Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
27.7.2009 15:54
Kupuntu kirjoitti:Onko kymcossa vaan kolme sulaketta yhteensä? Ajattelin vaan kun etuvalot eivät toimi enää lainkaan (eivät ajovalot eivätkä parkit), niin pitäisi sulake vaihtaa. Vai onko kyse edes sulakkeesta? Niin ja mikäköhän niistä liittyy noihin etuvaloihin? Kiitos vastauksista ja etukäteen.
Siis kyllähän sä näät jos sulla on sulake paskana? Vaikka sitte yleismittarilla jos ei silmillä. Jos ei niis oo vikaa niin tarkistappa lamput sitte seuraavaksi jos neki on ehjät on sitte sähkökynän vuoro jos ei se näytä mitään niin sitte on jossain vikaa sen kyllä löytää sähkökynällä/yleismittarilla.
ainaki yleensä
27.7.2009 18:54
tsekatkaa jos vaikka jotaki kiinnostais
http://www.motot.net/talli/89703 toimii super 8:s ihan yhtä lailla, cdi vaan vaatii erilaisen kytkennän
27.7.2009 20:39
Ei ollut sulakkeissa vikaa. Etukate pois, niin huomasin että kolme johtoa poikki. Olivat jääneet ohjauspylvään ja sen stopparin väliin. Kolvasin ne takaisin paikalleen ja toimii. En ole kyllä ikinä kuullut että kellään muulla olisi ollut mitään sellasta.
31.7.2009 23:50
Ur-Quan kirjoitti:IG kirjoitti:Frozen_9 kirjoitti:Laitoitko IG sen kytkimen, mistä puhuit aikaisemmin, sinne CDI boksin johtoon? Jos laitoit niin mitäköhän ja mitenköhän mahdoit laittaa ja kuis pelittää?
En laittanut, mutta sen on helpo ja pitäisi toimia, ostat tavallisen keinukytkimen, jossa on kaksi jalkaa ja varmaan pitää olla 12v, vaikka biltemasta, sitten leikat sitä johtoa ja liität yhden yhteen jalkaan ja toiseen johton toiseen jalkaan, eli se kytkin tulee johtoon väliin. Sen pitää toimia.
Kyllä se toimii. Agilityssa tuli tehtyä. Poikkasin johdot, kolvasin jatkot stongan katteisiin piiloon jonne kytkin.
Se, että rajoittaako CDI vaiko ei riippuu ainoastaan käynnistyshetkestä.
Eli:
Kytkin OFF-asentoon, virrat ja käynnistys, Kytkin ON-asentoon.
Jos vaikka poliisi pysäyttää otat vaan virrat pois skodesta ja seuraavalla käynnistyskerralla CDI rajoittaakin
Tämä keino on PALJON parempi kuin ruveta väsäämään omia konkkarajoittimia jotka pätkii
Kuinka normaali keinukytkin asennetaan? Onko pakko kolvata?
3.8.2009 14:59
^ Sen kytkimen bongaa kuitenkin suht helposti. Laita magneettikytkin ja vaihtorele katteiden alle, sitä ei huomaa mitenkään.
Eihän noita nyt ihan välttämätöntä ole kolvailla mutta pysyvät toisellakin ajokerralla paikallaan eikä se kolvaaminen nyt mitään aivokirurgiaa ole
Edit:
Vakiokoneen kanssa tuota rajoitinta on turha ohitella kun tehopiikki on ennen rajoitinta.
3.8.2009 15:06
mistähän mahtaisi saada kymco super 8:iin sopivan kurittoman cdi:n?
3.8.2009 19:03
parvi kirjoitti:mistähän mahtaisi saada kymco super 8:iin sopivan kurittoman cdi:n?
http://maxweels.fr/cdi-kymco-super-full ... anguage=en tuossa olis yksi esimerkiksi
http://www.easyparts.nl/showarticles_in ... per-8.html tuossa olis toinen pitääs kyllä opetella käyttään googlea sillä löytää
4.8.2009 16:55
haluaisin tietää, että miten ton imukaulan kurin saa pois. Pistäkää jotai vinkkii!
4.8.2009 18:34
Naikou-- kirjoitti:haluaisin tietää, että miten ton imukaulan kurin saa pois. Pistäkää jotai vinkkii!
siellä ei oo mitään kuristusta se vaan on tehty liian pieneksi (eli se periaatteessa on kuristus koko paska) mutta tässä sinulle oiva linkki jolla voit tehdä siitä suuremman
http://www.virijavara.fi/shop/?imukurkun-avartaminen,27
4.8.2009 22:26
Ihme peli tämä
Viimeksi muokannut allu111 päivämäärä 4.5.2010 23:45, muokattu yhteensä 1 kerran
4.8.2009 22:58
allu111 kirjoitti:Mun kymco menee vakion 54 en sit tiiä mitä sille siel mopo kaupas oli syötetty ku oli sil oli vähä ajettu.
huomioippas se et se mittari kusee noin 10km/h
5.8.2009 21:07
mitkä ovat sopivat rullat omaan super kasiini. tuli juuri 500km huollosta ja säätti venttiilien välykset oikeiksi kun ei kuulemma liikkuneet melk ollenkaan. siinä samassa pistettii 90 suutin kaasariin ja aiemmin 200km kohdalla variaattorin holkki sorvattiin. nyt kymco haluaisi piristystä kiihdytyksessä jotta pääsisi "oikeaan" kierroslukuun jotta vähäiset tehot saataisiin käyttöön. elikkä lyhyesti tarvitsen kymcoon uudet rullat joilla kiihdytystä saataisiin nopeammaksi. kiitän.
5.8.2009 22:08
VepaS kirjoitti:mitkä ovat sopivat rullat omaan super kasiini. tuli juuri 500km huollosta ja säätti venttiilien välykset oikeiksi kun ei kuulemma liikkuneet melk ollenkaan. siinä samassa pistettii 90 suutin kaasariin ja aiemmin 200km kohdalla variaattorin holkki sorvattiin. nyt kymco haluaisi piristystä kiihdytyksessä jotta pääsisi "oikeaan" kierroslukuun jotta vähäiset tehot saataisiin käyttöön. elikkä lyhyesti tarvitsen kymcoon uudet rullat joilla kiihdytystä saataisiin nopeammaksi. kiitän.
jos kiihtyvyyttä haluat niin anna olla vakiorullat niillä sä et saa kiihtyvyyttä yhtään, paa kytkimeen jäykemmät jouset ja vastapainejousi jäykemmäksi ja paljon niillä saat pelattua sitä kiihtyvyyttä ja jos enemmän haluat niin osta BBkitti
6.8.2009 21:11
tarvitsen rullat millä pääsen niin nopeasti parhaalle kiertoalueelle kuin mahdollista. 6.5g rullat normaalisti?
7.8.2009 10:05
VepaS kirjoitti:tarvitsen rullat millä pääsen niin nopeasti parhaalle kiertoalueelle kuin mahdollista. 6.5g rullat normaalisti?
et sä kyllä rullilla sinne pääse. paa kytkimeen jäykemmät jouset et se ottaa kiinni vasta kun sulla on kierroksia se auttaa jo paljon mitä luulet rullilla tekeväs ku kytkin kuiteski ottaa kiinni jo matalilla kierroksilla?? kokeiles näitä osta jousisarja paa siitä punaset (jäykimmät) jouset ja osta 3gr rullat ja sitte paa saatanan jäykkä vp jousi johan kiihtyy ja keulii jos kytkin vaan ottaa kiinni