Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

Re: Keskustelua sylintereistä

2.6.2014 7:58

jkoljo kirjoitti:Pitäisi tietää niiden tarkat mallit. Kumpikin on kovia merkkejä, ja niillä on laaja tuotekategoria. Jostain Malossin 70cc mallista saattaa irrota 8 hp, ja jostain 25 hp.


Okei, pitää selvittää mitkä mallit niissä on :)

Re: Keskustelua sylintereistä

13.6.2014 22:59

Mikä vaaka minarellin pytty toimii hyvin Giannelli rekordin kanssa ja antaa vähän enemmän tehoa kuin vakio.Saatan hommata myös 19mm Dellorton kisakaasarin ja siihen sopivat Stage6 imupuolen osat.

Re: Keskustelua sylintereistä

25.7.2014 13:51

Hei, tietääkö kukaan mikä kone näissä sym 2t skodeissa on ? Kukaan kokeillut vaakaminarellin pyttyä tälläseen ? :eek:

Re: Keskustelua sylintereistä

30.7.2014 15:02

Onko tätä mahdollista saada sylinterista ehjänä irti? Kuva

Re: Keskustelua sylintereistä

3.8.2014 3:46

Kannattaa laittaa jotain irrotusainetta esim. WD-40 ja knipex cobrat on hyvät koska ne kiristyy itestään väännettäessä, lukkopihdit voi luistaa.Voi tietysti lämmittää kaasupillillä avuksi niin lähtee monesti helpommin ja vähän naputella jollain tai leikata katkenneeseen tynkään ura ja lyödä iskuruuvarilla irti, tai hioa tasapäiseksi ja porata vastakierretapille reikä tai hitsata siihen mutteri tai joku, kyllähän tuon saa irti vaikka miten.

Re: Keskustelua sylintereistä

4.8.2014 17:53

Kyllähän se lähti varsin helposti sieltä pois. :) Eli otin putkea irti ja ruuvasin pulttia auki niin yhtäkkiä meni poikki

Re: Keskustelua sylintereistä

4.8.2014 18:55

Joo ei tuommonen oo paha, eri juttu jos katkeaa kierteen sisälle ahtaaseen paikkaan.

Re: Keskustelua sylintereistä

5.8.2014 20:40

moro! tarttis pikasen vastauksen! eli pystyykö tämän sylinterin porauttamaan :)? ettei ole kovakromi sylinteri :roll: kyseessä siis minarelli am6 vakio sylinteri :)
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.

Re: Keskustelua sylintereistä

5.8.2014 21:23

Jännä skootteri sulla jos kerran AM6 siitä löytyy. Eli mopopuolelle, hus. Ja vastaus itse kysymykseen: pitäisi voida, mutta varmista vielä tuossa AM6-topicissa.

Re: Keskustelua sylintereistä

6.8.2014 12:43

juu oli ihan aivopieru tuo kysymys :D ei alumiini sylkkä ruukaa ruostusa nii tottakai tuo on valurauta sylkkä :lol:

Re: Keskustelua sylintereistä

7.8.2014 22:07

Pitäs slideriin ostaa vähän tehokkaampi pytty ni kertokaas te viisaat, että mikä naistä kolmesta olis nyt se paras vaihtoehto.

Polini 70cc sport
Malossi 70cc sport
dr evolution 70cc

Pytyn kanssa tulee olemaan malossin multivar, dellorto 17.5 kaasari ja technigas trek tehoputki.

Re: Keskustelua sylintereistä

10.8.2014 23:44

Elikkä olis tarkotuksena vaihtaa pyttyä vanhan ollessa jo tarpeeksi väljä.
Mikäs olisi paras pyttysarja tälle kokoonpanolle: Tecnigas q-tre, 18millinen kaasari ja sitten kytkin ja kytkinkello luultavasti vaihtuu ns"sporteiksi". 70cc ei varmaan ole järkeä tämän setin kanssa edes haaveilla?
Kyseessä on Piaggio typhoon Vm 2003 ilmajäähy koneella.
Kiitoksia jo vastauksista!

Re: Keskustelua sylintereistä

19.10.2014 1:51

iteltä löytyy päälle 10tkm ajettu kiivi ry6 pihasta niin sanokaahan onko mitään järkeä tilata RMS merkkistä pyttysarjaa? Tuommonen halpa raippivehe talven liukkaille vaa on että riittäs ku ois toimiva, tehoja en hae :D

Re: Keskustelua sylintereistä

19.10.2014 3:12

Ei, osta mielummi kunnon mäntä ja porauta/hoonauta vakiopytty. Paljon parempi ku RMS. Samalla voi viilalla vähä kutittaa pakoaukkoo ni saa hiukka lisähupia räppäilyyn ;)

Re: Keskustelua sylintereistä

19.10.2014 13:13

Kiitoksia :lol: