Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
22.6.2010 18:38
juha. kirjoitti:Mittaan puolaa irtonaisena ja arvot on seuraavat liittimen pinnit 0.8 ohmia ja "lapi"puolan 9,2Mohmia. tulpanjohto on 5kohm.
nyt sun kuule pitää lähettää tosta YV:tä tietäville:
sarvi-perkele Betaversio Tai
Kääntä nuo jätkät tietävät paremmin noista luvuista ja siitä toimiiko puola kun saat tuollaiset arvot.
25.6.2010 13:29
Oisko kukaa innokas myymää mulle kohtuullisesti ajettuu ditechin vakio sylinteri sarjaa? (pitäis toimia moitteettomasti kans)
27.6.2010 21:15
Tuli lainattua kaverilta n. 18tkm ajettua -03 Ditechiä, ja nyt jonkun aikaa ajeltua on tullut huomattua pari ärsyttävää vikaa. Ensinnäkin, tän lämpömittari ei toimi lainkaan vaan näyttää pelkkää miniä kokoajan. Mistäköhän kannattaisi vikaa lähteä hakemaan?
Toiseksi, ajovalot ei toimi kunnolla, alkuun ei toimineet lainkaan ja äsken huomasin että toinen paloi himmeästi, kirkastui kun annoin kaasua, mutta sillointällöin pätki. Toinen ei pala lainkaan eikä tossa oo pitkien kytkintä missään vaan pelkkä ajovalojen on-off kytkin missä on kaksi asentoa, joten pitäisikö molempien palaa? Ja jos pitäisi, niin millaisenkohan polttimon siihen voisi laittaa/missä muualla vika vois olla?
27.6.2010 22:24
difiCa kirjoitti:Tuli lainattua kaverilta n. 18tkm ajettua -03 Ditechiä, ja nyt jonkun aikaa ajeltua on tullut huomattua pari ärsyttävää vikaa. Ensinnäkin, tän lämpömittari ei toimi lainkaan vaan näyttää pelkkää miniä kokoajan. Mistäköhän kannattaisi vikaa lähteä hakemaan?
Toiseksi, ajovalot ei toimi kunnolla, alkuun ei toimineet lainkaan ja äsken huomasin että toinen paloi himmeästi, kirkastui kun annoin kaasua, mutta sillointällöin pätki. Toinen ei pala lainkaan eikä tossa oo pitkien kytkintä missään vaan pelkkä ajovalojen on-off kytkin missä on kaksi asentoa, joten pitäisikö molempien palaa? Ja jos pitäisi, niin millaisenkohan polttimon siihen voisi laittaa/missä muualla vika vois olla?
Sieltä on todennäköisesti lämpöanturi rikki tai johdot rikki. Mittari itsessäänkin voi olla rikki.
Johdot ei kunnolla kiinni tai sitten on siinä polttimon kannassa jotain häikkää (siis siinä jutussa mihin polttimo tulee kiinni)
28.6.2010 20:13
Bensa tankista lähtee suodattimen kohtalta 3 letkua (bensapumppuun ja kompressoriin ilmeisesti.)
Mikä tarkoitus on 3 letkulla, joka on huomattavasti ohuempi ja n.30cm pitkä?
Tankkiin bensaa laittaessa bensa valui tämän letkun kautta ulos eli ei vissiin ylivuotoletku ollut...vai?
28.6.2010 20:36
wertykaali kirjoitti:Bensa tankista lähtee suodattimen kohtalta 3 letkua (bensapumppuun ja kompressoriin ilmeisesti.)
Mikä tarkoitus on 3 letkulla, joka on huomattavasti ohuempi ja n.30cm pitkä?
Tankkiin bensaa laittaessa bensa valui tämän letkun kautta ulos eli ei vissiin ylivuotoletku ollut...vai?
ei bensatankissa pitäis mtn ylivuoto letkuja olla. Ilmeisesti kuuluu olla jossain kiinni?
28.6.2010 20:40
kalleppi3 kirjoitti:wertykaali kirjoitti:Bensa tankista lähtee suodattimen kohtalta 3 letkua (bensapumppuun ja kompressoriin ilmeisesti.)
Mikä tarkoitus on 3 letkulla, joka on huomattavasti ohuempi ja n.30cm pitkä?
Tankkiin bensaa laittaessa bensa valui tämän letkun kautta ulos eli ei vissiin ylivuotoletku ollut...vai?
ei bensatankissa pitäis mtn ylivuoto letkuja olla. Ilmeisesti kuuluu olla jossain kiinni?
onse jännä ku itellä on vaa joka mopossa ylivuoto letku..
29.6.2010 12:25
difiCa kirjoitti:Tuli lainattua kaverilta n. 18tkm ajettua -03 Ditechiä, ja nyt jonkun aikaa ajeltua on tullut huomattua pari ärsyttävää vikaa. Ensinnäkin, tän lämpömittari ei toimi lainkaan vaan näyttää pelkkää miniä kokoajan. Mistäköhän kannattaisi vikaa lähteä hakemaan?
Ei välttämättä ole mitään vikaa. Minullakaan ei moottorin lämmöt nouse, kuin joskus 25 asteen ja sitä lämpimimmillä keleillä pidempään ajettaessa. Ditechin kone vain käy aika viileänä. Käy joskus kunnon helteillä heittämässä raskas lenkki, niin pitäisi ainakin jonkin verran nousta.
29.6.2010 12:32
Bensatankissa vai!? itellä ollu ainakaan suzuki s1 semmosta, eikä kyllä Gilera h@k:ssakaan eikä ole vielä tässä atlantiksessakaan tullu vastaan...
Se taas on eri asia jos kaasuttimessa on ylivuoto letku mutta sinä puhuit bensatankin ylivuoto letkusta...
29.6.2010 17:29
ruiskupeli, ja letkut ovat tankin jälkeen hanassa/suodattimen jälkeen
9.7.2010 1:57
Moro.. on tuo 05 factory apikka nii onko siinä tuota levyä ilmamäärämittarin takana, siis tuossa imukaulan alla ja hyödyttääkö mitä, jos sen ottaa vai sekoaako koko kakka?
http://www.apriliaforum.com/forums/show ... p?t=115697 3 kuva tuolta sitä meinaan.. kiitoss. BTW saako noita gameboyn johto juttuja ostettuu jostai??
15.7.2010 14:03
Mikä tulppa tommoseen -04 ditechiin ois hyvä ku en nyt ite pääse kattoo että mikä se vanha oli?
17.7.2010 17:25
mikä helevetti nyt on kun viruttelin ton -01 aprilian puhtaaksi, niin nyt ei käy kun tyhjäkäyntiä kunnolla ja kun vääntää kaasua niin alkaa vain pätkimään ihan perkeleesti? olisko "ecu" (joka mulla on malossin boxi) voinut ottaa itteensä vedestä?
17.7.2010 20:11
Ruostee kirjoitti:mikä helevetti nyt on kun viruttelin ton -01 aprilian puhtaaksi, niin nyt ei käy kun tyhjäkäyntiä kunnolla ja kun vääntää kaasua niin alkaa vain pätkimään ihan perkeleesti? olisko "ecu" (joka mulla on malossin boxi) voinut ottaa itteensä vedestä?
Ilmanputsarissa vettä, kuivaa se.
18.7.2010 21:35
^vaihdoin koko saatanan putsarin....