Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
25.6.2012 23:19
Ei se messinkilevyn poistaminen ja suuttimen suurentaminen auta kulutukseen, kuten jo aiemmin rrubE totesi.
25.6.2012 23:24
Niinno. Ensinnäki muistaakseni siinä sun piaggion vai oliko se gileran kuvauksessa sanoit että kulutus laski litralla kun poistit messinkilevyn ja isonsit suutinta, ja toisekseen sun varsinkin luulis tietävän että sen poistaminen pienentää pumppaushäviöitä jolloin kulutuksen pitäis laskea kunhan vain ajaa samaa vauhtia kuin ennenkin. Jos lisätehot ottaa heti käyttöön ja koko ajan tuppi nurin niin kulutushan tietysti nousee silloin. Noh minä en tätä skootterimallia kovin tunne mutta kuitenkin.
25.6.2012 23:36
Joo siis ilmansuodattimelle tein tosiaan muutakin kuin poistin messinkilevyn. Pelkällä levyn poistamisella ja suuttimen suurentamisella en saanut kulutuksen suhteen etuja.
25.6.2012 23:50
Kiitokset!
26.6.2012 1:35
onko hyötyä poltella karstat 8 tonnii ajetusta vakioputkesta vai onko siellä edes mitään / saattaako katalysaattori vaurioitua , kiitos
27.6.2012 12:08
Olisko kellään tietoa mistä saa undereita Nrg:eehen?? En tiedä muitakun Blackbikeshopin ja siellä ei ole mieluista. Käykö Typhoonin putki tohon DD malliin?
27.6.2012 13:08
scooter attackissta saa ainakin yhtä underia
5.7.2012 18:32
Moi,
Osaakos joku sanoa kun nrg purejet (ruisku) hajosi (kierteet entiset) öljypumpun ilmausruuvi, että jos/kun sen saa korjattua ja öljyä laitetaa takas niin onko mitä tehtävä lisäksi ettei leikkais kiinni? Bensan sekaan ei saane laittaa öljyä kuitenkaan?
5.7.2012 19:54
Siihen voi tehdä uudet, isommat kierteet. Tällöin pumppu pitää purkaa atomeiksi, jotta uusien kierteiden tekemisestä syntyvä metallijauhe ei jää pumppuun. Helpoin vaihtoehto on ostaa käytetty toimiva pumppu.
artiukkin kirjoitti:http://www.easyparts.nl/showdrawing/2000/37159/-/0-968-1-m420-m94-s2000-d37159/Driving_Pulley.html
onko toi numero 12. poistettava prikka?
Juurikin se.
10.7.2012 16:42
Onko kellään kokemusta miten noiden DD (Kaasari) mallien kampiakselit kestää? Olis tarkotus laittaa isompi pannu mutta en tiiä viel mikä, muttaku ei noi vähän paremmatkaan pytyt oo niin kalliita. Uskaltaakohan vakio kampiakselin kanssa laittaa Stage 6 Sport pro mk2 70cc??
10.7.2012 20:59
Shape kirjoitti:Siihen voi tehdä uudet, isommat kierteet. Tällöin pumppu pitää purkaa atomeiksi, jotta uusien kierteiden tekemisestä syntyvä metallijauhe ei jää pumppuun. Helpoin vaihtoehto on ostaa käytetty toimiva pumppu.
Kierteet tehty ja ruuvi hankittu. Nykyinen ruuvi on 1mm pitempi - mahtaako tuo haitata? Öljy varmaankin valuu eri kautta?
10.7.2012 21:25
Polinin vp-jousi ei mahdu paikalleen, on muutaman millin lian paksu. Mitä ihmettä? On oikea jousi.
10.7.2012 22:23
Minulla oli sama ongelma Stage6:n jousten kanssa... Ratkaisuksi hioin jousesta pari milliä pois alhaalta hiomakoneella, niin mahtui uraan ja pyöri moitteettomasti. Aikaisemmin S6:n jouset ovat passanneet mainiosti, mutta tämä ei sopinut ilman modifointia. Outoa tosiaan.
19.7.2012 15:56
Mitkä halogeeni polttimot ois helppo laittaa eteen palamaan noitten vakio 15w hehkulamppujen tilalle? Tuuppaa olemaan niin tehokkaita nuo 15w polttimot että ei ajaessa tiedä edes onko valot päällä vai ei.
Mielessä oli että jos laittas molempiin kupuihin 35w halogeenin mutta entiedä mikä halogeeni ois hyvä tuonne sopivuuden kannalta, siksi kaipaankin ehdotuksia. h1,h2,h3,h4... ja mitä niitä nyt onkaan.
E: Voiskos joku kertoa H8 polttimon kannan leveyden leveimmästä kohti, niin ei tarvias ostaa H8:sia ja ihmetellä kun ei sovikkaan tuohon omaan piaggioon.