Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

30.5.2013 11:50

Sillä ei ole mitään virkaa teharin kanssa, koska teharissa ei ole katalysaattoria.

Oletan että Atlantiksessasi on Piaggion valmistama kone. Voit repiä koko SAS-venttiilikotelon irti. Kotelon ilmanottoletku kannattaa tukkia, tai vaihtoehtoisesti purkaa konetta niin paljon että senkin saa irti. Toinen vaihtoehto on jättää SAS-purkki paikalleen ja tukkia vain se pakoputkeen kiinni tuleva letku.

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

11.6.2013 16:57

kellään kokemusta giannelli next putkesta? millanen on ja onko helppo ottaaa kuripois?

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

14.6.2013 2:26

Vastaa lähinnä vakioputkea. Älä anna halvan hinnan ja kisaisen ulkonäön hämätä, vaan harkitse vaikkapa Extraa mikäli etsit kohtuuhintaista ja tehoa tuovaa putkea.

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

18.6.2013 1:19

millaisia nuo turbokitin teharit ovat? kokemuksia?

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

18.6.2013 2:21

Aika huonoja ilmeisestikki, kannattaa suosiolla ostaa joku kunnon tehari jos haluaa tehoa. Jos taas haluu et menee alle 65, niin sitte tietenki joku einiinkireä-putki.

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

18.6.2013 2:56

kumpi olis parempi putki: leovince tt vai giannelli extra? mopona toimii jog r (muuten vakio, prikka pois)

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

19.6.2013 3:53

Giannelli Extra, leovince ei ole lähellekkään niin tehokas kuin Extra.

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

19.6.2013 23:54

Elikkä mistä vois johtua ,että kylmällä koneella ottaa huomattavan piikin ,mutta lämpimällä ei ota ollenkaan? Voiskohan olla että vp löystyy vai voiskohan olla kun en ole suutinta kerenny vielä vaihtamaan niin kylmällä koneella olisi ryyppy päällä ja sitten kun ajaa vähän aikaa niin menee pois päältä?

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

24.6.2013 0:21

onko tolla giannellin extralla ja giannellin extra v2 putkella jotain eroa muussa kuin ulkonäössä? :D

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

28.6.2013 0:25

pösöö147 kirjoitti:Elikkä mistä vois johtua ,että kylmällä koneella ottaa huomattavan piikin ,mutta lämpimällä ei ota ollenkaan? Voiskohan olla että vp löystyy vai voiskohan olla kun en ole suutinta kerenny vielä vaihtamaan niin kylmällä koneella olisi ryyppy päällä ja sitten kun ajaa vähän aikaa niin menee pois päältä?

itsellä teki ainakin samaa kun oli liian löysä vp. kylmänä toimi ihan hyvin mutta kun kone lämpeni vp löystyi ja kierrokset tippu ja vauhti vain hyyty.

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

11.7.2013 10:37

Tätä on varmaan kysytty ennenkin, mutta ihan nopsaan vaa.

Elikkä siis kumpi putki S6 Streetracelle, Stage6 Pro Replica vai Stage6 Pro ?

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

22.7.2013 23:43

Osaako kukaan sanoa, onko E-hyväksytty tehari laillinen tieliikennekäytössä jos siinä on kurit paikallaan? Tästä asiasta tuntuu olevan niin monenlaista tietoa. Vaikuttaako kurillinen tehari sitten mitenkään tehoon vai onko se sama asia kuin vakioputki?

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

24.7.2013 7:19

No periaatteessa sillä E-hyväksynnällä vois heittää poliisia päähän. Eli eiköhän se ole laillinen kuitenkin kurit paikallaan ja vastaa todella paljon vakioputkea, eli miksi edes vaivautua ostamaan kallis tehari ulkonäön muuttamiseksi.

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

7.8.2013 19:02

Tuotas onko kenelläkää ollu kokemusta yasuni z putkesta? onko vaikee säätää tai yms sellast kun alkaa tässä palaa käpy s6 pro replicaan en saa millään kunnon säätöihin. :(

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

8.8.2013 0:31

Jos et saa Pro Replicaa säätöihin, et saa Yasuniakaan säätöihin,

Kysy apua säätämiseen kaverilta tai täällä foorumilla.