18.9.2012 14:26
18.9.2012 20:35
19.9.2012 23:20
20.9.2012 19:29
20.9.2012 21:48
veltsu_ kirjoitti:No selvispähän tämäkin ja saapi olla paikoillaa ei tässä enempää ääniä kaivata
Tuossa tovin säädelly varia tai yrittänyt ainakina kovasti ja löytyhän ne säädöt variin vakiona omasta mielestä ettei huuda kun ajaa 50km/h. Tai on prikkaa kavennettu 6mm->5mm ja reikälevy pois sekä hukkikset tukossa eli kulkee mittariin 60km/h eikä sielläkään huuda kierrokset ja kiihtyvyys pysy samana. Mutta pitempään ajaa 50 lasissa ja pysähtyy niin meinaa ettei jaksa lähteä liikkuu niinku mooata tai boota yrittää mut pääsee taas vauhtiin ja 50km/h -> toimii hyvin eli vastaa aina kaasuun ja ei booa ja pääsuutin kokoa 63
Käviskö liian laihalla nyt neula? kaasua ei tarvi pitää 50 vauhdissa kuin jossain puolessa välissä ehkä vähän enemmän. Sokka tehdas asetuksissa eli ylimmässä. Seosruuvi 1½ kierrosta auki ja vois kyllä vielä tarkastaa että seosruuvikin oikeassa säädössä.
20.9.2012 23:59
21.9.2012 1:05
21.9.2012 1:57
21.9.2012 8:27
21.9.2012 8:36
21.9.2012 11:46
CemBalo kirjoitti:Onko kytkimeen vaihdettu jotain?
Käykö muuten ihan normaalin oloisesti ja käynnistyy hyvin?
21.9.2012 16:49
pinoggio kirjoitti:
Itsellä sama ongelma. Suutin 68, neulansokka toiseks alimmassa ja seosruuvi 2 kierrosta auki. Myös mulla 50km/h jälkeen toimii normaalisti? Missä vika.
21.9.2012 18:15
21.9.2012 18:20
21.9.2012 19:10
thounimakarooni kirjoitti:Ei noi ole varinprikkoja vaan "tosivirittäjien" shimmiprikkoja, joilla säädetään kaikki rullakupit, tuuletuslautaset yms. oikeille kohdilleen millimetrin tarkkoja säätöjä haettaessa. Tulevat siis suoraan kampiakselin päälle.