Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
19.7.2009 8:39
cbastian kirjoitti:Minkä kokonen ilmanputsari menee super kasiin? minkälaisia putsareita suosittelisitte ja minkä kokosta suutinta? vakiosuutinhan on tarkotuksella liian pieni..
jos ei sulla oo muita virejä niin 96-100 suutin ja vakioputsari et tartte vapaammin virtaavaa jos ei oo muita virejä sitte vasta kannattaa miettiä power filsaa tms, jos on esim. nokka vaihdettu ja tehari koska sitte se hengittää ulospäinki jo enemmän.
19.7.2009 12:24
ookoo tänks:D mul on kyl tehari on tulossa, ku sain ilmaseks.. Eli tilaan jonku vapaammin hengittävän putsarin.
19.7.2009 13:14
cbastian kirjoitti:ookoo tänks:D mul on kyl tehari on tulossa, ku sain ilmaseks.. Eli tilaan jonku vapaammin hengittävän putsarin.
siitä teharista ei kovin hirveesti oo varmaankaan vakioon hyötyä mutta hanki sille tollanen kaveriksi tulee vääntöö hiukan lisää itellänikin on mut vaan 89cc sylinteri ja isoventtiilinen kansi pysyy venttiilit kauemmin auki
http://www.virijavara.fi/shop/?63,race-nokka-akseli ja sitte kurkulle sun kannattaa tehä tää jos et uutta isompaa osta
http://www.virijavara.fi/shop/?imukurkun-avartaminen,27
21.7.2009 21:25
Onko kellään semmosta että kun esim. Aamulla ekaa kertaa laittaa kymcoa käyntiin, niin se ei heti toimi kunnolla, vaan hyytyilee ja tehot aika alhaalla. Minkä kokoinen suuutin vakio kymcossa? Miten isoa suutinta suosittelette. (CDI-Johto leikattu) ei muuta viriä.
21.7.2009 21:54
Sonni! kirjoitti:Onko kellään semmosta että kun esim. Aamulla ekaa kertaa laittaa kymcoa käyntiin, niin se ei heti toimi kunnolla, vaan hyytyilee ja tehot aika alhaalla. Minkä kokoinen suuutin vakio kymcossa? Miten isoa suutinta suosittelette. (CDI-Johto leikattu) ei muuta viriä.
mulla ainaki on aina toiminu sikahyvin ku ollu isommat suuttimet kii pitää vaan antaa sen lämmetä noin minuutin ennenku lähtee ajaan
paa 100 suutin ja talveksi 105 mulla ainaki toimi nuo ihan helvetin hyvin ja sitte ota se kurkku siit irti ja avarra se 19mm:ksi
http://www.virijavara.fi/shop/?imukurkun-avartaminen,27 ton jälkeen saat sitte jo pitää kesällä ainaki sitä 105:sta halpaa ja helppoo ja hyvää vireennystä
22.7.2009 10:07
täytyypä kokeilla : ) Kiitos vinkeistä!
24.7.2009 22:55
Mites ton rajottimen pystyy ohittaa?
25.7.2009 12:05
boooom kirjoitti:Mites ton rajottimen pystyy ohittaa?
kannattaa varmaan selata topiccia alusta löytyneepi sieltä
25.7.2009 12:09
Mutta onko jengillä millasia takapalloja alla, itse katselin tätä
http://www.dkscooters.com/metzeler-160- ... -tire.html mutta saako tollasen helposti mahtuun alle? olis vaan aika tykin näkönen muuten niin laiskaan peliin.
25.7.2009 12:49
Onko tuosta imun avarruksesta miten paljon hyötyä? Tällä hetkellä on holkki sorvattu, piuha katkastu 6,5g rullat ja lila vp. Oikeeta kulkee 53, ja olisi tarkoitus saada lisää nopeutta. Leovincen meinasin myös ostaa mikäli saan aikaseks, ostin reilu kuukausi sitten riejun jonka saisi helposti kulkemaan kovempaa mutta ei kiinnosta enää kuukauden jälkeen ajella sillä.
25.7.2009 23:31
Mjeix kirjoitti:Onko tuosta imun avarruksesta miten paljon hyötyä? Tällä hetkellä on holkki sorvattu, piuha katkastu 6,5g rullat ja lila vp. Oikeeta kulkee 53, ja olisi tarkoitus saada lisää nopeutta. Leovincen meinasin myös ostaa mikäli saan aikaseks, ostin reilu kuukausi sitten riejun jonka saisi helposti kulkemaan kovempaa mutta ei kiinnosta enää kuukauden jälkeen ajella sillä.
Kyllä mä väittäsin et saat ainaki 10 lisää vauhtia ku avarrat kurkun ja sen läpyskän mikä tulee kurkun ja kannen väliin, ja sitten suosittelen samalla jos löytyy koneviilaa niin otat kannesta (imuaukosta) hieman epätasaisuuksia pois ja varmistat et imuaukko on vähintään sen 19mm ja silee, sitte vielä 100-110 suutin koita millä kulkee parhaiten. Sitten halpa ja hyvä investointi
http://www.virijavara.fi/shop/?63,race-nokka-akseli enpä oikeen usko et tarttee vielä putkee vaihtaa ei se mulla ahistanu ennenku laitoin 89cc satsin kii.
26.7.2009 0:18
Joo en hirveesti vauhtia kaipaa kuitenkaan kun ikä painaa päälle senverran että suorituskieltoa ei kehtais ottaa. Mutta pitää miettiä jos möis riejun poies..
26.7.2009 3:10
arhippa super8 kirjoitti:boooom kirjoitti:Mites ton rajottimen pystyy ohittaa?
kannattaa varmaan selata topiccia alusta löytyneepi sieltä
Mä siis rupeen lukee 70 sivuu, moro re***dille
26.7.2009 3:28
boooom kirjoitti:arhippa super8 kirjoitti:boooom kirjoitti:Mites ton rajottimen pystyy ohittaa?
kannattaa varmaan selata topiccia alusta löytyneepi sieltä
Mä siis rupeen lukee 70 sivuu, moro re***dille
Öööh ok no haku on hyvä tietää se on siellä sivun melko ylälaidas vasemmalla puolella jossa lukee "etsi viestiketjusta" jos ei tuolla löydy niin sitte katkaset sen lilan johdon jossa on vaaleanpunainen raita joka tekee lenkin huomaat kyllä kun avaat johtonippua vähän "jos vaikka on värit muuttunu" tekis mieli sanoo jotain mutta jätän nytte sanomatta. Toivottavasti tämä auttaa
26.7.2009 23:33
Onko kymcossa vaan kolme sulaketta yhteensä? Ajattelin vaan kun etuvalot eivät toimi enää lainkaan (eivät ajovalot eivätkä parkit), niin pitäisi sulake vaihtaa. Vai onko kyse edes sulakkeesta? Niin ja mikäköhän niistä liittyy noihin etuvaloihin? Kiitos vastauksista ja etukäteen.