Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
18.4.2013 17:57
mitkä sääöt ois parhaat Stage6 Pro Replican kanssa?
18.4.2013 18:01
No itsellä oli lazer x-pron kanssa keltaiset kytkinjouset, keltainen vastapainejousi, 5g rullat ja 70 suutin vähän sitä snorkkelia avarsin ilmanputsarissa. Ehkä silloin toimi parhaiten itsellä.
18.4.2013 18:18
miul on tällä hetkellä 88 suutin ja vapari ilmaputsari ja nyt tilaan uuve vastapainejousen
18.4.2013 23:32
Nyt ois jarrupalojen vaihto edes Keewayhin niin voiko linkata 'tehokkaimmat' jarrukengät. Vai onko noilla edes hirveästi eroa?
On nii onneton tuo rumpujarru...
18.4.2013 23:48
velimatti saikko kirjoitti:mitkä sääöt ois parhaat Stage6 Pro Replican kanssa?
Nämä vaikka:
VP,
kytkinjouset ja rullat 1 -1,5 grammaa vakiorullia kevyemmät. Lue rullista
tästä.
Ja jos tuntuu, että toi linkkaaman vp on liian löysä, niin tilaa
tämä.
Viritysvariaattori pitkällä tähtäimellä suositeltava, esim Malossi Multivar, Stage6 SportPro jne.
velimatti saikko kirjoitti:miul on tällä hetkellä 88 suutin ja vapari ilmaputsari ja nyt tilaan uuve vastapainejousen
Vaparista ole pelkällä teharilla _mitään_ hyötyä.
19.4.2013 1:31
Mikä sytytystulppa kuuluu/kannattaa olla '07 F-Actissa? Mopo on täysin vakio. Jotkut kirjoittelee että kannattaisi olla 8 lämpöarvon tulppa mutta miten on?
Entäs peräöljyn määrä, paljonko laitetaan? Tietopankissa ja ohjekirjassa on ilmoitettu eri määrät, samoin sytytystulpan tyyppi on eri.
Kiitos vastauksista jo etukäteen!
19.4.2013 11:28
Itsellä on -10 f act ja tulppana toimii NGK- BR8HSA. Perä öljyjä sinne taakke sen 1dl mutta itse olen kyllä aina tunkenu 1.1dl.
19.4.2013 11:52
Okei, tuo BR8HSA on kylläkin lyhyt tuohon '07 Factin kanteen. Muita ehdotuksia?
19.4.2013 20:56
Taas sarjassamme tyhmät kysymykset: Pitäisikö sähköstartti toimia niin että pakko painaa jarrua että pyörittää? Nimittäin omassa ei tarvitse painaa ja näyttää vähän siltä että jarruvalo palaa kokoajan.
19.4.2013 22:43
Ei kysyvä tieltä eksy. Sähköstartin pitäisi toimia nimenomaan vain samalla jarrua painamalla. Kuvaamasi ongelma johtuu rikkoutuneesta jarruvalokatkaisijasta joka on juuttunut antamaan jatkuvaa signaalia, ts. päästämään virran lävitseen ja edelleen jarruvalolle.
20.4.2013 10:02
Vauhtiviivatarra kirjoitti:Ei kysyvä tieltä eksy. Sähköstartin pitäisi toimia nimenomaan vain samalla jarrua painamalla. Kuvaamasi ongelma johtuu rikkoutuneesta jarruvalokatkaisijasta joka on juuttunut antamaan jatkuvaa signaalia, ts. päästämään virran lävitseen ja edelleen jarruvalolle.
Kiitän! Selvisi samalla jarruvalovika mutta seuraavaksi sitten tutkimaan miksei takavalolle tule muuten virtaa
22.4.2013 18:51
Mikä mahtoi tulla kiiwiin(matrix 06) kun vääntö hävisi?
Jos pysähtyy ylämäkeen niin saa juosta mopon liikkeelle muuten ei lähde(ei kierrä sen vertaa että kytkin nappaisi)?
-Koneremppa tehty 1200km sitten(viimeiseen ylikokoon porattu naraku)
-Kaasaria koitettu säätää mutta sopparuuvi eikä neula vaikuta ollenkaan.
-Lähtee ekalla potkaisulla käymään.
-Pakkasilla toimi kunnolla.
22.4.2013 21:02
Varin jouset löysät.
24.4.2013 19:12
Mihkä päin sähköjä kannattais tunkea toi tappokatkaisin?