Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...
Alueen säännöt
Apua löytyy myös tietopankista!Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
9.2.2013 10:32
Rullien kanssa oon temppuillut ihan liikaa, ei niillä saa korvattua löysää vastapainejousta millään.
Ja kyllä se hyytyminen johtuu tuosta jousesta kun aina uuden vaihtamalla alkaa taas potkimaan.
Nyt on stage6 medium niin pitäisi kokeilla hardia jos kestäisi vähän kauemmin..
9.2.2013 14:35
Jäähytysreikiä koppaan ja twist control, eipä ole ongelmaa varsinkaan talvella.
http://www.youtube.com/watch?v=MZwfijG92i8Tuo lisää samalla jousen esijännitystä, joten voi käyttää astetta löysempää vpjousta.
9.2.2013 16:38
Muuten hyvä mutta varikopassa on jo reilusti jäähdytysreikiä ja on joku jäähdyttävä kytkinkellokin. Silti talven vingutuksissakin lässähtää nuo jouset...
9.2.2013 20:38
Mooooro, osaisko joku neuvoa? Mulla on tommonen keeway matrix -09, prikka pois varista, _koko_ putki tyhjä (teharilook putki) eli ne molemmat reikälevyt pois, hukkaputki pois ja katissa parin sentin reikä. Mutta mopo ei kulje minnekkään, kiertää todella paljon mutta huiput 56kmh gepsiin, kiertää aivan vitusti jo 50kmh kohdalla mutta ei kulje, miksi? :o
9.2.2013 21:44
Vaihtoehtoja:
-oot kasannu varin väärin prikkaa poistaessa tai poistanut väärän prikan (kannattaa tarkistaa äkkiä sillä pian on kampiakseli entinen jos näin on) (oikea poistettava on sellanen sormus siinä liukuholkin päällä eikä se ohut prikka tuuletuslautasen takana)
-variaattorin hihna kulunut
-sulle on sattunut malli missä on kuristettu takavari jossa ne lautaset ei aukea yli puolenvälin
Ja putkesta on saattanut tulla melkonen tehoputki jos olet sen kerran kokonaan tyhjentänyt. Mulla on itellä vain se ensimmäinen reikälevy poistettu ja vääntöä löytyy ja on hyvä putki mutta kun se on kokonaan tyhjä niin se ainakin ulkomuotonsa perusteella on melkoinen tehari ja jos se toimii kuten teharin pitää niin sen pitäisi ottaa aika hurja piikki korkeilla kierroksilla ja alavääntöä ei luulisi olevan yhtään, mutta en tiiä kiertääkö vakiosähköillä ees sinne asti. Eli se vaatisi hyvin säädetyn variaattorin (kevyemmät rullat ja jäykät kytkinjouset) että sen saa toimimaan hyvin, muuten se putki on melko varmasti aika surkea kokonaan tyhjennettynä, ainakin teoriassa. En tiiä sitte voihan se toimia jo alakierroksiltakin kun se on niin paksu ja jyrkkä että ei välttämättä ota mitään piikkiä.
Ja oothan muistanu isontaa suutinta kurittoman putken kanssa?
9.2.2013 22:11
Hihna kulunut, ylikevyet tai kulmikkaat rullat?
9.2.2013 22:38
Uusi hihna, kaikki kasattu oikein sekä rullat kunnossa. Ja joo on kokeiltu isommalla, mutta ei toiminut sillon ollenkaan
Eli jos sen takimmaisen
? reikälevyn hitsais takas? Mitenkäs se muuten onnistuu, teenkö siihen sen pyöreän pellin johon (minkäkokoiset) reiät, ja tarviiko siihen niitä putkia laittaa?
E. Siinä on nyt 50 suutin, kokeilin sillon 55 suuttimella millä ei toiminut. Minkä kokoisella sit kannattaisi kokeilla? Vai hitsaanko ihan suosiolla sen levyn sinne putkeen?
9.2.2013 22:48
Turhaan hitsaas sinne mitään takaisin. Ota mielummin kattikin pois kokonaan kuristamasta.
Suutin kuulostaa todella pieneltä.. Vakiosuutin?
9.2.2013 22:52
Vakiosuutin kyllä, ei kehtais ottaa kun kuiteskaan sen jälkeen toimi koko paska
9.2.2013 23:05
Miksei toimisi, sehän kuristaa. Ja laita suurempaa suutinta..
9.2.2013 23:13
Minkä kokoinen suutin kannattas tällä hetkellä laittaa?
9.2.2013 23:18
Kokeile, mulla on tuossa kiiwissä "kiuas"mallin putki, tehoalkukäyrä ja katti revitty irti niin 58 on sopiva.
Kokeile vaikka 56 ->
9.2.2013 23:19
Pitää käydä ostamassa, mutta outoo kun ei toiminut sillä 55 suuttimella ollenkaan
10.2.2013 0:24
Image kirjoitti:Pitää käydä ostamassa, mutta outoo kun ei toiminut sillä 55 suuttimella ollenkaan
Mitä meinaa ei ollenkaan?