Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
6.6.2013 13:40
peräöljyt sain vaihdettua ottamalla kummatkin alakatteet pois ja kallistamalla vehjettä kunnes oli rungon varassa maassa ja tippakannulla sorkittua öljyt sisään
ja typhoonin varikoppa sopii suoraan racingiin eli polkukäynnistyksen saa
15.1.2014 21:14
Onkohan täällä palstalla vielä ketään ? Eli ostin derbi gp1 racing 2006 mallin.. On yllättävän tehokas jo vakioksi mutta vähän booailee eli lienee suuttimesta..
Miten saisin sen kulkemaan sen 70-80 km/h ? Ainakin pari hukkista näkyy olevan ja onko putkessa muuta tavaraa, eli kannattaako sitten se tehari ? Sitten se variaattorin holkki, eli mikä osa siitä pitää poistaa ja millä keinoin/ työkalulla ? Sitten varmaan ilmanputsarissa on pari holkkia vai ja missäs kohdalla ne sijaitsevat ?
Jos vielä joku viitsisi vastailla
3.2.2014 22:57
Ostin vuoden 2007 Derbi GP1:sen tielle jääneenä. Ei lähtenyt käyntiin jne. Nyt autoteknikon kokemuksella ja innostuneena aloin tutkia ko. "vehkeen" sielunelämää ja tulin seuraavanlaiseen tulokseen: Alkuperäinen jännitteensäädin antoi ladata 16v jännitteellä. (norm. noin. 12,8-14)? Latausjännite/-virta oli niin korkea, että se kiehautti akusta nesteet ulos suoraan starttimoottorin (80A) releen päälle, mikä sijaitsee suoraan akun alla ja sen kautta kulkee kaikki akusta tuleva ja menevä virta eli kaikki oli "pimeenä"! Tämä korkea jännite/virtamäärä oli tuhonnut myös mittärin, mikä näytti mitä näytti? Mittairi/jännitteensäädin on kaiken alku, mistä kannattaa lähteä "virtaongelmiin" syytä hakemaan. MUISTAKAA MYÖS; ETTÄ GP1 VAATII EHDOTTOMASTI RESISTORI- eli R-tulpan! käytettäessä tavallista ei R-radiohäirittyä sytytystulppaa tulee melko varmasti sähköongelmia, ihan ihmeellisiäkin! Minä sain omani kuntoon, tosin kalliilla hinnalla. Uusi Starttirele, akku, jännitteensäädin, resistoritulppa ja mittari ja jokunen tunti töitä, mutta ei korjaamoveloituksia.
3.2.2014 23:15
Kaikissa ihmeellisissä Derbi GP1:sen (ainakin) sähkövioissa katsokaa onko sytytystulppa RESISTORI-TULPPA! tavallista tulppaa käytettäessä, satavarmasti jotain ihmeellistä sähköongelmaa ilmestyy!
13.3.2014 13:01
Kertokaas joku että mistä sais leovincen putke n derpi gp 1 racing??nopeasti vastakaa
13.3.2014 13:15
Netistä oon ittelle katellu tanskasta, alankomaasta ja muualta.. mutta hintaaki löytyy se pari sataa että en oo raaskinu tilata
Se kulkee mulla jo sen 85 vaan kuristukset pois ottamalla
13.3.2014 16:43
onks toi leovincen putki vaikee asentaa mopo siis derpi gp1 racing?
sain ton vast eilen jtn en tiiä?
13.3.2014 16:57
Joo.. en osaa sanoo kun itellä ei oo teharia (vielä) mutta jos se kulkee mul 75-85km/h kuristukset pois ottamalla ja vääntää tosi hyvin mäetkin ylös (putkes viel katti ja jtn muuta turhaa kait)... niin kyllä se nyt teharilla päälle 90 luulis menevän ja vääntö varmasti lisääntyy
Tehari kiinnitetään kuin muutkin putket tosin pitäähän sen olla ko malliin sopiva ettet mitään yamahan tms putkee ala änkeen
Paljon sun derbis kulkee nyt?
13.3.2014 20:56
NOo nyt se menee 84
13.3.2014 23:28
Tuo ei käy Racing malliin, vaan on tarkoitettu Openiin. Racingille oikea putki on
tälläinen.
13.3.2014 23:33
Juu.. just tuota kattelin mutta en tiiä tilaisinko on muut myyty loppuunki
15.3.2014 13:37
onko tolle derpi gp1 racingile mitään halvempaa putkee?
20.3.2014 9:31
Paljonko tos derpi gp1 racingissä on hevosvoimia?? :")