20.5.2006 10:06
27.5.2006 10:18
27.5.2006 10:24
Cirya kirjoitti:Eilen joko a) Joku nilkki puhkas multa renkaan, kun olin kattomassa lordia b) ajoin parin tuuman 45 astetta vinossa ollen naulan päälle huomaamattani mitään. Nyt on siis takanakissa siisti milli kertaa milli kokonen reikä, joten millä se kannattais paikata ja mistä saa paikkausvälineitä ja onnistuuko ilman mitään spesiaali välineitä ja mitä maksaa? Ei viittis uutta viäl ostaa kun tämä on vasta viime vuonna loppukesästä laitettu, eikä sillä ole ajettu, kun joku reippaasti alle tuhat. Rengas on joku bridgestonen suht reippaasti kuvioitu eikä siinä ainakaan lukenut, notta tubeless ja reikä on urassa aika keskellä rengasta.
27.5.2006 11:31
11.7.2006 12:35
11.7.2006 19:12
levä kirjoitti:onks sitä rengasta mahollista ottaa irti vanteesta ilman mitää erikois vempaimii
22.7.2006 12:54
22.7.2006 13:14
No onko siinä tubeles nyt? Jos ei oo niin tuskin sitten käy. vanteessakin voi lukea, jos ei niin soittoa sumekolle.FREAK RIDER kirjoitti:Moi! Mulla on taka nakki nyt vähän huonossa hapessa ja pitäis hankkii uus.. Mulla on Derbi Pro -06 ja siinä on ne excelin vanteeet.. Mutta kuulin että kaikkiin vanteisiin ei käy tubeless kumi..?? Ajattelin että tilaan scatterilta maxxis tubeless nakin ja kävisin vaihdattamassa sen allrightissa.. Mutta mistä saan selville käykö tohon excelin vanteeseen tubeless kumit??
22.7.2006 21:21
23.7.2006 20:29
Tuskin käy sisäkumiton, jos nyt on tube type-rengas kiinni ja vanne on sellaiselle suunniteltu.FREAK RIDER kirjoitti:eikun siinä on nyt sisäkumillinen.. eli tube type vai mik se ny o..??
31.7.2006 21:10
jarez kirjoitti:2fast 4you kirjoitti:elikkä on sellane ongelma kumin kanssa eli kun laitan sen vanteelle niin jostain kohtaa jää kapeaksi eikä asetu vanteen reunoille vaan jää sinne keski uraan, oon pumpannnu renkaaseen ilmaa mut ei oo auttanu, kannattaako laittaa jotain saippuaa ja mennä huoltiksel laittaa kunnol ilmaa?
koitat mahdollisimman tiiviisti ne ulkoreunat saada vannetta vasten ja sitten paineilmalla esim. esson kaapista puhallat niin sen renkaan pitäisi hypätä oikeaseen reunaan, voit myös jollain meisselillä varovasti kammeta sitä rengasta vannetta vast en oikealle tielle.
Autoissahan tubeles rengas sovitetaan vanteelle paineilmalla. Yleensä 3baaria annetaan renkaalle reipasta vauhtia ja rengas "pamahtaa" urilleen ja sitten sovittuu paikoilleen, senjälkeen rengas tyhjennetään ja laitetaan rengas paineet tehtaan antamille arvoille esim. mitä ohjekirjassa lukee
31.7.2006 21:36
3.8.2006 15:44
16.8.2006 22:05
30.10.2006 16:03