Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

Re: Tekniset ongelmat

9.5.2012 22:33

mitkäs kaikki tsydeemit vaikuttaa leipomiseen? itel koneremppa tehty ja jo kerran mennyt männän renkaat

Re: Tekniset ongelmat

9.5.2012 22:34

Toisella puolella ovat.

Re: Tekniset ongelmat

9.5.2012 22:35

Oletko avannut alakerran? Siellä saattaa olla kaikkea hiekasta männänpalasiin. Entä öljynsaanti, pumpulla vai seoksella? Onko pumppu oikein säädetty?

Re: Tekniset ongelmat

9.5.2012 22:37

Pasikiainen kirjoitti:Toisella puolella ovat.

Eipä niihin sitten kuulu mitään, ellei reiät ole läpi asti ;) Koitappa putsata se kaasari!

Re: Tekniset ongelmat

9.5.2012 22:39

Tehty. Ei edes lupaa, joka itseä kummastuttaa eniten.

Re: Tekniset ongelmat

9.5.2012 22:40

Ootko varma, että sytkäpuoli on kunnossa?

Re: Tekniset ongelmat

9.5.2012 22:41

juu avasin kun kampiakselia vaihdoin.. putsasin perusteellisetsi ja shillee silti meni männänrenkaat...laitan aina öljyy bensan sekaan

Re: Tekniset ongelmat

9.5.2012 22:44

Rajis- kirjoitti:Ootko varma, että sytkäpuoli on kunnossa?

No mistä näistä tietää, tulppa bränikkä. Iskee pirun hyvän kipinän... Mietin sitä et jos olis kiila paskana ja magneetto päässy pyörähtään, mutta sitten taas, kyllä mulla on aina käyntiin lähtenyt vaikka niin tekisi, käy vaan saatanan huonosti.

Re: Tekniset ongelmat

9.5.2012 22:48

pasi tsekkaa sylinterin tiivisteet / kannen tiiviste ja kannattaa tulppa uusia. tulppa ei välttämättä sytytä sitä paineen alla jos siinä on häikkää... viimeinen vaihtoehto on kannen uusiminen koska tulppa ei välttämättä anna kunnon kipinää kun se on kannessa kiinni

Re: Tekniset ongelmat

9.5.2012 23:04

Jos puristukset löytyy niin turhapa sieltä on tiivisteitä uusia, ja kuten sanoin useammalla tulpalla kokeiltu :roll:

Re: Tekniset ongelmat

9.5.2012 23:07

Kurkkaappa muuten huvikses sinne magneeton puolelle, itellä oli staattorin johot hangannu vauhtipyörään ja kipinä tuli mutta pätki aivan helvetisti ja jos niitä meni räpläämään niin sammu ;)

Re: Tekniset ongelmat

10.5.2012 14:59

Mistä johtuu että kaasua vääntäessä boooaa ja sammuu?
jotain kaasarin säätöä? Kyse on roxista johon vaihoin 21mm kaasarin ja suutin on 85.
ilmaruuvi on 1,5 kiekkaa auki.

Re: Tekniset ongelmat

10.5.2012 15:24

Liian pieni suutin. Virit?

Re: Tekniset ongelmat

10.5.2012 15:28

-motoforce racing 50cc
-Yasuni R putki
-Polini speed control vari
-4,5g rullat
-Motoforce evolution kytkin
-Hebon pun vp-jousi
-Motoforce siniset kytkinjouset

ja se kaasari.

Re: Tekniset ongelmat

10.5.2012 16:19

Tuume kirjoitti:Kellään mitään tietoa miksei mittaristoni toimi? Ongelmat alkoi kun akun -johto hyppi kiinni ja irti akussa. Sulakkeet paloi aluksi heti kiinni laitettua kunnes se yhtäkkiä lakkasi. Nyt sulakkeet akun vierestä on kunnossa, eihän muualla ole sulakkeita? Kuinka saisin selvitettyä onko vika mittaristossa vai johdoissa tms


Eli jollei kukaan tiedä miksei mittaristo toimi, niin osaisiko joku kertoa miten saan selville, onko vika mittaristossa vai jossain muualla? Kaikki muut saman johtonipun sisältä tulevat jutut(vilkut, töötti, tappokatkasin, virtalukko ym.) toimivat, joten en oikein jaksa uskoa että johtojen kuori olisi rikkoutunut ja mennyt oikkariin ja näin rikkonut mittariston. Miksi tuollainen sykäyksittäinen virta edes rikkoisi mittarin? Apua!