4.7.2009 19:49
temeh kirjoitti:ays8 kirjoitti:jooooo-o, mutta siksipä tuossa kyselinkin vielä noista rajoittimista ja kureista, että onko niitä.
ei niiden poistaminen mitään maksa
mutta tosiaan en minä tähän kyllä rahallisesti ala panostamaan. on sen verran paljon menny tohon toiseen mopediin, että enpä tähän viitti mitään ostella.
No ite oon ollut kaverin mopoa laittamassa, eikä siitä kyllä mitään muuta ole vaihdettu kun holkki ja katkaistu rajottimen piuha eli tuski tässä mitään putsari kuristusta on? Korjatkaa, jos olen väärässä
7.7.2009 14:32
7.7.2009 21:42
IG kirjoitti:Eilen laitoin tilaukseen malossin multivari setti, katsotaan mitä kymco kulkee noilla...
--> http://www.easyparts.nl/showarticles_info/01055113269/0-121-75-348-2473-363/2647/Variateur-Malossi-Multivar-Kymco-50-4t.html
8.7.2009 19:58
9.7.2009 7:46
9.7.2009 12:38
arhippa super8 kirjoitti:käteeni sattui kaupassa 89cc narakun sylinterisarja joka oli kädessäni vielä kaupan ulkopuolella, onko todistettavasti hyötyä laittaa virinokkaa vai meneekö yhtälailla vakiolla nokalla?
9.7.2009 13:52
9.7.2009 15:52
Super8 kirjoitti:arhippa super8 kirjoitti:käteeni sattui kaupassa 89cc narakun sylinterisarja joka oli kädessäni vielä kaupan ulkopuolella, onko todistettavasti hyötyä laittaa virinokkaa vai meneekö yhtälailla vakiolla nokalla?
Kaverilla 72cc pytyllä narakun virinokalla perstuntumalla se nosti vain tehopiikkiä korkeammalle verrattuna omaan vain 72cc pyttyseen entiseen nelitahtiin.
Toimii varmaan paremmin 89cc pytyllä mutta rullia saat keventää aikalailla.
9.7.2009 20:08
9.7.2009 20:43
17.7.2009 17:37
17.7.2009 19:05
IG kirjoitti:Jaa... sain tänään multivarin käteen juoksin heti kaverille ja asennettiin se innoissaan, vari meni helposti paikalle, vp-jousen kanssa meni vähän hieman enemmän aikaa... suorastaan oli vitun ärsyttävä vaihtaa sitä, se ei ollut kovin paljon vakiota tiukempi. Tulokset ovat otettu gps:llä, 2 päällä: Tasaisella 57-60, alamäkeen vauhti pomppas yli 73, ylämäkeen vauhti oli 35-45... eli nä on otettu kaks päällä, yksin kun ajoin niin tuntui iha helevetin kovaa ajaa alamäkeen... ja nä on otettu ilman rajoitinta eli piuha oli poikki. Piuhan kun laitoin takas rajoittaa niin huiput tippui reilusti..
18.7.2009 16:24
IG kirjoitti:Jaa... sain tänään multivarin käteen juoksin heti kaverille ja asennettiin se innoissaan, vari meni helposti paikalle, vp-jousen kanssa meni vähän hieman enemmän aikaa... suorastaan oli vitun ärsyttävä vaihtaa sitä, se ei ollut kovin paljon vakiota tiukempi. Tulokset ovat otettu gps:llä, 2 päällä: Tasaisella 57-60, alamäkeen vauhti pomppas yli 73, ylämäkeen vauhti oli 35-45... eli nä on otettu kaks päällä, yksin kun ajoin niin tuntui iha helevetin kovaa ajaa alamäkeen... ja nä on otettu ilman rajoitinta eli piuha oli poikki. Piuhan kun laitoin takas rajoittaa niin huiput tippui reilusti..
18.7.2009 16:26
mr.juice kirjoitti:IG kirjoitti:Jaa... sain tänään multivarin käteen juoksin heti kaverille ja asennettiin se innoissaan, vari meni helposti paikalle, vp-jousen kanssa meni vähän hieman enemmän aikaa... suorastaan oli vitun ärsyttävä vaihtaa sitä, se ei ollut kovin paljon vakiota tiukempi. Tulokset ovat otettu gps:llä, 2 päällä: Tasaisella 57-60, alamäkeen vauhti pomppas yli 73, ylämäkeen vauhti oli 35-45... eli nä on otettu kaks päällä, yksin kun ajoin niin tuntui iha helevetin kovaa ajaa alamäkeen... ja nä on otettu ilman rajoitinta eli piuha oli poikki. Piuhan kun laitoin takas rajoittaa niin huiput tippui reilusti..
eli ei nähtävästi mitään suurta hyötyä multivarista jos vertaa pelkkään rajottamattomaan holkkiin ja katkastuun piuhaan ... minulle ainaskaan
18.7.2009 16:39