallista laitoin vähän bensaa ja laitoin myös 2-tahti öljyä kun laiton käyntiin öljy valo paloi ajoin vähän matkaa mutta silti öljy valo paloi. Mistä tämä voi johtua??
26.5.2010 13:50
Akkue kirjoitti:Mikähä mu NRGssä o vikana, enne kulkenu prikankaa mittariin 60 kakspäällä, mutta nykyään 48km/h ykspäällä, ja variaattorista kuuluu ihme rahinaa :E
Ota vari auki ja tutkaile. Esimerkiksi erittäin kuluneet variaattorin rullat voivat aiheuttaa tuollaista.
sasso kirjoitti:mul on kans tommone piaggio. otin sen pois tallista laitoin vähän bensaa ja laitoin myös 2-tahti öljyä kun laiton käyntiin öljy valo paloi ajoin vähän matkaa mutta silti öljy valo paloi. Mistä tämä voi johtua??
Öljyn vähyydestä? Tyhmiä kysymyksiä ei olekkaan, mutta kannattaisiko vaikka täyttää se öljytankki, eikä tuohon kirjalliseen ulosantiin panostaminenkaan ihan tyhmä idea olisi?
26.5.2010 13:52
Mutta kun se 2-tahti tankki on täynnä!
26.5.2010 17:35
Piaggio-NRG kirjoitti:Shape kirjoitti:Piaggio-NRG kirjoitti:Piaggio-NRG kirjoitti:Skootteri tosin lähtee liikkeelle hitaasti, päälle 5 tonnia ja tyyliin 5km/h --> 8km/h --> 10km/h --> 13km/h eli hitaasti kiihtyy...Voiko kiihtymistä saada lisää millään virillä? Top speediä ei tarvii.
Paljonko on skodella ajettu? Paljon on kierroksia kiihdytettäessä?
Ajettu n.4 tonnia. Kierrokset menee niin kun laitan kaasun pohjaan --> 7,5 tonnia ja sitten laskee n 200, sen jälkeen lähtee kiihtyyn hitaasti 3km/h välein ja kierrokset samanlailla, hitaasti ylöspäin, vaikka kaasu pohjassa
26.5.2010 18:21
Jaa jos sulla on takuuta vielä, niin käytähän sitä takuukorjauksessa. Saavat huoltomiehet arpoa mikä siinä on. Mulla kiihtyvyys on luokkaa 4 - 14 - 22 - 28 - 33.
26.5.2010 18:47
Morjensta!
Tietääks kukaa et onks mitat muuttunu mitenkää nrg:stä siis en nyt tarkota nrg poweria, tai voiko joku sanoa että meneekö tämä putki mun nrghen?
http://www.easyparts.nl/showarticles_in ... aggio.html(meinaan siis et jos menee bolttiksena? Tilasin meinaa koropalan easypartist ja se ei menny kii bolttiksena nii siks kysyn....)
Kiitos!
26.5.2010 18:51
Menee toi ihan suoraan kiinni.
26.5.2010 19:57
Minkä kokoista prikkaa pitäisi laittaa variin, että kulkis mittariin 60. Kyseessä siis prikaton DD, kulkee 70 mittariin. Mistä saa ostettua?
26.5.2010 20:00
4,5mm on aika passeli. Jälleenmyyjältä tai esimerkiksi
www.easyparts.nl.
26.5.2010 23:54
http://www.easyparts.nl/showarticles_in ... -Ntt*.html Käykö toi suoraan piaggio nrg poweriin? ei tarvii muotoilla tai mitään? ja onko toi iha normi kuriton putki? minkälaiset äänet?
27.5.2010 16:22
Pitääkö itse hioa vai löytyykö valmiita 4,5mm? Tämä on varmaan originaali
http://www.easyparts.nl/showarticles_info/0015CM100616//click_toparticle/Spacer.html? Miten ootte hionu, että tulee tasanen?
27.5.2010 16:57
Jyrsija kirjoitti:http://www.easyparts.nl/showarticles_info/010631604R/0-121-88-402/94/Uitlaat-Giannelli-Go-Gilera-Typhoon,-Nrg,-Nrg-Mc2,-Ntt*.html
Käykö toi suoraan piaggio nrg poweriin? ei tarvii muotoilla tai mitään? ja onko toi iha normi kuriton putki? minkälaiset äänet?
käy. siinä on luultavasti joku kuri alkukayrässä joka kannattaa ottaa pois muuten putkesta ei ole paljoa hyötyä. itellä oli metran street putki mutta mopoajoista on jo muutama vuosi niin en tarkallen muista mutta ei ne paljoa kovemmat aanet ollu ku vakioputkella.
31.5.2010 13:44
NRG toiminut hyvin, paitsi kun kävin kaupassa ja tulin takas, kierrokset ei mee yli 7000.. ja kiihdyttäesssä on vain 6000rpm.. ennen ollut 9000rpm luokkaa
31.5.2010 17:10
moni millinen o vakio prikka