Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

24.8.2007 8:06

löylykauha kirjoitti:Jos S8 pitäisi sanoa yhdellä sanalla sanoisin: iso laiva


Joku on joskus sanonut, että on kolmenlaisia ihmisiä, niitä jotka osaavat laskea ja niitä jotka eivät.

24.8.2007 11:55

.
Viimeksi muokannut SP2003 päivämäärä 5.9.2007 15:18, muokattu yhteensä 1 kerran

26.8.2007 19:34

nyt on kesän tuo super8 ollu ja täytyy sanoo et oikee pettymys. 300km jälkeen alko hyytyä ja liikkeessä todettiin kaasarin olevan paskana ja suuttimen liian pieni, ja vaihtoonhan ne meni. ja kun otsin ton rajottamattoman holkin ja vaihoin nii nopeus ei kasvanu kun 55:een, sekin skoden omaan mittarii. nyt sitten ei enää kiihdy tasasella kuin 40:een asti ja loivaanki ylämäkeen meinaa hyytyä, ja sammuu risteyksissä aina välillä. luultavasti kaasarissa taas jotain vikaa kun käykin oudonkuulosesti.

26.8.2007 20:26

jännä homma et Agilityt toimii tosi hyvin ja vikoja on vähän mutta näissä s8:ssa on kokoaika vikaa.

26.8.2007 21:06

Ei meillä oo ollu mitään vikaa ja 2000km ajettu.

26.8.2007 21:52

-
Viimeksi muokannut SP2003 päivämäärä 5.9.2007 15:20, muokattu yhteensä 1 kerran

27.8.2007 14:17

löylykauha kirjoitti:jännä homma et Agilityt toimii tosi hyvin ja vikoja on vähän mutta näissä s8:ssa on kokoaika vikaa.


jännä homma et peoplessa ei ole ollenkaan vikaa :)

ps. on toi S8 ainakin hienompi kun agility

27.8.2007 23:32

Tarkistappa lataako se sun mopo. Mun peli hyytyi vähän vastaavilla oireilla. Mun pelissä on lataus paskana ja sitä on korjattu jo yli kolme viikkoo eikä oo vielkää kunnossa. Et katotaan nyt päättyykö tää mun ja S8: tarina pian kaupan purkuun.


Eipä tuossa mitään muuta ollut kun kaasarin kannen ruuvit löystyny nii otti ilmaa..kiristyksen jälkeen meni auton mittariin 59 :D kiihtyvyys tosin on yhä hukas

28.8.2007 0:09

Mullakin ollu ruuvit löysälle, esim. öljyt vuos yhes vaihees ulos, mutta jostu siitä et oltii jätetty mutterit löysälle...

28.8.2007 15:38

Pheke kirjoitti:nyt on kesän tuo super8 ollu ja täytyy sanoo et oikee pettymys. 300km jälkeen alko hyytyä ja liikkeessä todettiin kaasarin olevan paskana ja suuttimen liian pieni, ja vaihtoonhan ne meni. ja kun otsin ton rajottamattoman holkin ja vaihoin nii nopeus ei kasvanu kun 55:een, sekin skoden omaan mittarii. nyt sitten ei enää kiihdy tasasella kuin 40:een asti ja loivaanki ylämäkeen meinaa hyytyä, ja sammuu risteyksissä aina välillä. luultavasti kaasarissa taas jotain vikaa kun käykin oudonkuulosesti.


Minkäs kokoinen oli vakiosuutin? ja minkä kokoiseks ne vaihto sen? :P

Paljo oma mittaris näytti kun auton mittariin 59 ?

