Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

21.11.2010 23:55

mikäköhän voisi olla kun ostin uuen kaasarin 17.5 dellorton ja asentelin sitte sen ja kun koitin käyntiin nii ei sanonu mitää siinä sit pari tuntia poljeskelin sitä ja vääntelin ruuveja ja neulaa nii sain sen känytii, mutta se huutaa ihan täysillä :S nii jos joku osais sanoa että mitä pitäs tehdä/koittaa?
kiitos

22.11.2010 13:40

Sulla ei luisti oo tarpeeks alhaalla kaasarissa. Sen takia vaikea saada käyntiin ja "tyhjäkäynti" aivan liian korkea.

22.11.2010 20:27

Tarkistin sen luistimen nii kyl se tarpeeks sinne meni, mutta nyt taas kun annoin skoban olla yön ylitte talissa nii ei lähe millään käyntii kastelee vaan tulpan voiskohan pääsuutin olla liian iso? se on täl hetkel 90. ja sit se on nyt pari viikkoo seisonu kylmässä talissa nii oiskohan bensa mennyt vesiseks? ja tää nyt ei kai oikee kuulu tähän topicii mut toimiiko ees koko 17.5 dellorto vakio imukaulan ja pytyn kanssa?

-suuret kiitokset sille joka osaa kertoa ongelman!:)

23.11.2010 20:02

Ostin tossa viikonloppuna tollasen bw's:n, niin missähän vois olla vika ku lähtee tosi hyvin käyntii polkemalla ja käy hyvin tyhjäkäyntiä, mutta sitten kun antaa kaasua ja juuri kun skoban pitäisi lähteä piikille niin rupeaa pätkimään oudosti? en oo ihan sata varma että rupeaako röpöttämäänkin. viriä siinä on 19mm kaasari+vaahtomuoviputsari, top performancen tehari ja joku 50cc pytty.. eihän toi kaasari liian iso ole 50cc?

Eli mihin suuntaan tota nyt ihan ekaksi kannattaisi ruveta säätämään?

23.11.2010 21:36

haraa kirjoitti:Ostin tossa viikonloppuna tollasen bw's:n, niin missähän vois olla vika ku lähtee tosi hyvin käyntii polkemalla ja käy hyvin tyhjäkäyntiä, mutta sitten kun antaa kaasua ja juuri kun skoban pitäisi lähteä piikille niin rupeaa pätkimään oudosti? en oo ihan sata varma että rupeaako röpöttämäänkin. viriä siinä on 19mm kaasari+vaahtomuoviputsari, top performancen tehari ja joku 50cc pytty.. eihän toi kaasari liian iso ole 50cc?

Eli mihin suuntaan tota nyt ihan ekaksi kannattaisi ruveta säätämään?

Ei se ny varmaa lia isoo oo, ylärajal kyl, mut kyl pitäs saada säätöihi. Pistäppä infoo mitä suutinta on kii. Itel ainaki pätki, ku kävi rikkaal, eli röpötti.

23.11.2010 22:38

jonik1 kirjoitti:Sulla ei luisti oo tarpeeks alhaalla kaasarissa. Sen takia vaikea saada käyntiin ja "tyhjäkäynti" aivan liian korkea.

joo tota katoin sen väärin nii ei se todellakaa mee tarpeeks alas :(, mutta voiko ongelma johtua siitä että kaasu vaijeri on liian lyhyt, kun mulla oli se vakio kaasari nii sen kanssa toimi ihan hyvin nii onko nyt tässä uudessa 17,5 lorton kaasarissa se putki johon se luistin menee nii pidempi että se vanha kaasu vaijeri jää liian lyhyeks? kun ne kaikki sen kaasu vaijerin säädöt on nii löysällä kun saa ainakin omasta mielestäni? jollain hyvää ratkaisua? voiko neulan asento myös vaikuttaa siihen että se ei pääse tarpeeks alas?

