Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

Re: Virityspaketin spekulointi

24.10.2011 16:08

Malossin multivari, Polinin varit, Stage6:n Pro.

Re: Virityspaketin spekulointi

25.10.2011 20:00

*Malossi sport 70 (ilma) Muuta isompaa pyttyä ei laitteeseeni saa.
*Stage6 Pro Replica
*Dell'Orto 19 PHBG (Isompaa ei järkevällä kiinnityksellä saa ja turhaa sitä isompaa hankkia imukaulan maksimikoon takia.)
*Imukaula, läppien pää 18 mm, kaasuttimen pää 19 mm (suurennettu vakioimukaula)
*Malossi kevlar X - hihna
*Malossi Fly - kytkin + 2,0 punaiset Malossi - kytkinjouset
*Malossi torsion controller
*Malossi vastapainejousi, +50 % punainen
*Malossi vahvistettu kytkinkello jäähdytysurilla
*Malossi Multivar
*Malossi rullat 6,0 gr (Vakiot olivat 8.5 gr ja turha konetta alkaa huudattamaan enempää kun ei tule sen enempää tehoa.)
*Avarrettu läppien rajoittimia
*Kymco Cobra '98 muokattu AC CDI -> DC CDI:ksi irroitettavalla rajoitinpiuhalla = ei kierrosrajoitinta halutessa, huippukierrokset laitteella on 8000.
*Malossi E14 ilmansuodatin
*Malossi 15/44 perävälitykset

Mitäköhän tulee keräämään nopeutta, mitään huomautettavaa?

Re: Virityspaketin spekulointi

25.10.2011 20:18

Kyllä nyt ainakin satanen pitäs mennä rikki. Mutta jos et oo vielä hankkinu putkea, niin osta suoraan Pro ja kytkimeks kans mielummin delta tai joku muu.

Re: Virityspaketin spekulointi

25.10.2011 20:23

Valitettavasti mun skootterin ei saa parempaa putkea enää mistään, paitsi jos tuurilla löytää käytettyjä. Toihan toimii viel iha hyvi ei-niin-kireiden 70 pyttyjen kanssa jos tietopankin kautta oon lukemalla saanu ymmärtää?
Joskus oli Hebolta Manston Replica 70 ilmapyttysarja ja siihen soveltuva putki ja toinen putki oli Tecnigas RS-70. Mutta ei saa enää mistään ja luulen että Fly kestää ton setupin ihan hyvi, mut voin harkita Deltaa.
Viimeksi muokannut MacLumme päivämäärä 25.10.2011 20:26, muokattu yhteensä 1 kerran

Re: Virityspaketin spekulointi

25.10.2011 20:26

No jos rälläkkä ja hitsi pysyy kädessä tai vaikka akverin kädessä niin kyllähän siihen putkia saa vaikka millasta. ;)

Re: Virityspaketin spekulointi

25.10.2011 20:27

Niinno, mutta ei löydy oikein taitoa semmoiseen hommaan, mutta pitää harkita. :)

Re: Virityspaketin spekulointi

25.10.2011 20:30

Mutta jos löytyy joku kaveri/muu tuttu joka osaa niin pyydät kauniisti että jos se vois modaa sen. Annat vaikka kahvipaketin tai testiajon sille palkaks.

Re: Virityspaketin spekulointi

25.10.2011 20:31

Hehheh joo löytyy kyl yks semmone hyvä kaveri. :) Pitää kattoo sit ku ajankohtast.

Re: Virityspaketin spekulointi

25.10.2011 23:27

Elikkä ajattelin hommata tämmösen setin roxiini: Stage6 streetrace 70cc, stage6 hpc kampura,Hebo ng vari, Leovince RR tehoputki,Stage6 racing 19mm kaasari,malossin punanen vp,malossin punaset jouset(vakio kytkimellä mennään). Eli miten rullais tuolla setillä ja mitä muuta pitäisi vielä ostaa? :D

Re: Virityspaketin spekulointi

26.10.2011 20:10

Eipä tohon muuta tarvii, säätöosia tietenkin. Ja vaihda ihmeessä putki Stage6 Pro:hon.

Re: Virityspaketin spekulointi

26.10.2011 22:39

Laitoin tänään uuden pytyn roxiin,stage6 sport pro 70cc. Nyt pitää viel hommata sopiva kaasari ja putki,mut en osaa päättää =D Aattelin stage6 pro tai r1200 ja kaasutin jotain 17.5mm - 24mm väliltä.Paljos oikeilla osilla saa tehoa irti ja paljon tossa pytys on männän vaihtoväli? Kiitos

Re: Virityspaketin spekulointi

26.10.2011 22:43

R1200 putkea ei kannata laittaa, jos kone ei ole muuten huippuunsa viritetty. Pro on paras siihen ja kaasuttimeksi 19-21 millinen riippuen muusta setupista. Mäntä kannattaa vaihtaa siinä 2000-3000 kilometrin tienoilla.

Re: Virityspaketin spekulointi

26.10.2011 23:02

Juu mitenköhä pelittäis 17.5mm lortolla ,ku sellasen oon joskus kauan sitte hommannu?
Mitä eroa on tavallisella ja racing kaasarilla?
Ja paljon tosta pytyst saa tehoo 21mm kaasuttimella ?
Vielä sellanen kysymys , et kauan sillä samalla sylinterillä voi ajaa ennenkun se on väljä?Kestääkö yhtä kauan ku perus valurauta sylkät?

Re: Virityspaketin spekulointi

26.10.2011 23:25

Kyllä se toimii 17.5mm kaasarillaki mutta et saa kaikkia tehoja irti. Racin mallista löytyy tuoreöljyvoitelulle ja alipainehanalle paikka+suuttimen pikavaihto.
Alumiininen sylinteri kestää kauemmin kun valurauta.

Re: Virityspaketin spekulointi

27.10.2011 7:02

Mulle on aina sanottu ja oon aina lukenu että S6SP:ssä olis männänvaihtoväli joku 5-6tkm. Riippuen tietysty ruoskimisen määrästä ja sisäänajon onnistumisesta.