28.8.2007 18:02

Pheke kirjoitti:
nyt on kesän tuo super8 ollu ja täytyy sanoo et oikee pettymys. 300km jälkeen alko hyytyä ja liikkeessä todettiin kaasarin olevan paskana ja suuttimen liian pieni, ja vaihtoonhan ne meni. ja kun otsin ton rajottamattoman holkin ja vaihoin nii nopeus ei kasvanu kun 55:een, sekin skoden omaan mittarii. nyt sitten ei enää kiihdy tasasella kuin 40:een asti ja loivaanki ylämäkeen meinaa hyytyä, ja sammuu risteyksissä aina välillä. luultavasti kaasarissa taas jotain vikaa kun käykin oudonkuulosesti.


Minkäs kokoinen oli vakiosuutin? ja minkä kokoiseks ne vaihto sen?

Paljo oma mittaris näytti kun auton mittariin 59 ?


Eivät sanoneet minkä kokoinen uus on, ainoostaan et vakiosuutin liian pieni. ja kyl ton muutoksen huomas et kiihty paremmin. kymcon mittari heiluu siinä 58-60 paikkeilla, mut luultavasti täysin tasasella nopeus ei oo kun 55-56 (mittaus otettiin loivaan alamäkeen ja vanhan pösön mittari voi sekin kusta) Pelkkä holkin vaihto ei siis tuo kuin noin 8km/h lisää, eikä kukaan oikein osaa sanoa mitä muuta tolle 4-tahdille voi tehdä. siihe kun sais neuvoo, kymco on auttamattomasti liian hidas :P

29.8.2007 7:44

Oiskohan CDI:ssä rajotin koska Agilityssäkin siellä on. Sieltä pitää katkasta yks johto. kuva löytyy Agility topikista.

29.8.2007 20:04

Pheke kirjoitti:nyt on kesän tuo super8 ollu ja täytyy sanoo et oikee pettymys. 300km jälkeen alko hyytyä ja liikkeessä todettiin kaasarin olevan paskana ja suuttimen liian pieni, ja vaihtoonhan ne meni. ja kun otsin ton rajottamattoman holkin ja vaihoin nii nopeus ei kasvanu kun 55:een, sekin skoden omaan mittarii. nyt sitten ei enää kiihdy tasasella kuin 40:een asti ja loivaanki ylämäkeen meinaa hyytyä, ja sammuu risteyksissä aina välillä. luultavasti kaasarissa taas jotain vikaa kun käykin oudonkuulosesti.

jaahas... ostin myös kesällä super 8:n niin on täysin tyytyväinen mittarissa on jo 269km eikä ollu mitää muuta vikaa paitsi aamuisin kun menen kouluun ei suostu käynistämään sähköllä ihan kuin se nukkuuu mutta 3-5 potkua niin lähtee vaik lentämään :P

29.8.2007 20:06

kierrosrajotin siin luultavasti on, mut johdot käsittääkseni erilailla kuin agilityssä..saatan tietty olla vääräs. muualla tuossa ei sitten niitä kuristuksia olekaan, jääräpäisyyttäni oli pakko ottaa putki irti ja tarkistaa :D ei pillejä yms.

jaahas... ostin myös kesällä super 8:n niin on täysin tyytyväinen mittarissa on jo 269km eikä ollu mitää muuta vikaa paitsi aamuisin kun menen kouluun ei suostu käynistämään sähköllä ihan kuin se nukkuuu mutta 3-5 potkua niin lähtee vaik lentämään


vaihdata isompi suutin vaan, mulla lähtee sähköllä vielki käymää, ennen vaihtoo sai olla koko ajan polkemassa jos vähän kylmempi :D

29.8.2007 20:17

Pheke kirjoitti:kierrosrajotin siin luultavasti on, mut johdot käsittääkseni erilailla kuin agilityssä..saatan tietty olla vääräs. muualla tuossa ei sitten niitä kuristuksia olekaan, jääräpäisyyttäni oli pakko ottaa putki irti ja tarkistaa :D ei pillejä yms.
no on siin kierros rajoitin varmaan koska se ei kulkee vakiota enemmäään ees alamäellä ... mikä tosi helppo ja nopea tapa saadaa mopon kulkemaan vähä enemmään vakiota *?