Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

29.6.2014 23:49

Jos haluut kulkua/kiihtyvyttää lisää ni unohda se Go.

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

10.7.2014 14:55

Kellään kokemuksia Tecniqas q-trestä? Saako varin helposti säätöihin ton putken kanssa? Onko kyseisellä putkella paljonkin eroa tyhjennettyyn vakioputkeen?

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

20.7.2014 17:20

Elikkäs kaivattaisiin neuvoja. Putki on stage6 pro replica. Laitoin 68 suuttimen. (vakio52) ja sekarullat. Elikkäs jokatoinen alkuperäinen ja jokatoinen 5g. Mutta kulkee vaan 62..Vpjousi liian löysä?

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

21.7.2014 8:07

Suutin on varmaan liian iso jos et oo muuttanut muuta vakio airboxista, veikkaan että sopiva on 60-62.Vp tuskin on liian löysä.Onko hyvin muuten tehoalueella?Itellä oon huomannu että paremmin toimii saman painoisilla rullilla, on jotenkin täsmällisempi mutta ei se huippuihin vaikuttanut.Kannattais aina laittaa mistä merkistä ja mallista on kyse vaikka veikkaan että roxi tai keeway sulla varmaan on jos vakio suutin on 52.

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

23.7.2014 16:59

En tajua miks jengi disauttaa Tecnigasin Next-r:ää?
Mulla on se Apriliassa. Säätöinä 60 suutin 5,5g rullat ja jäykempi vp jousi. Kulkee mittarin mukaa 85kmh
kiihtyy ja kulkee hyvin ei mitää valittamista.

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

27.7.2014 20:17

Joo ja Leovincen putkella et tee mitään jos uskot kaiken mitä täällä sanotaan, täällä on varmaan kaikilla liian kevyet rullat niin kierrokset huutaa tehoalueen yläpuolella ja sitten jos vertaa jotain pro replicaa nextiin niin kyllähän se pro replica toimii samoilla säädöillä paremmin koska se vetää hyvin vielä korkeilla kierroksilla.

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

16.8.2014 11:44

RY6 kirjoitti:Suutin on varmaan liian iso jos et oo muuttanut muuta vakio airboxista, veikkaan että sopiva on 60-62.Vp tuskin on liian löysä.Onko hyvin muuten tehoalueella?Itellä oon huomannu että paremmin toimii saman painoisilla rullilla, on jotenkin täsmällisempi mutta ei se huippuihin vaikuttanut.Kannattais aina laittaa mistä merkistä ja mallista on kyse vaikka veikkaan että roxi tai keeway sulla varmaan on jos vakio suutin on 52.





Siis peugeot skootterina... Nyt vpjousi vaihdettu ja menee joku 64-65... Suutin 70, vakio putsari. Rullat 7.5g ja vakiot oli siis 9g. Puhaltaa vähän ilmaa alkukäyrästä.. Kuinka paljon vaikuttaa pieni vuoto? 70 suutin oli liian pieni vaahtomuoviputsarin kanssa... :eek:

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

14.9.2014 13:15

Minun vanhasta mbk boosterista katkesi vakioputki ja ostin Giannelli go:n tilalle. Pistin putken kiinni ja kokeilin niin kulki kävelyvauhtia :itku: . Putken kun otti irti niin liikku taas ihan normaalisti. Mitäköhän tuolle putkelle kannattas tehdä?

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

17.9.2014 22:06

Paljonkohan mahtaisi Aerox kulkea Technigas Next-R-putkella ja prikka pois?

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

3.11.2014 1:37

Kertokaas mikä ois hyvä putki leovince zx:n tilalle. Alkaa olee jo ruostunu alkukäyrästä puhki(hitsailtu on). En halua nopeutta lisää, vain kiihtyvyyttä. Nopeita vastauksia!

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

10.3.2015 18:48

Elikkäs ostin tutulta tuohun keewayn hurricaneen teharin. Mallista en ole varma, mutta voisi olla ehkä tecnigas Q-Tre. Laitan kuvaa illemmalla. Äänet pieneni ainakin kunnolla.
Tuohon on myös vaihdettu virivari, mutta mallista en ole varma. Kaasarina on dellorton 18 millinen kaasari.
Olisiko 4.5 grammaiset rullat hyvät ja +15% kytkinjouset ?
Edit: Entinen omistaja sanoi, että samoja rullia ja jousia on käytetty 70cc kanssa. Elikkäs ei ole vakiot.
Tuossa putki tolla kulkee noin 70 km/h mittariin.

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

12.4.2015 22:06

Mulla on roxissa kiinni kurillinen s6 pro replica ja ongelmana on että ei tuu kunnollista tehopiikkiä. Kiihtyy ihan pirteesti ja lähtee vetämään ihan nätisti mut selkeetä tehopiikkiä ei tuu eli vaikuttaako se että putkessa on kuri niin siihen että ei tuu tehopiikkiä. Variaattori omasta mielestä ihan ok säädöissä löytyy s6 sport pro kytkin jossa sisällä stage 6 +50% vp-jousi ja +30% (oranssi) kytkinjouset, 4,3gr rullat ja kaasarissakin 12 kokoo isompi suutin. eli onko kellään kokemuksia asiasta??

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

12.4.2015 23:20

Tota... Mietippäs nyt. Miksi siellä putkessa olisi se kuri jos se ei vaikuttais mihinkään? Sikshän se siellä just on, että se tuhoaa sen putken toiminnan, eikä saa mopoa/skootteria kulkemaan liikaa, kun on "E-hyväksytty, kurillinen putki".

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

9.5.2015 21:49

onko toi giannelli extra v2 hyvä vakio apikkaan??

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

27.5.2015 20:47

Miten ton next r :än änkän saa purettua ?