Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
4.10.2012 23:29
En nyt tiedä että sopiiko tämä ihan tänne, mutta sanokaa jos olen oikeassa paikassa.... Eli tuo stage6 70cc racing mk2 sylinteri roxiin, niin soveltuuko se jokapäiväiseen ajoon, kun aika kisaselta kuulostaa.. valmistaja lupaa 17-19hp joka on aika paljon
5.10.2012 0:10
Ei, jos on kaikki muut Midrace-osat. Mäntää saa vaihella max 4-5 tonnin välein.
6.10.2012 1:05
Taas tämä iänkaikkinen kysymys, tuosta rätinästä mikä tulee aina kun laittelee aamulla käyntiin ja lähtee ajamaan ja rätisee ensimmäiset 50metriä, mieleen juolahti kun kaveri poras moricin sen detsistä, ajattelin vaan kun siihen tuli samallaiset oireet, voiko vika olla cdi:ssä jos se vetelee viimesiä? voiko toi vaikuttaa asiaan, vai jos cdi:ssä on vikaa se ei toimi. vai miten?
7.10.2012 0:19
Johtuuko roxin savuttaminen siitä että saa liikaa öljyä?
voiko sitä säätää ja onko joku sellanen mikä o ns vakio säädöt sinne?
Oks tommonen tung valo teholtaan paljonkin tehokkaampi?
7.10.2012 11:04
Voi johtua, taikka jos tulee valkoista savua niin kannentiivistevuotaa.
Öljyn syöttöä säädetään öljypumpusta jos sinulla on tuorevoitulukäytössä?
Jos tarkoitat jotain halogeeni tuning valoa, niin ei niillä oikein näe mihinkään, todella huonoja.
7.10.2012 13:55
erska420 kirjoitti:En nyt tiedä että sopiiko tämä ihan tänne, mutta sanokaa jos olen oikeassa paikassa.... Eli tuo stage6 70cc racing mk2 sylinteri roxiin, niin soveltuuko se jokapäiväiseen ajoon, kun aika kisaselta kuulostaa.. valmistaja lupaa 17-19hp joka on aika paljon
Osta mieluummin Stage6 Streetrace tai Stage6 Sport Pro MK2 jos haluat vähemmän huoltamista. Tuo Sport Prokin on jo melko tehokas pytty.
7.10.2012 14:06
Jotkut teistä aeroxin omistajista varmaan tiedätte, että onko vanhan ja uudemman mallin roxin keulan t-paloissa eroa? Tarvis kun oon hommaamassa aeroxin keulaa omaan bw´ssään missä on se kauhea usd-keula.
7.10.2012 14:17
Mielestäni ihan samanlaiset, ainakin ulkosesti. Mitä nyt 2000vm nitron ja 09 aeroxin omistan. Muokkaapa siihen bw'sää roxin tekniikka, lähtis halvalla lohkot
8.10.2012 16:23
Mitäs muut ovat mieltä 2013 roxin uudistetusta ilmeestää? Omasta mielestä ainakin etukate ja penkki ovat melko törkeitä tai no itseasiassa kun nykyiseen roksiin on tottunut, niin ainkin näin ensivaikultemalta koko mopo vaikuttaa suorastaan hyvin kauhelta edellisiin malleihin verrattuna.
http://www.yamaha-motor.eu/uk/products/ ... ||nulltexthttp://www.youtube.com/watch?v=fzuItBS-sR8
8.10.2012 16:31
Jokuhan tuon jo linkkasi ajat sitten mutta sama mielipide että ruma
8.10.2012 19:41
Mikäköhän on roksissa, kun vähän aikaa toimii tosi hyvin, mutta sitte ku ajan noin 500m niin alkaa hyytymään ja ei ota enää piikkiä, tämä alkoi kun vaihdoin teharin kiinni. Osia ovat siis: 50cc Motoforce Racing alu pytty, 17,5 dellorto 90 suuttimella (98 suuttimella röpöttää eikä ota piikkiä) Tecnigas Trek ilman kuria, 50% kytkimen jouset, 15% vp ja 3,5g rullat
Alavääntöjä on myös aika vähän, mutta taitaa olla aika yleistä racing pytyissä?
8.10.2012 19:49
Taitaa tuo vp olla liian löysä.
8.10.2012 20:01
Miten kotikonstein saa helpoiten irti kytkinkellon mutterin? :O
8.10.2012 20:04
On ollut myös 50% vp jousi, mutta ei vaikuttanut melkeinpä mitään
8.10.2012 20:08
Elzux kirjoitti:Miten kotikonstein saa helpoiten irti kytkinkellon mutterin? :O
Takajarru pohjaan, lukkopihdit tai räikkä ja vasaralla napauttelet parikertaa aukipäin.