6.4.2008 21:18
itelläni tämä putki ja hyvin toimii just tässä ekaa päivää ajan mopolla laiton jälkeen. kuvia galleriassa.. viriä: niitti poikki, multivari ja reverse ja joku ilmanputsariSleikka kirjoitti:Uitlaat Giannelli Reverse Honda onko tommone hyvä ?
6.4.2008 23:09
Mulla sama pelkällä multivarilla et tehot katoo just 45 kohalla ja palaa sit kierrokset laskee 55 kohalla ja alkaa vetää kunnolla. Mistäköhän johtuu tää, ei rullista ainakaan koska juuri vaihdoin rullat kevyempiin?M|ksu kirjoitti:itelläni tämä putki ja hyvin toimii just tässä ekaa päivää ajan mopolla laiton jälkeen. kuvia galleriassa.. viriä: niitti poikki, multivari ja reverse ja joku ilmanputsariSleikka kirjoitti:Uitlaat Giannelli Reverse Honda onko tommone hyvä ?
mut sit tälläne et paikaltaa kiihtyy hyvi siihe 45 sit semmone joku teho kato ja 55 jälkee alkaa taas vetää.. ja sit jos kiihyttää ja höllää kaasuu siin 45 kohalla ja lähtee taas kiihyttää ni ei mihikää. ni voisko olla liia painavat rullat ? mulla nyt 7 grammaset ni mitkä ois hyvät??
6.4.2008 23:56
7.4.2008 12:24
7.4.2008 21:46
7.4.2008 21:50
joo sunki kannattaa varmaa kokeilla uutta hihnaa mulla ainaki autto ku vaihoin ne rullat ja hihnan ja kannattaa varmaa ostaa joku malossin hihna tai tälläne ku kerra ostin vissii scatterilta jonku hondaan käyvän hihnan ni ei oikee ollu hyvä :sIrkus kirjoitti:Mulla sama pelkällä multivarilla et tehot katoo just 45 kohalla ja palaa sit kierrokset laskee 55 kohalla ja alkaa vetää kunnolla. Mistäköhän johtuu tää, ei rullista ainakaan koska juuri vaihdoin rullat kevyempiin?M|ksu kirjoitti:itelläni tämä putki ja hyvin toimii just tässä ekaa päivää ajan mopolla laiton jälkeen. kuvia galleriassa.. viriä: niitti poikki, multivari ja reverse ja joku ilmanputsariSleikka kirjoitti:Uitlaat Giannelli Reverse Honda onko tommone hyvä ?
mut sit tälläne et paikaltaa kiihtyy hyvi siihe 45 sit semmone joku teho kato ja 55 jälkee alkaa taas vetää.. ja sit jos kiihyttää ja höllää kaasuu siin 45 kohalla ja lähtee taas kiihyttää ni ei mihikää. ni voisko olla liia painavat rullat ? mulla nyt 7 grammaset ni mitkä ois hyvät??
7.4.2008 21:59
8.4.2008 11:46
8.4.2008 15:15
8.4.2008 15:17
nii ja kytkinjouset vaikuttaa vaan siihen, että millon se kytkin ottaa siihen kelloon kiinni. eli jäykemmät jouset: ottaa korkeammilla kierroksilla kiinni. jos haluat että "vetää heti", silloin kevyempiä rullia tai jäykempi vp-jousi.M|ksu kirjoitti:mite jäykät kytkimen jouset hondas on vakiona tai sillee et mitkä ois hyvät jouset nyt vaihtaa ku vireinä tehari, multivari ja niitti poikki? haluis saaha noit varin säätöjä kohallee et lähtee heti vetää sun muuta
9.4.2008 0:08
9.4.2008 8:24
9.4.2008 14:09
-Honda X8R-S- kirjoitti:Vituikseen on taas säädöt kun kuulu honda joka vie muut kiihdytyksessä jää jälkeen nitrolle josta on prikka ja hukkikset pois. Itseltäni kuitenkin löytyy palikkaa jos jonkinmoista.
Etuvariaattori: Malossin multivari ja 7 gr rullat
Takavariaattori: Kisakytkin ja 25% vp jousi
Sylinteri: 50cc Sport pytty
Kaasutin: 17,5mm lortto, 85 suutin ja "pienempi" neula tais olla kokoa 27 ja keskikohdilla se sokka.
Muut hilppeet: Malossin CDI, Dopplerin läppärunko ja lasikuitu läppä ja leovince ZX tehoputki.
