Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

Re: Yleistä keskustelua variaattorista

21.4.2013 21:58

No ostan 4,5g rullat ja testaan niitä :) ja kyllä ZX on tällä hetkellä X-Pro sitten joskus ;)

Re: Yleistä keskustelua variaattorista

21.4.2013 22:49

poistin prikan tuosta 2012 mallin roksista mut meno ei parantunu yhtää ja liikkeelle lähtö vaikeutui. Voisko hihna luistaa ( uss mopo) koska on liian pitkä. Jos näin on niin millasta hihnan ostaisin. :s

Re: Yleistä keskustelua variaattorista

22.4.2013 7:01

No tuskin se luistaa jos kerta ihan uus roxi kyseessä.

Re: Yleistä keskustelua variaattorista

22.4.2013 14:33

Anteeksi nyt taas kun olen kyselemässä :D mutta kummiskin , semmoista asiaa että http://www.moposport.fi/fi/kytkinjouset ... tuoteryhma eikö noiden jousien pitäisi mennä narakun kytkimeen, vastaa vakio kytkintä ja kai se on kaikin puolin lähes vakiokytkimen tapanen :)

Re: Yleistä keskustelua variaattorista

22.4.2013 15:28

Yamaha-poju kirjoitti:Anteeksi nyt taas kun olen kyselemässä :D mutta kummiskin , semmoista asiaa että http://www.moposport.fi/fi/kytkinjouset ... tuoteryhma eikö noiden jousien pitäisi mennä narakun kytkimeen, vastaa vakio kytkintä ja kai se on kaikin puolin lähes vakiokytkimen tapanen :)

Käyhän nuo mutta kannattaa silti ostaa ne narakun omat toimii kaikista parhaiten siinä kytkimessä :)

Re: Yleistä keskustelua variaattorista

22.4.2013 16:09

mutta eikös ne narakun omat ole jonkun verran löysempiä kun nuo malossin omat?

Re: Yleistä keskustelua variaattorista

22.4.2013 19:25

Ootteko tilaillu tuolta scooter-attackilta noita Leovince ZX-R:iä? Tuleeha siinä oikeat rullat ja kytkinjouset, ja sit ei muutakun suutin 5-10 kokoo isompi ja malossi keltane VP-jousi? :lol:

Re: Yleistä keskustelua variaattorista

22.4.2013 20:11

Tuleeko putken mukana muka jouset ja rullat.
Ei mulla ainakaan pro replican mukana tullu.

Re: Yleistä keskustelua variaattorista

22.4.2013 21:50

Ei taida enään tulla rullia tai vp jousta mukana? näin ainakin itse olen ymmärtänyt mutta jossain paikoissahan vielä saa tuollaisia settejä joissa on rullat ja vp jousi mukana 8o ???

Re: Yleistä keskustelua variaattorista

22.4.2013 22:28

Oman leonvince zx :än mukana tuli kytkin jouset ja rullat.

Re: Yleistä keskustelua variaattorista

23.4.2013 15:36

Laitoin kurilevyn takaisin speedfightiin ja se ottaa kiinni noin 50kmh vauhdissa ja silti kone vetää mittarin yli 70. Kone huutaa kun hullu ja kun kaasun pistää pois ja vääntää sitten taas lisää mopo ei sytytäkkään enää heti vaan hetken (1-2 sekunttia) odottelee kun taas ottaa vedon. Vireinä toimii airsal alu 50cc, leovince zx ja rajoittamaton cdi. Varmaan pitää se ottaa pois kun ei voi ees pinta kaasulla ajella ettei kurilevyä vasten huudata. Vähän vaan kuumottaa noi poliisit jos ilman ajelee.

Re: Yleistä keskustelua variaattorista

23.4.2013 20:25

Mites mikä vp ja kytkinjouset?

Re: Yleistä keskustelua variaattorista

25.4.2013 22:11

Mikä on Aprilia SR 50R kaasarimallin vakio variaattorin prikan ulko- ja sisähalkaisija? Paljoko niiden pitäs olla jotta tulis kulkemaan noin 10km/h lujempaa? Mopo on siis vakio ja kulkee 45km/h. Tähän pitäs saada muutos.

Re: Yleistä keskustelua variaattorista

26.4.2013 20:44

Nopea varmistus! Benelli 49X, onhan variaattorin etulautasia kiinni pitävässä mutterissa normaali kierre kampuran päässä, eli aukeaa vastapäivään?

Re: Yleistä keskustelua variaattorista

26.4.2013 23:56

Jep, aukeaa vastapäivään, voi olla toki aluksi tiukassa ;)