11.6.2007 23:44
__aapee__ kirjoitti:No voihan se olla että siinä jonkinlainen "tietokone" mistä voi sitte nähä huiput..mutta luultavasti sen pystyy nollaamaan..juuso1111 kirjoitti:Tietämätön kyselee ehkä tyhmiä mutta, joku viisas sanoi, että tässä vuoden 2007 derbi GP1:ssä olisi jokin sellainen "tallennin" joka tallentaa huippunopeuden ja katsastus miehet pystyy näkemään sen koneelta, onko totta vai tarua?????
12.6.2007 12:21
Siis ensinnäkin mopoa ei tarvii käyttää ikinä katastuksessa jos sen ostaa uutena eikä lähe kilpiä koskaan, joten miten ne katastusmiehet pystyy sitä ikinä kattomaan?z0rb kirjoitti:__aapee__ kirjoitti:No voihan se olla että siinä jonkinlainen "tietokone" mistä voi sitte nähä huiput..mutta luultavasti sen pystyy nollaamaan..juuso1111 kirjoitti:Tietämätön kyselee ehkä tyhmiä mutta, joku viisas sanoi, että tässä vuoden 2007 derbi GP1:ssä olisi jokin sellainen "tallennin" joka tallentaa huippunopeuden ja katsastus miehet pystyy näkemään sen koneelta, onko totta vai tarua?????
Voithan aina sanoa että ollut kilpa/testi käytössä ?
Mitä vittua se niille kuuluu jos skootterisi on kulkenut esim 130km/h ?
14.6.2007 15:03
14.6.2007 16:00
PolarBeer kirjoitti:Osaisitteko kertoa mikä on vikana ja mitä tehdä,kun tuo derbi alkaa booaamaan hiukan kovemmilla kierroksilla. kaasukahvaa voi kääntää vain vähän,ettei ala booata. vauhtia tulee mittariin n.50km/h.
14.6.2007 20:25
EndrEz kirjoitti:PolarBeer kirjoitti:Osaisitteko kertoa mikä on vikana ja mitä tehdä,kun tuo derbi alkaa booaamaan hiukan kovemmilla kierroksilla. kaasukahvaa voi kääntää vain vähän,ettei ala booata. vauhtia tulee mittariin n.50km/h.
liian pieni suutin
14.6.2007 20:26
PolarBeer kirjoitti:EndrEz kirjoitti:PolarBeer kirjoitti:Osaisitteko kertoa mikä on vikana ja mitä tehdä,kun tuo derbi alkaa booaamaan hiukan kovemmilla kierroksilla. kaasukahvaa voi kääntää vain vähän,ettei ala booata. vauhtia tulee mittariin n.50km/h.
liian pieni suutin
niin mutta ei se ennen ole alkanut booaamaan. just muutama päivä sitten ekan kerran.. eikä se suutin ny kesken kaiken voi ittestään muuttua
14.6.2007 20:29
arizaka kirjoitti:PolarBeer kirjoitti:EndrEz kirjoitti:PolarBeer kirjoitti:Osaisitteko kertoa mikä on vikana ja mitä tehdä,kun tuo derbi alkaa booaamaan hiukan kovemmilla kierroksilla. kaasukahvaa voi kääntää vain vähän,ettei ala booata. vauhtia tulee mittariin n.50km/h.
liian pieni suutin
niin mutta ei se ennen ole alkanut booaamaan. just muutama päivä sitten ekan kerran.. eikä se suutin ny kesken kaiken voi ittestään muuttua
Suutin tukossa
14.6.2007 20:31
14.6.2007 20:58
PolarBeer kirjoitti:Mutta kiitoksia Arizaka .On aika ärsyttävää ajaa kun helposti liikkelle lähdössä vääntää liikaa kaasua,jolloin toi booaa. Kävi just tänään samalla lailla liikennevaloissa, mistä takana olevat ei tainnu hirveesti tykätä
14.6.2007 21:08
arizaka kirjoitti:PolarBeer kirjoitti:Mutta kiitoksia Arizaka .On aika ärsyttävää ajaa kun helposti liikkelle lähdössä vääntää liikaa kaasua,jolloin toi booaa. Kävi just tänään samalla lailla liikennevaloissa, mistä takana olevat ei tainnu hirveesti tykätä
Vassokuut. Tiedän kokemuksesta minkälaista on ajaa booaavalla mopolla Tuskaa..
17.6.2007 22:42
PolarBeer kirjoitti:http://www.motot.net/galleria/showphoto.php/photo/207803/cat/565 näin 31.6.2007
18.6.2007 0:27
Mä neuvon jättämään ajelun vähemmälle tuona päivänä, jos kerta noin ikävästi tulee tapahtumaan...PolarBeer kirjoitti:näin 31.6.2007
18.6.2007 18:26
arizaka kirjoitti:PolarBeer kirjoitti:http://www.motot.net/galleria/showphoto.php/photo/207803/cat/565 näin 31.6.2007
Olipas isopäinen poliisi o.O
Mitä tuli? Vai tuliko mitään
19.7.2007 14:13