Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
11.9.2011 18:47
Osaako joku sanoa käykö 2007 vuoden derbi gb1 openiin sama gianelli go kuin piaggio nrg power DD:seen? Aika paljon niissä näyttäs olevan samoja osia...
11.9.2011 19:42
Käy siihen, sillä siinä on sama kone, kuin NRG Power DD:ssä.
25.9.2011 14:03
mulla ois tuolla jääny omasta gp1:sestä racing mallin vilkut ylimääräsiks mutta niissä ei ole vaan noita kupuja. mutta pistäkee yv jos kiinnostaa
11.4.2012 14:00
-06 racing seissyt talven ja nyt piti ottaa käyttöön...Kipinä hukassa?Tulppaa vaihdettu ja johtoja käyty läpi.Pystyykö cdi poksia mittaamalla tarkistaan?Tuntus turhalta tilailla uutta jos ei siinä vika.Liekö kenelläkään ollut samaa vikaa?Tosiaan ajosta jätettty seisontaan.
12.4.2012 8:44
Vaihdappas bensat.
13.4.2012 14:59
Vaikuttaako kipinään??scatterille soittelin ja kysy onko minarelli vai pinokkio???Empä tiiä,mitsuban cdi on kiinni..
14.4.2012 8:13
Ai bensa? No ei.
14.4.2012 10:40
cyte3 kirjoitti:scatterille soittelin ja kysy onko minarelli vai pinokkio???Empä tiiä,mitsuban cdi on kiinni..
Piaggion kone on tässä, jos kyseessä on 2006->.
18.4.2012 10:12
No nyt on cdi vaihdettu,mutta ei kipinää..Taitaa olla staattorissa vika,onko paha rasti vaihtaa?
Onko yleistä että staattori sesonnan jälkeen hajoaa?
18.4.2012 12:39
Halvempi vaihtoehto on tarkistaa impulssikäämi, joka tuottaa impulssin CDI-boksille ja sen perusteella sitten tulppaan kipinän, sekä staattori yleismittarilla ennen kuin menet uutta ostamaan.
Staattorin voit tsekata seuraavasti. Käännä virtalukko asentoon OFF ja irroita staattorin ja CDI:n välinen liitin magneeton vierestä. Sytytyksen latauspuolan voit testata yleimittarilla mittaamalla resistanssin vihreän ja valkoisesta johdosta. Impulssikäämin resistanssin mittaat punaisesta ja valkoisesta.
Latauspuolalle resistanssi pitäisi olla 930-1030 Ω ja impulssikäämille 83-93 Ω.
Niin ja tämä tosiaan koskee Piaggion konetta.
18.4.2012 14:59
Oma mittari hajala ja tuota laina vehettä ei osaa oikein tulkita.
Mittarissa 2k kohdalla jotain..
pun/valk-kel/pun 117 ja pun/valk-kel/vih 117 muista pinneistä ei mitään.Täytyypä tutkia tuota mittaria..
Pun/valk-runko näyttää 117?
Viimeksi muokannut cyte3 päivämäärä 18.4.2012 18:14, muokattu yhteensä 2 kertaa
18.4.2012 15:26
Jos et saa mitään järkeä arvoja puna-valkoista johtoa käyttämällä, niin voi kokeilla mitä antaa punainen + lohko. Noin 170 ohmia pitäisi tulla. Myöskin voit kokeilla vihreää ja lohkoa, jolloin pitäisi tulla noin 1 ohmi.
23.4.2012 21:36
Mikä on racing mallis vakio suuttimen koko??
24.4.2012 21:18
...
Viimeksi muokannut veltsu_ päivämäärä 28.5.2012 6:47, muokattu yhteensä 2 kertaa
24.4.2012 21:29
Ihan normaalia, että kone alkaa huutamaan kylmänä ja booaa kun kaasua kiskasee reilusti. Konetta pitää lämmittää tyhjäkäynnillä sen verran, että ei booaa. Neulan kuuluu vakiona olla ylimässä lovessa, mutta sen voi toki laittaa yhden loven verran alemmas. Seosruuvin tulee olla noin §-1½ kierrosta auki.
Takarenkaan pyöriminen on normaalia keskijalustalla, kunhan se ei vain lähde vetämään kun laskee jalustalta pois.