Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
17.6.2012 16:39
Jos se "prikka", eli metallilevy on rullakupissa kiinni kolmella ruuvilla, niin silloin se on rajoitin. Muuten ei.
17.6.2012 19:03
On siinä rullakupissa joku kehikko kiinni kolmella ruuvilla.
E: Alkuaikoina tuo kyllä meni paljon kovempaa, liekkö sitten vp-jousi vetämässä ihan viimeisiään, sen verran kyllä huutaa kierrokset lähössä vaikka on 6,4g rullat.
18.6.2012 0:52
Mixmax kirjoitti:hei, oma piaggio nrg power dd 2010 9t ajettu, pitää erikoista ääntä variaattorista. vaihdoin männän ja laakeerit mutta ei muuttunut miksikään. kierroksia ottaa lähdössä n 7100 ja sitten ne laskee alle 7 tonnin ja välillä 6tonnissa. ei kiihdy eikä kulje. putki vakio, ilman kureja, ja prikka pois sekä isompi suutin. mikä on vikana, joskus se lähtee kiertämään hetkellisesti ja vetämään normaalisti mutta sitten taas särisee ja hidastuu. se hyyttyy aivan pirustu ylämäkiin eikä tasasellakaan mennä kuin 52. säkällä.
niin tosiaan jos joku nyt viitsisi heittää arpaa tästä ku pitäs päästä liikkuukkin tolla pas*****
19.6.2012 2:47
Joo elikkä olis tommonen -09 vuode nrg ja ajettu 4300km
ja ajattelin tossa pari päivää sitten virittää ja otin prikan pois ni tehot hävis
ja laitoin sitte prikan takasin ni sama homma ei enää löytyny tehoo. tehot on maximeissa ajaessa 7000 kun ennen prikan poistoa oli siinä 9000 paikkeilla kertokaas että mitä pitäis tehä ku ei taho kiihtyy ja huiput jää tasasella 52km/h
19.6.2012 13:23
Itellä jää myös kierrosluku siihen n. 7000 prikan poistolla. Ostin nyt uudet 5,7g rullat ja tänää ois tarkotus laittaa kiinni. En sitte tiedä mistä toi tehojen häviäminen johtuu.
19.6.2012 19:32
Jatkanpa ite,
mikä tässä on parkkipolttimoiden kanta? Olis ledit tarkotus laittaa..
19.6.2012 22:25
Parkeisa kanta T10.
Prikattomana kierrokset putoaa siihen n.7000rpm, ja se on ihan normaalia. Kulkuja tosin pitäisi olla enemmän kuin 52km/h.
20.6.2012 20:47
----
Viimeksi muokannut rxxxxxx päivämäärä 5.9.2012 17:31, muokattu yhteensä 3 kertaa
21.6.2012 1:29
Joo en tajuu miten jää siihe 52 km/h ja ylämäkee menee vakioo verrattuna todella paljon hitaammin mutta alamäessä menee reippaasti yli 60km/h ja alamäessäkään ei kierrokset nouse. Ja kaasu pohjassa en enää voi painaa muuten kierrokset laskee 5000 ja ei meinaa nousta siitä enään eli ei voi edes ajaa kaasu pohjassa. toivoisin kommentteja jos muilla on ollu samanlaisia ongelmia ja jopa saanut korjattua vian
24.6.2012 11:50
Paljonko Piaggio NRG Power DD syö bensaa? Ja auttaako bensansyöntiin sen messinkilevyn pois ottaminen kaasarista? Olen ostamassa uutta Piaggiota.
24.6.2012 13:14
Kyllähän se jonku 4l/100km syö. Vakiosta en tiedä, ja riippuu aika paljolti siitä miten ajat. Mutta ei se messinkilevyn poisto auta yhtään koska joudut vain suurentamaan suutinta jos sen pois otat.
25.6.2012 22:51
Mistähän sais ton variaattorin prikan? Maahantuojalta? Itellä ei löydy.
25.6.2012 22:55
Easyparts.nl voi löytyä
25.6.2012 23:09
Spare Wheeliltä löytyy.
25.6.2012 23:10
SlateR11 kirjoitti:Paljonko Piaggio NRG Power DD syö bensaa? Ja auttaako bensansyöntiin sen messinkilevyn pois ottaminen kaasarista? Olen ostamassa uutta Piaggiota.
Bensansyöntiin auttaa prikan poisto/viilaaminen ohuemmaksi, messinkilevyn poisto, suuttimen suurentaminen ja näiden jälkeen ajaminen 3/4 kaasulla sitä 55kmh.