Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

18.9.2012 21:43

Juu morjesta taas kaikille! Oon ite ostamas tota gianelli rekord putkea niin antakaa joku pieni mielipide et onko parempi ku gianelli extra? ja sitte viel et kertokaa mulle teiän säädöistä mitä teil on ollu tol putkel ja roxil.

Itel on nyt 4g rullat ja pinkit top racing vari jouset vissii 30% molemmat. niin oisko malossin punaset tol putkel hyvät?

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

18.9.2012 21:58

Vaan kulkeeko vain 45-50 multivarin kanssa jossa on se muovinen prikka? Varsinkin jos teharin lykkää

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

18.9.2012 22:08

Kulkee se enemmän, mutta kone menee ylikierroksille

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

18.9.2012 23:56

Eikait se persetti sitte autakku ajjaa vakio varilla ilma rikkaa ja kevyillä rullilla nii paras tulloo :D Ja sori että meni aihe vähä putkesta toisaalle :D

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

18.9.2012 23:58

Ei. Älä laita kevyempiä rullia kurittomaan, saat huiput ja kiihtyvyyden vaan laskemaan, ja koneen huutaa.

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

19.9.2012 0:01

Eli vakiorullilla? Ja vp vaihtoo?

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

19.9.2012 0:03

Vakiorullat. Vp:tä tai kytkinjousiakaa ei tarvii vaihtaa jos ei oo löytyny.

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

19.9.2012 0:04

Kiitos tästä.Et tietäisi paljonkohan menee nyt prikan kanssa kun katastaa pitäisi ja yli 49 ei saa ilmeisesti kulkea.

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

24.9.2012 0:57

Eetulaih gianelli rekord on ns. facelift reversestä joten se taitaapi olla
hieman tehokkaampi kuin extra. Itelläni on ollut reverse ja oli melko vaikea saada säätöihin korkean ja kapean tehoalueen vuoksi. Toisaalta suorituskyky oli plussaa, joten suosittelen rekordia noista kahdesta.

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

24.9.2012 16:50

Toi ei kyl mitenkään vastannut mun kysymykseen :D halun tietää mitkä säädöt teillä siin oli. Mitkä vp ja kytkin jouset , rullat? :D

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

24.9.2012 16:52

No joo kyl se vähän vastas et on parempi :D mut mitkä vp ja kytkin jouset ja rullat on hyvät tol putkel?

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

24.9.2012 18:28

No mulla oli ainakin stage 6 hard vastapainejousi (+50%) eli taitaa olla malossin punanen suurinpiirtein saman jäykkynen. Kytkinjouset tais olla joku +50 kans. Ja rullina oli 4.75g.

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

1.10.2012 19:03

morjestaa ! mistäköhä saisin stage6 pro replican kiinnikkeet, ku ostin yheltä kaverilta ni se ei sit laittanu niitä mukaa... :x pitäis typhoonii saaha kyseine putki kiinni

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

1.10.2012 21:53

Mikä näistä olis paras putki stage 6 streetracelle? Doppler rr7, gianelli shot, pro replica vai kenties joku muu?

Re: Keskustelua vakio- ja tehopakoputkista

1.10.2012 22:16

Ota Stage6 Pro.