Korjaus, viritys, huolto, kuristustenpoisto...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

Re: Keskustelua kampiakseleista ja alakerrasta

18.8.2012 18:29

Kelpaa se.

Re: Keskustelua kampiakseleista ja alakerrasta

18.8.2012 23:57

Eli voisko joku kertoo mikä tekee tällästä jälkee startin vapaa kytkimeen!:o (https://sparewheel.fi/product_info.php/ ... s_id/14882 tuommoseen siis mutta keewayn vakioon:D)
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Jos kuvista saatte selvää niin nuo kiinnitys mutterit on menny ihan sököks ja ne vissiinki on jotenki päässy liikkumaan koska nuo reiät on suurentunut melkoisesti alkuperäsistä...

Helppiä..

Re: Keskustelua kampiakseleista ja alakerrasta

19.8.2012 0:12

Luultavasti ollu löysällä nuo ruuvit ja päässy liikkumaan ja kuluttaneet reijät tuommoisiksi.

Re: Keskustelua kampiakseleista ja alakerrasta

19.8.2012 0:15

Veikkaus: Entinen omistaja(?) Porannut reikää isommaksi ja pihdeillä painanut ruuvin kasaan että on saanut auki. Vakiona ovat nimittäin litistettyjä nuo päät ettei saa auki. Ja lisäksi jättänyt löysälle.

Re: Keskustelua kampiakseleista ja alakerrasta

19.8.2012 0:29

Itellä ollu tämä skootteri alusta pitäen ja viimeks ku rullia vaihoin niin ne oli ehjät,,, ja nyt kun katoin niin oli tommoset :s voisko johtua tosta 70cc vaihosta? + pitäskö toi vaihtaa? Ja mistä noita suapi?

Re: Keskustelua kampiakseleista ja alakerrasta

20.8.2012 23:14

Elikkäs: jatkuen tuosta kampiakseli ongelmastani: Ei oikeen ennään innosta räpeltää mopoilla:D ja tullleko kalliiksi jos vien liikeeseen ja pyyän että ne vaihtais laakerit ja kattos kampiakselin kunnon. EI ole ajettu ku 12000 mutta laakerit on kärsiny. Mulla on tuttu tarvikkeessa, joten mitä veikkaatte kauan niillä mennee ja paljo tullee maksamaa? Työt+stefat+laakerit+tiivisteet+ainaki 10 kahvitaukoa:D+työt? Vai kannattaako myyä vaa osissa pois koko vekotin?

Re: Keskustelua kampiakseleista ja alakerrasta

20.8.2012 23:26

Jos laitos on 2t skootteri jonka moottorin toimitat liikkeeseen niin ei niillä montaa tuntia siihen pitäis mennä. Tosin jos puhutaan 2t mopon koneesta joka on kiinni mopossa niin taisivat joskus sanoa 4-5h jolloin sen mielummin laittoi ite, kun 100€ halvemmaksi ois tyyliin tullu ostaa toimiva kone vahvistetulla alakerralla kuin kampiakselin vaihto ehjään liikkeessä. 4h työt 240€ + kampiakseli 100€ + laakerit ja stefat 25€, ja muut tarvittavat niin puhutaan 400€ ja kunnostetun koneen ois saanu 220-300€.

Re: Keskustelua kampiakseleista ja alakerrasta

23.8.2012 21:03

Ostin narakun laakerit ja stefat ja tiivistemassaa ja saatana avvaan sen, ja vaihan ite. Työksi oisivat pyytäneet 120e. Opiskelijalta semmosia rahoja löyä:D Mietin vaa että kannattaako vaihtaa kampura samalla, sillä tuolla on rullailtu 11000. Ja mikäli vaihtaa nii mikä kannattais laittaa?

Re: Keskustelua kampiakseleista ja alakerrasta

23.8.2012 21:07

Ei tarvi.

Re: Keskustelua kampiakseleista ja alakerrasta

3.9.2012 17:58

Eikös Motoforcen Evolution kestä S6 SP:n antaman kiekat vallan mainiosti?

Re: Keskustelua kampiakseleista ja alakerrasta

3.9.2012 18:04

Varmasti kestää.

Re: Keskustelua kampiakseleista ja alakerrasta

3.9.2012 18:09

Niin mä kyllä vähän ajattelin, kun sehän taitaa kestää lähes 15 000 rpm, tai jotain sinne päin. Mitkäs laakerit nyt sitten, C3 vai C4?

Re: Keskustelua kampiakseleista ja alakerrasta

3.9.2012 21:43

C3

Re: Keskustelua kampiakseleista ja alakerrasta

3.9.2012 23:09

Täh??? Itse ainakin olen laittamassa c4 laakereita spn kanssa mikäli se mulle tulee..

Re: Keskustelua kampiakseleista ja alakerrasta

4.9.2012 15:46

Itellä ja kaverilla on ainaki hyvin kestänny, mulla on vanhan mallin sp ja kaverilla uuden mallin :roll: