Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

1.8.2010 0:42

Öö mitähän "faktoja" arvon nuori herra tällä kertaa tahtoo meille ilmaista. Kuva on mopon oikealta puolelta, missä ei todellakaan sijaitse variaattori.

Niin, vilkaiseppa vielä kerran:

Kuva

1.8.2010 3:17

Lähinnä tuohon ketjuvetoon viittasin, mutta kyllä tuossakin siitä moottorista hiukan näkyy, tosin muovien peitossa sekin.
Onkos tuosta edes oikeasti mitään hyötyä yhdistää vari ja ketjuveto? :nörtti:

1.8.2010 18:08

Onko muuten ton ''ilmakurin'' poisto vaikeaa, ja paljonko se vaikuttaisi vauhtiin? :nörtti: (kulkee nyt vakiona n. 48km/h :| )

1.8.2010 19:27

ei tuo vauhtia jos ei vaihda suutinta ja senki jälkee vaa jotai 2-4kmh lisää nopeutta jos sitäkää

2.8.2010 16:23

mikähän gpr:llä hätänä kun mittaristo ei pelaa ollenkaa. käännät avaimesta, taustavalot syttyy mutta näyttö ei juuri elä. ja näyttö vilkkuu punaista silloin tällöin, jopa ilman avainta virtalukossa.
sulake ok ja samoin piuhat mittariston takaa, mistä löytyisi mahdollisesti vika?
ja ajaessa varin puolelta kuuluu kitinää kun tarpeeksi on vauhtia, mahdollinen syy?

ilmakuri

7.8.2010 17:27

Selailin näitä viestejä ja joku kirjotti että ilmakurin poisto lisää kiihtyvyyttä ja saattaa vähentää bensan kulutusta. Onkos tää totta? Ja sit yks toinen oli kirjottanu et ilmakurin poisto on 2min homma.. Viittiskö joku laittaa kuvaa tosta ilmakurista ja paikasta missä se on, kun en oo mikään pro näissä virittely/tuunaus jutuissa.. :s

7.8.2010 17:40

Ilmakurin poistamiseen ohjeet löytyy täällä.

7.8.2010 21:28

Shape kirjoitti:Ilmakurin poistamiseen ohjeet löytyy täällä.

Kiitti :) Nyt on ilmakuri poistettu :seko:

jousi

8.8.2010 13:46

missäköhän skootterissa olis samanlainen takaiskari ku tässä openissa? eli siis variaattoriin kiinni tuleva pää samanlainen ku piaggioissa ja toinen pää 10mm pultilla kiinni. Ei meinaa löytyä gp1:seen nii aateli et jos jossai ois samanlaine nii jos sitte löytys :)

8.8.2010 17:49

Se olis aika myydä oma HYVIN palvellut gp1 racing poies... eli ihan vaan tänne aattelin laittaa jos liikkuu ihmisiä jotka ei vielä omista kyseistä vekotinta ja haluja olisi.. :P ilmotus löytyy täältä http://www.nettimoto.com/derbi/gp1/997255 Kannattaa käydä kattomassa, huippupeli!

8.8.2010 23:34

Elikkäs itselläni on 2007 Derbi gp1 open ja kulkee mittariin sen 65-70, prikka on otettu pois ja suutinta laitettu isommaksi, mutta kiihtyy niin laiskasti, että ihan hävettää. Olisiko vinkkejä miten saisi kiihtymään paremmin, huippunopeutta ei tuosta isommaksi tarvitsisi saada. Kiitos jo etukäteen vastauksista.

heihei

9.8.2010 18:57

nyt lähti derpi pihasta uudelle omistajalle, ei tule ikävä (:

11.8.2010 15:32

onkohan mitään tietoo mitä meinaa kun alkaa 40km/h vauhissa pitää semmosta ininää/vinkumista kovaa semmosta ja sitten kun pääsee yli 60km/h niin se loppuu ja alkaa kuulumaan moottoripyörän äänet tosta gp1:stä on otettu vaan ilmankuri ja isompi suutin.. mut kertokaa jos tiedätte ei jaksais kuunnella se alko vähän aikaa sitten. :nolo:

11.8.2010 16:13

pale_ kirjoitti: tosta gp1:stä on otettu vaan ilmankuri ja isompi suutin.. :nolo:

WTF? Mä otin just ilmakurin pois ja laitoin isomman suuttimen (60) ja kulkee vaan sen 49km/h.. Onko tossa derbissä joku rajotin kun ei tullu enemänpää vauhtii? :x

11.8.2010 16:16

Ei se ilmakurin poistaminen ja suuttimen suurentaminen tuo lähes ainakaan nopeutta lisää.