Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
16.7.2009 14:32
Ja putkeksi Laser X-Pro tai Stage6 Pro Replica.
17.7.2009 19:31
Rajoitin tulee siis varmaankin keltasiniseen kiinni(?). Missäpäin näissä sijaitsee cdi-boksi ja miten paljon pitää purkaa katteita jotta siihen pääsee käsiksi?
20.7.2009 15:59
Varissa ei ollut prikkaa lautasten välissä joten mitä kuristuksia tän vuoden mallissa on pakoputken lisäksi? Onko cdi:ssä jotain vai onko koko vari kuristettu?
20.7.2009 16:07
Super8 kirjoitti:Varissa ei ollut prikkaa lautasten välissä joten mitä kuristuksia tän vuoden mallissa on pakoputken lisäksi? Onko cdi:ssä jotain vai onko koko vari kuristettu?
Vari on kuristettu kokonaan joo. Ja sit pakoaukko on vissii kuristettu(?). Ainakin vanhemman mallin pököissä on.
20.7.2009 16:12
*NaPPi* kirjoitti:Super8 kirjoitti:Varissa ei ollut prikkaa lautasten välissä joten mitä kuristuksia tän vuoden mallissa on pakoputken lisäksi? Onko cdi:ssä jotain vai onko koko vari kuristettu?
Vari on kuristettu kokonaan joo. Ja sit pakoaukko on vissii kuristettu(?). Ainakin vanhemman mallin pököissä on.
Ei se sitten tämä ole mikä siellä rajoittaa?
20.7.2009 16:19
tuoko oli variaattorissa? ei oon khyl silmää tullu ihan heti.
20.7.2009 16:41
Juu se oli siellä rullakupin "päällä" eli piilotti rullat sinne sisälle ja rajoitti niiden liikkumista korkeemmalle.
Pitää odotella että sade hellittää ja sitten kokeilla minkälainen muutos tuli. Kyllä se käyntiin lähti eikä mikään kolissut tuon poiston jälkeen mutta en ole vielä ajanut sillä.
20.7.2009 16:44
Kaiken näköstä ne näihin keksii. Tuntee ittensä vanhaks jo
20.7.2009 17:25
*NaPPi* kirjoitti:Kaiken näköstä ne näihin keksii. Tuntee ittensä vanhaks jo
Kunhan ei ole vanhainkoti kohta edessä
Meni kyllä ihan asiallisesti märällä mutkatiellä tuon jälkeen. N. 70km/h mittarin mukaan, enkä edes kääntänyt kahvaa loppuun asti kun rupes tuntumaan aika ilkeältä nuo 40 nopeusrajoitusmaalaukset.
21.7.2009 16:48
Vivacityssä ei ole käytännössä muita kuristuksia kuin tuo "prikka" rullakupin päällä ja hukkaputki pakoputkessa.
21.7.2009 23:47
no niin elikä keksiskö joku jotain mitä voisin vielä kokeilla?
skootteri on 00-vm vivacity sport line ja vireinä metrakit handmade putki, 17,5 dellorto phva, malossi multivar, ja cdi boksi vaihdettu rajoittamattomaan koska ei ollut varmaa tietoa onko se rajoitettu. mutta silti huiput jää alle 60 km/h...
vaikuttaako noi kytkin ja vastapaine jouset tohon jotaki? vai onko tossa jtn ihme kuristuksia vielä jossaki?
jos sais jonku näkösen idean niin olis ihan kiva...
22.7.2009 0:27
^ Aika outoa, nimittäin oma -03 viva sportti menee 68km/h mittariin ja pelkkä kuristin levy pois variaattorista.
22.7.2009 0:35
Variaattoria (ja toki myös kaasutinta) säätämään
22.7.2009 15:20
tomì kirjoitti:Variaattoria (ja toki myös kaasutinta) säätämään
kaasutin on aika lailla "oikeissa säädöissä"... ja en kyl löydä varista enään mitään kuristus levyä...
( laitoin multivarin)
mutta kun jotku meinaa että ne vasta paine+kytkin jouset vaikuttais jotaki tohon nopeuteen, mutta en sitten tiedä...:S
22.7.2009 21:11
tomì kirjoitti:Vivacityssä ei ole käytännössä muita kuristuksia kuin tuo "prikka" rullakupin päällä ja hukkaputki pakoputkessa.
On. Pillin näkönen muovijutska ilmanputsarissa. Tuo v*tusti vääntöö.