23.11.2010 23:01

LaneKit kirjoitti:
haraa kirjoitti:Ostin tossa viikonloppuna tollasen bw's:n, niin missähän vois olla vika ku lähtee tosi hyvin käyntii polkemalla ja käy hyvin tyhjäkäyntiä, mutta sitten kun antaa kaasua ja juuri kun skoban pitäisi lähteä piikille niin rupeaa pätkimään oudosti? en oo ihan sata varma että rupeaako röpöttämäänkin. viriä siinä on 19mm kaasari+vaahtomuoviputsari, top performancen tehari ja joku 50cc pytty.. eihän toi kaasari liian iso ole 50cc?

Eli mihin suuntaan tota nyt ihan ekaksi kannattaisi ruveta säätämään?

Ei se ny varmaa lia isoo oo, ylärajal kyl, mut kyl pitäs saada säätöihi. Pistäppä infoo mitä suutinta on kii. Itel ainaki pätki, ku kävi rikkaal, eli röpötti.



Nii unohdin suuttimen ilmottaa eli suutin on 94. mutta luulis että pitäs kuitenki olla isompi ku on toi vapaasti irtaava putsari ku eiks niiden kaa yleensä oo joku yli 100 suutin et pelittää..

Nii ja tällee offtopikkina että oisi toinen 19mm kaasari ylimääräsenä jos jotaki kiinnostaa ja taitaa siihe imukaulakin löytyä..

24.11.2010 22:17

Hei ! Tarkotuksena ois vähäsen kaaasaria putsailla, ja samalla vaihtaa suutinta isommaksi ku tehari tulossa ;) minkäskokosta suutinta tämmösee settii : Gianneli Extra Chromi , prikka pois, ja kokonaankuriton aeroxi ? Vakiosuuttimesta ei oo tietoo , kyseessä siis vuoden -04 roksi. Ja miten tuon kaasarin putsaus onnistuu parhaiten ? mitä välineitä tarvitsee?

24.11.2010 23:12

mulla 06 nitro ja siinä on muuten samat osat kii paitsi vaan lisäks vapari ja suutin on nyt 85.
sulle sopiva ois varmaa 75-80. onko sulla dellerton kaasari vai gunther?
Viimeksi muokannut Shape päivämäärä 25.11.2010 21:38, muokattu yhteensä 1 kerran
Syy: Turhat lainaukset

25.11.2010 15:41

Okei ! Eiku en oo varma, ku en oo vielä pois ottanu . pitänee katella sitä . miten tuo putsaus sitte? :)
Viimeksi muokannut Shape päivämäärä 25.11.2010 21:38, muokattu yhteensä 1 kerran
Syy: Turhat lainaukset

25.11.2010 17:20

kaikki suuttimet irti ja sit vaa putsaat kaasarin bensalla...
Viimeksi muokannut Shape päivämäärä 25.11.2010 21:38, muokattu yhteensä 1 kerran
Syy: Turhat lainaukset

25.11.2010 21:39

Niin, toivosin, että jatkossa jätettäs se edellinen viesti lainaamatta, ellei ole tarve korostaa jotain asiaa. Näin saamme keskustelusta selkeää ja nopeasti luettavaa. Ei muuta, kiitos.

25.11.2010 22:58

okei tänkkistä , dellorton kaasarihan sieltä paljastu , niissähän vakiosuutin 80 ? pistänkö 10 numeroo isommaks ku tulee tehari? ;) Shape , tästä lähtien ei tule turhia lainauksia :)

25.11.2010 23:44

mulla olikin 12mm kaasari, vaikka edellisessä viestissä olin maininnu 19mm :nolo: Mikä suutin olisi hyvä ku on 12mm kaasari, tehari ja vp putsari? nykynen suutin on 94 kokoa..

25.11.2010 23:48

mulla on meilkein samat osat kii ja nyt 85 suutin ja hyvin toimii eli koita säki 85 suuttimel.
Viimeksi muokannut Shape päivämäärä 26.11.2010 0:38, muokattu yhteensä 2 kertaa
Syy: Ei edelleenkään lainata sitä viestiä