Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
27.8.2009 21:39
Itselläni ei kyllä 5,5g vaikuttanut yhtään, bensankulutus vaan nousi kun kone huuti joka välissä. Kiihtyvyys ei noussut.
28.8.2009 17:40
Jotain 1-1,5 g kevyemmät ku laittaa teharia yms. Kurittomana ei kannata rullia vaihtaa, kulkee vaa paskemmin.
29.8.2009 10:48
Ei paljoo se teharikaan vakiopytyn kanssa auta, ja itse olen kokeillut 8,5 6,5 5,5 ja sekoituksena noita kaikkia rullia mutta vakiot ovat silti parhaat.
29.8.2009 15:09
onkos 4tahtiin erilaista putkea tarjolla missään ku on se vakioputki hieman ruma ja oon kuullu (
) tehoputkista 4tahtiin joka siis tässä tapauksessa on kait avarampi putki. eli jos joku tietäis mistä saa/voi tilata ni pistää linkkii sivulle tai kertoo
kiitos
30.8.2009 19:19
VepaS kirjoitti:onkos 4tahtiin erilaista putkea tarjolla missään ku on se vakioputki hieman ruma ja oon kuullu (
) tehoputkista 4tahtiin joka siis tässä tapauksessa on kait avarampi putki. eli jos joku tietäis mistä saa/voi tilata ni pistää linkkii sivulle tai kertoo
kiitos
Nytte suosittelen kyllä et etit kyllä pikkusen itekki ees pari sivua taaksepäin samaa topikkia tai haulla löytyy kyllä paljon asiaa ei saa olla niin kädetön ettei osaa ettiä mutta tässä TAAS kerran hyvä putki
http://www.racing-planet.de/scootertuni ... 56afpis8us on itellä kiinni ja toimii sairaan hyvin ja on hienot äänet ja jos meinaat kysyä kuinka kova ääni siinä on niin paa youtubeen hakuun tuo putki ja sitte säädät volumee niin kuulet hyvin todennäköisesti kuinka se pärisee (sikälimikäli sulla on kaiuttimet sun atk laitteistos) ja jos ei muuten onnistu niin google on hyvä syötät sinne vain moottorisi mallin niin tulee satoja ellei tuhansia ostopaikkoja sekä keskusteluja kyseisestä asiasta.
1.9.2009 20:51
katos kokeilen mut tuli näitä päälle 400euron carbon fibre putkia ni se jäi sit siihe. no kiitos kuitenkin.
3.9.2009 20:31
Moro, voiko tässä kymco super kasissa ottaa variaattorista sen rajoittavan holkin vaan pois ja sitten lähteä ajamaan, nouseeko huiput? Oon kuullut että porukka on tilannu niitä rajoittamattomia holkkeja mutta minä tässä mietin että voisko sen ottaa vaan pois ?
3.9.2009 20:39
Tyrant kirjoitti:Moro, voiko tässä kymco super kasissa ottaa variaattorista sen rajoittavan holkin vaan pois ja sitten lähteä ajamaan, nouseeko huiput? Oon kuullut että porukka on tilannu niitä rajoittamattomia holkkeja mutta minä tässä mietin että voisko sen ottaa vaan pois ?
hahah
no herra on hyvä ja ottaa sen pois kyllä sä sen huomaat kun avaat et miksi se on se holkki siellä
3.9.2009 20:43
arhippa super8 kirjoitti:Tyrant kirjoitti:Moro, voiko tässä kymco super kasissa ottaa variaattorista sen rajoittavan holkin vaan pois ja sitten lähteä ajamaan, nouseeko huiput? Oon kuullut että porukka on tilannu niitä rajoittamattomia holkkeja mutta minä tässä mietin että voisko sen ottaa vaan pois ?
hahah
no herra on hyvä ja ottaa sen pois kyllä sä sen huomaat kun avaat et miksi se on se holkki siellä
Jos kuitenkin Kertoisit voiko? ei olis aikaa... kiitos
3.9.2009 21:55
Sitä holkkia ei saa missään nimessä ottaa kokonaan pois. En kyllä teidä mitä tapahtuisi, mutta tuskin ainakaan toimisi. Kannaataa ostaa rajoittamaton holkki tai sorvata siitä holkista se ylimmääräinen paksuu reuna pois.
4.9.2009 9:14
Niin mulla olikin mielessä että vedän jollain rälläkän tapaisella sen paksun kohdan siitä pois, Pitäsi vissiin vaan päästä johonkin liikkeeseen otattamaan se pultti irti kun sitä ei tahdo muulla irti saada kun pulttipyssyllä.
4.9.2009 9:44
Tyrant kirjoitti:Niin mulla olikin mielessä että vedän jollain rälläkän tapaisella sen paksun kohdan siitä pois, Pitäsi vissiin vaan päästä johonkin liikkeeseen otattamaan se pultti irti kun sitä ei tahdo muulla irti saada kun pulttipyssyllä.
Itse sain sen pois laittamalla siihen "kiilan". Ei se ole vaikeaa, mutta kun sitä kasaa pitää muistaa laittaa lujasti kiinni...
4.9.2009 14:46
Tyrant kirjoitti:Niin mulla olikin mielessä että vedän jollain rälläkän tapaisella sen paksun kohdan siitä pois, Pitäsi vissiin vaan päästä johonkin liikkeeseen otattamaan se pultti irti kun sitä ei tahdo muulla irti saada kun pulttipyssyllä.
jos sen rälläkällä meinaat silottaa niin kerrokko sitten montako kilsaa pääsit et se variaattori on paskana? se kun pitää vaihtaa jos se on kulunu en nyt muista onko se 0,1mm vai 0,01mm et menee mikrometrihommiksi ja sitten sulla pyörii se variaattorin lautanen vähä perkeleen lujaa ja se on alumiinia et se sorvautuu äkkiä jos ei holkki oo jämpti
4.9.2009 17:59
Waldo15 kirjoitti:Tyrant kirjoitti:Niin mulla olikin mielessä että vedän jollain rälläkän tapaisella sen paksun kohdan siitä pois, Pitäsi vissiin vaan päästä johonkin liikkeeseen otattamaan se pultti irti kun sitä ei tahdo muulla irti saada kun pulttipyssyllä.
Itse sain sen pois laittamalla siihen "kiilan". Ei se ole vaikeaa, mutta kun sitä kasaa pitää muistaa laittaa lujasti kiinni...
Neuvositko ton kiila hommelin tarkemmin?
voisin itekki vetästä sillein sen.. niin että miten sen tarkalleen teit?
4.9.2009 18:49
Täällä ois myynnissä rajoittamaton holkki ja MALOSSI MULTIVARI nyt lähtee suht halvalla..