Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

18.10.2010 19:54

Nassek kirjoitti:
LaneKit kirjoitti:Jos se puolkaasul pätkii ni katos neulan asentoo. Laita keskelle niist 3:st lovest, ni ei kuse ainakaa pahast.
Seosruuvi 1,5-2,5 kiekkaa auki vaa, ite en oo ikin jaksanu muuta tehä, iha turhaa. Voiha se johtuu ehkä siit dellorton suuttimest, mut en tiiä tarkkaa, kyl kuulee juttuu et toimii silki iha hyvite.


en oo menny koskee neulaa ja eikös se oo valmiiks keskiloves? nii ja sit viä pitää kysyy et kumpi niist ruuveist oli seosruuvi. se jossa on ristipää vai ja on lähempänä ilmaputsarii? vois huomenis pistää seosruuvia oikeisii säätöihi.. Ja mihkä päi sitä seosruuvia kierrettii et se meni kokonaa kii et siit sit osaa avata about 2 kierrosta? (jos siis eroaa normi ruuvin kiinnimeno suunnasta)

Kiitoksia jos näihin saan viä vastauksen :)

Lähempän putsarii seos, ristipää on tyhjäkäynti. Ja on iha normiruuvi, eli myötäpäivää pohjaa ja vastapäivää auki. Eli täysin kii, ja sitte avaat. Putsaa samal ilmanputsari, itel alko röpeltää vitust, ku putsari vähä tukkoseks menny :s

19.10.2010 0:13

LaneKit kirjoitti:Lähempän putsarii seos, ristipää on tyhjäkäynti. Ja on iha normiruuvi, eli myötäpäivää pohjaa ja vastapäivää auki. Eli täysin kii, ja sitte avaat. Putsaa samal ilmanputsari, itel alko röpeltää vitust, ku putsari vähä tukkoseks menny :s


Juu kiitoksia. kokeilen huomen tämmösil. ja tosiaan ei oo hajuakaa mis ees se neula kaasaris sijaitsee nii en viitti vaivautua ees kattoo sitä, (tai tiedän mutta kaasarin joutus varmaa irrottaa) mutta ku ei siihen oo koskettu ja kaikel järjel on siin keskel valmiiks.

E: Ei auttanut vaikka pistin seosruuvin 2 kierrosta auki. edelleen kun pistät nollista kaasun pohjaan niin aina välillä kone ei vastaa kaasuun vaan sammuu melkeen jos annat olla kaasun pohjassa. myös puolikaasulla tekee tommosta ettei vastaa kaasuu joskus. kun saa kerran täyskaasulle niin ei siinä pätki yhtää. Mitäköhä sit kokeilis? :s
E2: Nyt tilanne jo semmonenki et ku säädin tota seosruuvii nii ku on vähän lämmenny nii mopo ei suostu lähteen liikkeelle vaan käy erittäin alhasil kierroksil ja kun pistää edes vähän kaasua nii sammuu. Tosin kun kerran on taasen saanu sen liikkuu ni täyskaasul menee ongelmitta. Ei pidä moista ongelmaa enään pitkän matkan täyskaasu huudatuksen jälkee.. Apuja olis kiva saada..

20.10.2010 14:14

kävin tos äske ajelee tuppi nurin jonku 4km lenki ja sit katoin tulppaa ja ei oikeen vastannu mitää kuvaa noista tol tulppataulukko sivul tos kuva tulpastani jos osaisitte sanoo:

http://www.aijaa.com/v.php?i=6910448.jpg

Kiva ku sais vastauksia edellisee viestiini ja tähän mahd. nopeasti et tietäs mitä pitäs tehä.. :)

20.10.2010 16:43

Näyttää iha omalt tulpalt, hyvännäköne omast mielest. Tai no vähä vaaleemp.
Ite putsaisin koko kassun paineilmal, jos vaik tyhjäkäyntisuutin gurtneris vaa putki ois tukkees tai jotai paskaa jossakii. Ja sit jos ei pelaa, ni ostasin gurtnerii tarkotetun 66 koon suuttimen.

20.10.2010 18:28

Nassek, käy omaan makuuni ihan hiukan liian laihalla, mutta nyt ollaan jo aika lähellä optimia :)

20.10.2010 18:43

Pitää varmaa hommailla toi gurtnerin 66 suutin. Pistin nyt 62 takas kii nii sillä pystyy vähä paremmi ajaa (ainut miinus vaa et tyhjäkäynti on olemato) Juuh kiitoksia näistä. Gurtnerin suutinta vaa tilauksee =)

Ja onko se putki gurtneris sen pääsuuttime yläpuolel? ku tänää tipahti samal alas joku putki ku vaihdoin suutinta :)

E: ja kaasutinta en viitti alkaa putsailee sen kummemmi ku joutus kaasarin irrottaa ja näyttää hiukan ahtaalta paikalta irrottella ja pistää kii.Tänäänki tos suuttimen vaihdos vierähti about tunti ku yritin juvuta sitä kaasuttimen pohjan toista ruuvia kiinni ku on nii hemmeti ahtaas paikas.. :s

20.10.2010 20:02

Eiku tk suutin o siel kohokammios sellane pari senttii pitkä putki päälle sentin pääs pääsuuttimest.

30.10.2010 15:19

Semmosta kyselisin että mikä mahtais olla vika ku kaasari sylkee bensat (tai ainakin osan) ilmanputsariin.
Mopossa hyytymisongelma kuumalla koneella.

30.10.2010 16:31

Gurtneri kirjoitti:Semmosta kyselisin että mikä mahtais olla vika ku kaasari sylkee bensat (tai ainakin osan) ilmanputsariin.
Mopossa hyytymisongelma kuumalla koneella.

Mitä sul on kiinni ja mitkä säädöt?

30.10.2010 18:03

Tsekkaappa läpät.

31.10.2010 15:49

LaneKit kirjoitti:
Gurtneri kirjoitti:Semmosta kyselisin että mikä mahtais olla vika ku kaasari sylkee bensat (tai ainakin osan) ilmanputsariin.
Mopossa hyytymisongelma kuumalla koneella.

Mitä sul on kiinni ja mitkä säädöt?


viewtopic.php?f=33&t=79912&st=0&sk=t&sd=a&start=30
tsekkaappa tuolta tuo mun viesti nii tiiät enemmän tosta :P

31.10.2010 16:32

Gurtneri kirjoitti:
LaneKit kirjoitti:
Gurtneri kirjoitti:Semmosta kyselisin että mikä mahtais olla vika ku kaasari sylkee bensat (tai ainakin osan) ilmanputsariin.
Mopossa hyytymisongelma kuumalla koneella.

Mitä sul on kiinni ja mitkä säädöt?


viewtopic.php?f=33&t=79912&st=0&sk=t&sd=a&start=30
tsekkaappa tuolta tuo mun viesti nii tiiät enemmän tosta :P

Itekki veikkaisin noit läppii. Ja noil kilsoil mäntä vaihtoo.

20.11.2010 21:48

Aprilia sr 50 r. Stage 6 pro replica putki kiinni ja vapari soudatin.Pääsuutin 75.Missä asennossa neulan pitäis olla.

20.11.2010 22:48

Riippuen täysin miten kone toimii, oletko vielä kokeillut tuolla suuttimella koeajaa. Luultavasti 2. tai 3. lovi on passeli.

21.11.2010 22:43

http://users.conwaycorp.net/virtus/page2/speed/Jetting%20Flowchart.htm

Tuon voisi linkittää myös alkukirjoitukseen, pirun hyvää tekstiä :)