Tarvis siis jelppiä kun ei meinaa napata piikkiä ja lähtee vetämään laiskasti (väännöt esim. ylämäkeen melko olemattomat). Kierroksia löytyy kyllä, muttei vetoa. Kuitenkin haluaisin säilyttää tuon 75km/h huippuina.
Säätöosia on tallissa suuttimia 65-90, pipercross, power filter, 4,1 , 5,5 , 8 , 9 grammaset rullat, vakio läppärunko ja siihen hiilariläppiä ja tietenkin vakio-osat
Mitäs ehdottaisitte, että isken kiinni tai hommaan lisää? Uutta isompaa pyttyä en ole iskemässä kiinni kun vanhakin on juuri ajettu sisään.
9.4.2008 21:32
juu just samaa ehottaisin mäRR_tampio kirjoitti:-Honda X8R-S- kirjoitti:Vituikseen on taas säädöt kun kuulu honda joka vie muut kiihdytyksessä jää jälkeen nitrolle josta on prikka ja hukkikset pois. Itseltäni kuitenkin löytyy palikkaa jos jonkinmoista.
Etuvariaattori: Malossin multivari ja 7 gr rullat
Takavariaattori: Kisakytkin ja 25% vp jousi
Sylinteri: 50cc Sport pytty
Kaasutin: 17,5mm lortto, 85 suutin ja "pienempi" neula tais olla kokoa 27 ja keskikohdilla se sokka.
Muut hilppeet: Malossin CDI, Dopplerin läppärunko ja lasikuitu läppä ja leovince ZX tehoputki.
Tarvis siis jelppiä kun ei meinaa napata piikkiä ja lähtee vetämään laiskasti (väännöt esim. ylämäkeen melko olemattomat). Kierroksia löytyy kyllä, muttei vetoa. Kuitenkin haluaisin säilyttää tuon 75km/h huippuina.
Säätöosia on tallissa suuttimia 65-90, pipercross, power filter, 4,1 , 5,5 , 8 , 9 grammaset rullat, vakio läppärunko ja siihen hiilariläppiä ja tietenkin vakio-osat
Mitäs ehdottaisitte, että isken kiinni tai hommaan lisää? Uutta isompaa pyttyä en ole iskemässä kiinni kun vanhakin on juuri ajettu sisään.
mä lähtisin hakemaan säätöjä jollai +100 -suuttimella ja piperillä. ja sitte kevyemmät rullat ni pitäs ruveta toimii. ja sitte kantsis kanssa vaihtaa kytkinjouset...
9.4.2008 21:58
Kiitoksia. Kytkin jouset tuntus ihan hyviltä, mutta voihan niisäkin vikaa olla. Pitäs hommata sitte uutta suutinta vaan. En oo viittiny noita pipereitä ja PW käyttää ku BOOOO Eikä oo sitte kiinnostanu ostaa ennenku joku taas rupee talvikauden jälkeen pyytämään viivoille. Sitte tajusin että voi vittu.M|ksu kirjoitti:juu just samaa ehottaisin mäRR_tampio kirjoitti:-Honda X8R-S- kirjoitti:Vituikseen on taas säädöt kun kuulu honda joka vie muut kiihdytyksessä jää jälkeen nitrolle josta on prikka ja hukkikset pois. Itseltäni kuitenkin löytyy palikkaa jos jonkinmoista.
Etuvariaattori: Malossin multivari ja 7 gr rullat
Takavariaattori: Kisakytkin ja 25% vp jousi
Sylinteri: 50cc Sport pytty
Kaasutin: 17,5mm lortto, 85 suutin ja "pienempi" neula tais olla kokoa 27 ja keskikohdilla se sokka.
Muut hilppeet: Malossin CDI, Dopplerin läppärunko ja lasikuitu läppä ja leovince ZX tehoputki.
Tarvis siis jelppiä kun ei meinaa napata piikkiä ja lähtee vetämään laiskasti (väännöt esim. ylämäkeen melko olemattomat). Kierroksia löytyy kyllä, muttei vetoa. Kuitenkin haluaisin säilyttää tuon 75km/h huippuina.
Säätöosia on tallissa suuttimia 65-90, pipercross, power filter, 4,1 , 5,5 , 8 , 9 grammaset rullat, vakio läppärunko ja siihen hiilariläppiä ja tietenkin vakio-osat
Mitäs ehdottaisitte, että isken kiinni tai hommaan lisää? Uutta isompaa pyttyä en ole iskemässä kiinni kun vanhakin on juuri ajettu sisään.
mä lähtisin hakemaan säätöjä jollai +100 -suuttimella ja piperillä. ja sitte kevyemmät rullat ni pitäs ruveta toimii. ja sitte kantsis kanssa vaihtaa kytkinjouset...