Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

31.10.2012 22:39

Ei ainakaan jaksa hiljasesta vauhdista jaksa vetää kunnolla eikä välttämättä mee mäkiä tehoalueella jos on löysä vp.

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

31.10.2012 23:00

Joo ja kannatta sitten kokeilla vähän muitakin eri rullia kuin. 5,5g ja 3,8g, sille välille kun mahtuu aika paljon eri painoja. Multivari nyt ehdottomasti kiinni etenkin teharilla. Multivariin sitten vvain 16*13 kokoisia rullia, eikä vakiokokosia.

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

31.10.2012 23:10

siis mulla on jo kiinni malossin multivari ;) taisin selittää vähän jäisesti. Mut oon miettiny ku tuoll tietopankissakin sanotaan että Tehari + kisavariaattori viri 3.5-4.5gr rullat tai jotenki tonne päi. :roll:

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

1.11.2012 0:03

riippuu ihan perävälityksien pituudesta koneen vakio tehoista, ne tiedot täsmää ehkä johonki tiettyyn skootteriin.

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

1.11.2012 19:41

Niin siis teharilla kevennetään rullia n. gramman sama pätee niin vakiolla varilla kuin virivarilla.

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

1.11.2012 22:59

selevä

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

3.11.2012 14:10

moro, mistä leovince zx putkeen (yamaha aerox) saisi uudet kiinnikkeet kun niitä ei ole kun ostin sen.. änkkä pyörii ympyrää niin siksi haluaisin ne. ja käykö siihen putkeen jonkun muun putken kiinnikkeet?

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

4.11.2012 2:59

Siis mitkä kiinnikkeet?

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

12.11.2012 15:42

Tarkotitko niitä kiinnikkeitä millä änkkä tulee kiinni putkeen? 8o

Edit: Ainiin ja hitsaa se änkää kiinni jos mahdollista pysyy varmaan parhaiten? :D

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

26.11.2012 19:29

Käykö Aprilia Sr factory ruiskumalliin (-06 vm) stage6 pro replica joka on tarkotettu esim. Piaggion kaasarimalliseen skootteriin, tai aprilian kaasarimalliin? Toimiiko kutenpitää ja toimiiko ilman ruiskun säätöä jos pitää kurin paikoillaan, minkälaiset osat variaattoriin vai tarviiko edes vaihtaa kurillisena? nii ja en hae tehoa vaan ulkonäköä siksi kuri, tulee kuitenki joku valittaa että turha jos on kuristus

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

27.11.2012 18:29

Valitettava tosiasia vaan on että kurillinen putki on aivan paska ajettava. Toki ruisku pitää myös säätää.

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

3.12.2012 20:44

joosiis toi leovince zx nii kun sen änkän päällynen on hiilikuitua niin ei oikein voi hitsata kiinni... ois joku keneltä ostaa ne KAIKKI kiinnikkeet...

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

4.12.2012 19:24

Jos kerran tyhmiä kysymyksiä ei olekkaan niin kysytääs sitten. Eli paljokohan tuo -12 Roksi menis Leovince zx-r:ällä? eli siis prikka pois ja tottakai putkesta kuri pois :D Ja eikö noissa uuemmissa rokseissa oo vielä se "sylinteri kuri"?
Ja kuinkä jäykät jouset pitäs tunkee ja suutin... :lol:

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

4.12.2012 19:29

Pakoaukossa saattaapi olla joo roksissa kuri. Kannattaa tsekata kun otat putken irti, näkee ihan helposti onko sitä kuristettu. Tuo leovince on niin paska putki, että menee varmaan jotain 75kmh max. Kannattaisi ostaa suoraan vaikka Tecnigas Next-r tai jos oikeen paljon haluut tehoa niin osta se Pro Replica :D

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

4.12.2012 19:37

Ei next-r kyllä paljoa sen parempi ole :D Ja jos kerran aikoo leovincen ostaa, niin antaa ostaa jos tykkää kyseisestä putkesta. Pytyssä on kuristettu pakoaukko, se poistetaan viilaamalla pakoaukko avarammaksi(ei kannata lähtee kokeilemaan jossei tiedä mitä tekee). Rulliksi n. 1-1,5gr vakiota kevyemmät, vp-jouseksi malossin keltanen tai punanen lienee sopiva, kytkinjouset oman maun mukaan(eli päätä itse haluatko että lähtee heti alakierroksilla liikkeelle vai vasta piikillä).