Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

28.4.2010 7:48

Kenelläkään kokemusta Motoforce Evolution kampurasta?

28.4.2010 10:46

Oon ainakin kuullu, että on hyvä. Mutta itse säästäisin esim. S6:en kampuraan.

28.4.2010 11:50

Mivoo kirjoitti:yksi ruuvari+vasarakin riittää irrotukseen ;)

mites noilla sen vois tehä? selitäs tarkemmin.

28.4.2010 13:48

Mulla on Motoforcen kampura tossa tehokkaammassa pelissä. Tähän asti hyvin toiminut. Mukana tullut neulalaakeri ei kauaa kestänyt.

Vääntää ruuvarilla vauhtipyörää auki sieltä takaa ja lyö kampuran päähän/siinä olevaan mutteriin. Tuolla tyylillä ei kyllä välttämättä aukea.

28.4.2010 15:54

nyt on semmoinen ongelma, että kun aloin kasaamaan lohkoja niin kaikki muut meni niin kuin pitikin, mutta kampiakseli ei suostu enään pyöriin. mikäs kettu on voinu mennä vikaan??

28.4.2010 16:21

Ootteko lohkoja irottaessa lämmintäny lohkoja tai jäähdyttäny kampuraa?

28.4.2010 17:21

En ole, ne aukeaa ihan nätisti ilmankin. Sitäpaitsi se ei auta, koska lämpötilaero kerkeää tasoittumaan kappaleiden välillä, ne kun ovat tiukasti toisissaan kiinni.

28.4.2010 21:22

Mivoo kirjoitti:yksi ruuvari+vasarakin riittää irrotukseen ;)

Ei aina, mulla ei lähtenyt ruuvarilla ja vasaralla, eikä yleismallisella ulosvetäjällä.
Mallikohtasella lähti suht helposti. Suosittelen.

28.4.2010 22:11

jkoljo kirjoitti:En ole, ne aukeaa ihan nätisti ilmankin. Sitäpaitsi se ei auta, koska lämpötilaero kerkeää tasoittumaan kappaleiden välillä, ne kun ovat tiukasti toisissaan kiinni.


Mulla ainakin autto heti ku hiukan kuumailmapuhaltimella lämmitti lohkoa, sitä ennen melkein 2h yritin saada auki sit kokeilin lämmittää lohkoa ja hakkasin kumivasaralla niin heti irtos. :)

29.4.2010 17:32

Itel ois tossa nyt kampiakseli, stefa sarja, petarit, tiiviste sarja ja lohkon puolikas oottamassa asennusta.

Mites ku ostin ton lohkon ja siin ei oo perävälei, mutta on laakerit siel valmiin ja stefat, niin onko normaalia että se takarenkaan akseli meni stefan ja laakerit läpi iha sormilla työntämällä? Ja irtoaa myös ihan vetämällä. Aloin vaa miettii, että voiko toi olla tiivis, jos noin helposti menee kiini ja lähtee pois :|

30.4.2010 19:07

tietääkö kukaan käykö aeroxin kampiakseli cpi oliveriin? ja jos ei nii mikä ois halpa vaihoehto siihe?

30.4.2010 23:47

hjklöä| kirjoitti:tietääkö kukaan käykö aeroxin kampiakseli cpi oliveriin? ja jos ei nii mikä ois halpa vaihoehto siihe?

Ei käy.

2.5.2010 17:36

Kuis kauan tarvis kampuraa ajaa sisään ja millasta ajoa?

2.5.2010 18:02

hjklöä| kirjoitti:tietääkö kukaan käykö aeroxin kampiakseli cpi oliveriin? ja jos ei nii mikä ois halpa vaihoehto siihe?


Kyllä voit sen laittaa, mutta samalla joudut vaihtamaan Aeroxin magneeton ja etuvarin. Eli ei kannata.
Tässä halvin mikä löytyy http://www.easyparts.nl/showarticles_in ... -Luxe.html

4.5.2010 22:01

Mites tota ku tilasin kampuran ja laakerit paikallisesta liikkeestä, mutta ei tullukkaa stefoja vielä ni eikös ne voi asentaa paikoilleen, vaikka lohkot olis jo kasassa?